  • 1. Data: 2024-02-19 18:01:11
    Temat: Newag
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Jak myślicie - prokurator powoła biegłego że nie da się ustalić związku
    między awariami pociągów a oprogramowaniem?

    "jeśli dzień jest większy bądź równy 21 oraz
    jeśli miesiąc jest większy bądź równy 11 oraz
    jeśli rok jest większy bądź równy 2021 to awaria sprężarki pantografu"

    A wiecie że kolejom mazowieckim jak pociągi przekraczały milion
    kilometrów i zatrzymały się na stacji w Minsku Mazowieckim to już nie
    ruszały?

    Pszypadeg...

    Swoją drogą to co on se w tym Newagu myśleli, że nikt się nie połapie,
    czy że jak będą twardo cieli w chuja to chuja im zrobią i prokurator ich
    jeszcze bronić będzie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-02-19 18:21:10
    Temat: Re: Newag
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Shrek napisał(a):
    > Swoją drogą to co on se w tym Newagu myśleli, że nikt się nie połapie,

    Kto miał się połapać? Co dziś wypłynęło podpada pod statystykę. Jakieś 0,5%
    wałków wyjdzie na światło dzienne.
    A jeśli nawet wyjdzie to co?
    My mamy za pleckami starych towarzyszy SLD`oskich i co nam zrobicie?
    My myki na "naprawy" mamy obcykany od l. 90 (fikcyjne remonty/konserwacje maszyn
    górniczych za big kasę).
    Skoro przez 30 lat wy nam chu zrobili, to i dziś wy na chu zrobicie:)

    > czy że jak będą twardo cieli w chuja to chuja im zrobią i prokurator ich
    > jeszcze bronić będzie?

    Może przyschnie?

  • 3. Data: 2024-02-19 18:54:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Feb 2024 18:01:11 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    >
    > A wiecie że kolejom mazowieckim jak pociągi przekraczały milion
    > kilometrów i zatrzymały się na stacji w Minsku Mazowieckim to już nie

    Ale nie wiadomo, kto wpisał taki program ... hackerzy ? :-)

    > Swoją drogą to co on se w tym Newagu myśleli, że nikt się nie połapie,
    > czy że jak będą twardo cieli w chuja to chuja im zrobią i prokurator ich
    > jeszcze bronić będzie?

    Po pierwsze - nie wiadomo, czy to jest sprawa karna, więc prokurator
    ... być może będzie musiał odmówic.

    Mozna zobaczyc jak się Newag broni na komisji sejmowej
    https://youtu.be/KoGpr_LhAKc?t=2910

    J.

  • 4. Data: 2024-02-19 18:58:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2024 o 18:21, alojzy nieborak pisze:

    > Kto miał się połapać? Co dziś wypłynęło podpada pod statystykę. Jakieś 0,5%
    > wałków wyjdzie na światło dzienne.

    No ale że wszystkie pociągi mają te same usterki w tym samym czasie albo
    jak się zatrzymają koło zakładów naprawczych?

    > A jeśli nawet wyjdzie to co?

    No właśnie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2024-02-19 19:01:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.02.2024 o 18:54, J.F pisze:

    > Ale nie wiadomo, kto wpisał taki program ... hackerzy ? :-)

    Ale oni nie zmieniali programu. Jak newag tak twierdzi to niech udowodni.

    > Mozna zobaczyc jak się Newag broni na komisji sejmowej
    > https://youtu.be/KoGpr_LhAKc?t=2910

    Widziałem...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-02-19 19:40:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.02.2024 o 19:01, Shrek pisze:

    > Ale oni nie zmieniali programu. Jak newag tak twierdzi to niech udowodni.

    I tu jest sedno. Kto ma udowodnić? Newag, że hakerzy czy koleje, że Newag?

    > Widziałem...

    Robert

  • 7. Data: 2024-02-19 19:56:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I tu jest sedno. Kto ma udowodnić? Newag, że hakerzy czy koleje, że Newag?

    No raczej jak coś się nie zgadza z umową to problem z udowodnieniem że
    to nie jego wina ma newag. Choć jakby ich chcieć karnie przeczołgać to
    trochę trudniej. Dla mnie wniosek z tych wszyskich spraw jest jeden.
    Nalezy pamiętać kwestię z młodych wilków i jak cię złapią za rękę to
    mówić że nie twoja ręką. Ciąć w chuja bez oporów i konsekwentnie...

    A hakaerzy? Naprawdę sądzisz że jeżdzą po kraju i włamują się od
    pociągów różnych przewoźników;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2024-02-19 20:06:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 19.02.2024 o 19:56, Shrek pisze:

> [...]
    > mówić że nie twoja ręką. Ciąć w chuja bez oporów i konsekwentnie...
    >

    > A hakaerzy? Naprawdę sądzisz że jeżdzą po kraju i włamują się od

    Wszyscy wiedzą jak to na prawdę było. Ale przed organami prawa takie
    przekonanie na nic.

    Robert

  • 9. Data: 2024-02-19 20:21:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Feb 2024 19:56:43 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > mówić że nie twoja ręką. Ciąć w chuja bez oporów i konsekwentnie...
    >
    > A hakaerzy? Naprawdę sądzisz że jeżdzą po kraju i włamują się od

    Nie wiem jak w pociągach, ale pojawiały sie jakies doniesienia
    amerykanskich hackerów, ze włamali sie np do systemu samolotu Boeinga.
    Przez "entertainment system".

    Ot takie tam hobby ... na tym etapie, bo strach się bać, co może z tym
    zrobić złośliwy hacker ...

    J.

  • 10. Data: 2024-02-19 20:24:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Feb 2024 19:01:25 +0100, Shrek wrote:

    > Ale oni nie zmieniali programu.

    Ci hackerzy. Ale moze inni?

    >Jak newag tak twierdzi to niech udowodni.

    Wystarczy opublikować róznice między oprogramowaniem tzw
    "fabrycznym" a tym, co jest w pociagach po działaniach grupy hackerów
    :-)

    > Widziałem...

    J.