  • 21. Data: 2018-04-17 09:51:50
    Temat: Re: Nie mogę już patrzeć na cwaniactwo
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 09:49, Liwiusz pisze:

    > Ponadto system ten zwiększa, a nie zmniejsza, demokrację, więc powinien
    > podobać się wszelkiej maści lewakom (zresztą na twitterze widziałem
    > podniecenie tym Razemowców).

    Problem jest taki, że dzieci mogą mieć inne poglądy polityczne niż
    rodzice....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 22. Data: 2018-04-17 10:03:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 09:51, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Problem jest taki, że dzieci mogą mieć inne poglądy polityczne niż
    > rodzice....

    Jednakowoż jeszcze istnieje, przynajmniej formalnie, władza
    rodzicielska, i może się ona wyrażać między innymi przez decydowaniu o
    wychowaniu i przyszłości dzieci.

    A patrząc bardziej ogólnie - lepiej jest, jeśli o przyszłości narodu
    decydują ci, którzy coś do tego narodu wkładają, a nie tylko wyjmują.

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2018-04-17 10:35:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 10:03, Liwiusz pisze:
    > A patrząc bardziej ogólnie - lepiej jest, jeśli o przyszłości narodu
    > decydują ci, którzy coś do tego narodu wkładają, a nie tylko wyjmują.

    To zastanówmy się, więcej wkłada do tego społeczeństwa, osoba np
    opracowująca nowe leki z 1 dzieckiem, która stara się to dziecko
    wykształcić ect, czy matka z 5 dzieci, zyjąca głównie z socjalu, mąż
    pracuje głównie w szarej strefie, żeby nie mieć oficjalnie za dużych
    zarobków, żeby socjalu nie zabrali. Dzieci uczone są od małego,że praca
    nic nie daje, że nauka nic nie daje, że lepiej żyć z socjalu...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 24. Data: 2018-04-17 10:37:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 10:35, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > zarobków, żeby socjalu nie zabrali. Dzieci uczone są od małego,że praca
    > nic nie daje, że nauka nic nie daje, że lepiej żyć z socjalu...

    Jak będzie pomysł, więcej głosów miały osoby pracujące nad lekami, to
    wówczas będziemy o tym dyskutować.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2018-04-17 10:42:12
    Od: Kviat

    > Jednakowoż jeszcze istnieje, przynajmniej formalnie, władza
    > rodzicielska, i może się ona wyrażać między innymi przez decydowaniu o
    > wychowaniu i przyszłości dzieci.

    Problem jest taki, że rodzice mogą mieć różne poglądy. Dzieci będą
    dzielone na połówki głosów?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2018-04-17 11:00:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 10:42, Kviat pisze:

    > Problem jest taki, że rodzice mogą mieć różne poglądy. Dzieci będą
    > dzielone na połówki głosów?

    To już jest tylko kwestia techniczna do rozwiązania, nie to jest
    przedmiotem dyskusji na obecnym etapie.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2018-04-17 11:03:01
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 09:51, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Problem jest taki, że dzieci mogą mieć inne poglądy polityczne niż
    > rodzice....

    Dzieci mają inne poglądy niż rodzice zwłaszcza na temat sposobu
    wychowania dzieci, wydawania pieniędzy przez rodziców itd Tylko co z tego?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 28. Data: 2018-04-17 11:05:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Apr 2018 22:27:19 +0200, Animka napisał(a):

    > Są złe i dobre strony. Teraz na 500+ starcza, bo złodzieje
    > reprywatyzacyjni pieniądze zwracają. będa podatki od galerii handlowych

    Starcza, bo jest dobra koniunktura. Kiedy się skończy, będzie płacz i
    zgrzytanie zębów. Druga kwestia to system emerytalny, do którego trzeba
    dopłacać z budżetu dwa razy więcej niż na 500+, a dobra władza pozwoliła
    suwerenowi nie "pracować do śmierci".
    Przy okazji robią krzywdę matkom, które teraz rezygnują z szukania pracy.
    Dzieci dorosną, skończy kasa, a one będą miały 40-50 lat i żadnego
    doświadczenia zawodowego. Nadadzą się do wykładania towaru na półki w
    Lidlu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 29. Data: 2018-04-17 11:06:54
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-04-17 o 10:42, Kviat pisze:

    > Problem jest taki, że rodzice mogą mieć różne poglądy. Dzieci będą
    > dzielone na połówki głosów?

    Problem: dwoje rodziców ma różne poglądy i mają 5 dzieci.
    Rozwiązanie problemu: matka głosując oddaje 2,5 głosa ojciec głosując
    oddaje 2,5 głosa.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 30. Data: 2018-04-17 11:52:01
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 11:03, Wojtek pisze:

    > Dzieci mają inne poglądy niż rodzice zwłaszcza na temat sposobu
    > wychowania dzieci, wydawania pieniędzy przez rodziców itd Tylko co z tego?

    mając naście lat masz już czasami poglądy polityczne. powiem tak, mając
    te 13-17 lat miałem inne poglądy niż moi rodzice, a to oni podejmowaliby
    za mnie. Spłycanie to do tego, że ma ktos inne poglądy na wychowanie,
    jest pustym retorycznym postulatem...

    --
    http://kaczus.ppa.pl