  • 1. Data: 2024-02-17 13:19:09
    Temat: e-papierosy
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Teraz głośno o tym, że chcą zabronić tej przyjemności dzieciom.
    Ale mówią o jednorazowych. Czyli jak dodadzą gniazdko pikoUSB czy jakieś
    inne indukcyjne ładowanie, to będzie ok?

    Robert

  • 2. Data: 2024-02-17 13:40:43
    Temat: Re: e-papierosy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Wielorazówki już są zabronione. Jednorazówki w sumie też tylko nie ma
    nad tym kontroli.

    Jednorazowe epapierosy to jakaś eko-patologia i choćby z tego powodu
    powinna być całkowicie zakazana.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2024-02-17 14:32:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 17.02.2024 o 13:40, Shrek pisze:
    > Wielorazówki już są zabronione. Jednorazówki w sumie też tylko nie ma
    > nad tym kontroli.
    >
    > Jednorazowe epapierosy to jakaś eko-patologia i choćby z tego powodu
    > powinna być całkowicie zakazana.

    Sprzedaż urządzenia jest zakazana?! To tych co widuję to jednorazówki,
    lub z nielegalnego obrotu?

    Robert

  • 4. Data: 2024-02-17 18:43:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sprzedaż urządzenia jest zakazana?!

    Sprzedaż wielorazówek i likwidów jest zakazana nieletnim. Jednorazówki z
    tego co zrozumiałem też ale są sprzedawane w automatach i się przemykają
    przez jakaś dziurę prawną. A powinny być całkowicie zakazane bo to
    elektrośmieć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2024-02-18 13:07:37
    Od: n...@o...pl

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > Teraz głośno o tym, że chcą zabronić tej przyjemności dzieciom.
    > Ale mówią o jednorazowych. Czyli jak dodadzą gniazdko pikoUSB czy jakieś
    > inne indukcyjne ładowanie, to będzie ok?

    Raczej nie będzie ok, bo przecież już będą wielorazowe.

    PS. Ja przez te chore restrykcje (są też inne, ta akurat wygląda ok) zamawiam z
    Chin i obchodzę problemy.

    PS2. Przykładem idiotyzmu jest maksymalna pojemność zbiornika 1,5ml. Tak jakby
    limitować wielkość paczki do 5 szt. A ekolodzy siedzą cicho...