  • 1. Data: 2024-02-21 06:12:33
    Temat: Wolność słowa
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    https://tvn24.pl/najnowsze/cdn-zdjecie-ho9dmy-taki-t
    ransparent-pojawil-sie-podczas-protestu-rolnikow-778
    3698/alternates/LANDSCAPE_840

    "Szybko zareagował na to minister spraw wewnętrznych Marcin Kierwiński.
    Jak napisał w serwisie X, "skandaliczny transparent, którego zdjęcie
    obiegło sieć, został od razu usunięty i zabezpieczony przez polską policję".

    "Policja i prokuratura prowadzą czynności wobec jego autora. Nie będzie
    zgody na takie przestępcze działania" - dodał.

    No to macie polaczki waszą "wolność słowa :)))

    Może mi ktoś powiedzieć, jakie tam popełniono przestępstwo?

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 2. Data: 2024-02-21 08:05:01
    Temat: Re: Wolność (słusznego) słowa czyli szerzenie nienawiści do Brukseli, Ukrainy i "naszych rządzących" NA TLE RÓŻNIC [KK-256]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvn24.pl/polska/protest-rolnikow-kontrowersy
    jny-baner-skierowany-do-wladimira-putina-marcin-kier
    winski-policja-i-prokuratura-prowadza-czynnosci-st77
    83694
> [...]
    > udział w proteście rolników przy zjeździe z autostrady A1 w
    > Gorzyczkach (Śląskie). "Skandaliczny transparent, którego zdjęcie
    > obiegło sieć, został od razu usunięty i zabezpieczony" - poinformował
    > Marcin Kierwiński, szef MSWiA. [...]
    >
    > W sprawie pojawił się też komunikat policji.
    > "Nie ma zgody na łamanie prawa i nawoływanie do nienawiści!!
    > Natychmiastowa reakcja polskiej policji na prezentowanie skandalicznych
    > haseł podczas protestu rolników na terenie powiatu
    > wodzisławskiego. Policja i prokuratura wykonują czynności w kierunku

    Czy nawoływanie Izraela do zrobienia porządku w Strefie koncentracji
    Hamasu w Gazie "może podpadać" pod KK-256?

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2024-02-21 10:45:18
    Temat: Re: Wolność słowa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.02.2024 o 06:12, Wiesiaczek pisze:
> [...]
    >
    > No to macie polaczki waszą "wolność słowa :)))
    >
    > Może mi ktoś powiedzieć, jakie tam popełniono przestępstwo?

    Powszechnie od dawna wiadomo, że jesteś miłośnikiem fiutina, ale skoro
    oddelegowano cię do obcego kraju, to chociaż powinni cię przeszkolić z
    podstaw prawa obowiązującego w tym kraju. Amatorzy...

    KK Art.117 § 3

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 4. Data: 2024-02-21 11:42:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 21.02.2024 o 10:45, Kviat pisze:
> [...]
    > oddelegowano cię do obcego kraju, to chociaż powinni cię przeszkolić z
    > podstaw prawa obowiązującego w tym kraju. Amatorzy...

    "Kto publicznie nawołuje do wszczęcia wojny napastniczej lub publicznie
    pochwala wszczęcie lub prowadzenie takiej wojny, podlega karze
    pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5"

    kontra

    "Putin, zrób porządek z Ukrainą i Brukselą i z naszymi rządzącymi"

    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Wzajemnie.

  • 5. Data: 2024-02-21 12:50:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    io <i...@o...pl.invalid> pisze:
> [...]
    >
    > kontra
    >
    > "Putin, zrób porządek z Ukrainą i Brukselą i z naszymi rządzącymi"

    *DLACZEGO* został uchylony KK-117.2?

    "§2. Kto czyni przygotowania do popełnienia przestępstwa określonego w
    §1, podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3."

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2024-02-21 13:09:43
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 21.02.2024 o 12:50, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > "§2. Kto czyni przygotowania do popełnienia przestępstwa określonego w
    > §1, podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3."

    Również bez związku.

  • 7. Data: 2024-02-21 13:16:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "A. Filip" <a...@p...pl> writes:

> [...]
    >
    > "§2. Kto czyni przygotowania do popełnienia przestępstwa określonego w
    > §1, podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3."

    Został przeniesiony do art 126c?
    KJ

  • 8. Data: 2024-02-21 13:17:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    io <i...@o...pl.invalid> writes:

    [...]

> [...]
    >
    > kontra
    >
    > "Putin, zrób porządek z Ukrainą i Brukselą i z naszymi rządzącymi"

    Już to napisałem na polityce: ten Putin to będzie kazania głosił?
    Czy może jednak inaczej?
    KJ

  • 9. Data: 2024-02-21 13:39:04
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> pisze:
    > io <i...@o...pl.invalid> writes:
    >
    > [...]
    >>

    > Już to napisałem na polityce: ten Putin to będzie kazania głosił?
    > Czy może jednak inaczej?
    > KJ

    No przecież Władimir Władimirowicz jak skończy "operacje specjalną na
    Ukrainie" to będzie mówić łagodnie i przestanie trzymać gruby kij
    (bardzo) na widoku.

    https://pl.wikiquote.org/wiki/Theodore_Roosevelt

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2024-02-21 13:39:38
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 21.02.2024 o 13:17, Kamil Jońca pisze:
    > io <i...@o...pl.invalid> writes:
    >
    > [...]
    >>

    > Już to napisałem na polityce: ten Putin to będzie kazania głosił?
    > Czy może jednak inaczej?
    > KJ

    Można powiedzieć, że ma wolną rękę :)
    Ważne, żeby był skuteczny :)))

    P.S. W naszym parlamencie były już modlitwy o deszcz, więc może kazanie
    byłoby skuteczne? :)))