  • 1. Data: 2024-02-13 16:39:31
    Temat: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Czyli przekładając na praktykę:
    Jak wolno "dyskryminować" Rosjan hurtem za Ukrainę ale nie wolno
    "Izraelczyków" za działania Państwa Żydowskiego w Strefie Gazy?

    Oczekuje "interesującego" (rozbawiającego) dzielenia włosa ma czworo
    za wyjątkiem idiotów którym "inteligencji" starczy tylko na podwójną
    moralność Kalego. Jak nie może być lepiej to niech choć będzie śmieszniej.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2024-02-13 17:56:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Feb 2024 16:39:31 +0100, A. Filip wrote:
    > Czyli przekładając na praktykę:
    > Jak wolno "dyskryminować" Rosjan hurtem za Ukrainę ale nie wolno
    > "Izraelczyków" za działania Państwa Żydowskiego w Strefie Gazy?

    No ale Ukraina nie napadła na Rosję niedawno.

    Natomiast Rosja napadła na Ukrainę :-)

    > Oczekuje "interesującego" (rozbawiającego) dzielenia włosa ma czworo
    > za wyjątkiem idiotów którym "inteligencji" starczy tylko na podwójną
    > moralność Kalego. Jak nie może być lepiej to niech choć będzie śmieszniej.

    J.

  • 3. Data: 2024-02-13 17:59:32
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.02.2024 o 16:39, A. Filip pisze:
> [...]
    > za wyjątkiem idiotów którym "inteligencji" starczy tylko na podwójną
    > moralność Kalego. Jak nie może być lepiej to niech choć będzie śmieszniej.

    Już cię kiedyś pytałem, ale oczywiście to zignorowałeś, bo nie pasuje ci
    to do koncepcji:
    czy zanim ruskie onuce napadły na Ukrainę, to Ukraińcy obwiązani
    dynamitem wysadzali się w ruskich kinach, restauracjach, porywali
    ruskich dla okupu, a z ruskich porwanych kobiet robili niewolnice
    seksualne...?

    Poczułeś się wystarczająco rozbawiony ("zainteresowany")?
    No i czy wystarczy ci "inteligencji" na samodzielną odpowiedź, czy
    najpierw skonsultujesz się z mocodawcami?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 4. Data: 2024-02-13 18:29:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.02.2024 o 17:59, Kviat pisze:

> [...]
    > dynamitem wysadzali się w ruskich kinach, restauracjach, porywali
    > ruskich dla okupu, a z ruskich porwanych kobiet robili niewolnice

    Czy zanim Palestyńczycy zaczęli się wysadzać w izraelskich kinach i
    restauracjach, itp., itd., to przypadkiem niejacy Syjoniści nie
    wpierdolili im się na kwadrat?

  • 5. Data: 2024-02-13 18:33:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > dynamitem wysadzali się w ruskich kinach, restauracjach, porywali
    > ruskich dla okupu, a z ruskich porwanych kobiet robili niewolnice

    A robili to zanim żydzi wpadli na pomysł że zjadą się z całego świata i
    wypierdalając palestyńczyków z ich domów stworzą tam sobie państwo?

    Albo zapytam inaczej - to palestyńczycy uganiaja się po całym świecie za
    żydami, czy żydzi się wpierdalają paletyńczykom do na chate?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-02-13 18:34:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Feb 2024 17:59:32 +0100, Kviat wrote:

> [...]
    > dynamitem wysadzali się w ruskich kinach, restauracjach, porywali
    > ruskich dla okupu, a z ruskich porwanych kobiet robili niewolnice

    no, ostrzeliwali delikatnie przygraniczną strefę "nowych republik" z
    armat, ze wzajemnoscią zresztą.
    Zamieszki między dwoma ugrupowaniami też się wczesniej zdarzały,
    czasem krwawe, jak np w Odessie.

    No i taki np Bandera, który sie opowiadał za terrorem ... w stosunku
    do Polaków. I skazany za udział w zamachu na Pierackiego.

    No ale to by mozna porównac do sytuacji w Palestynie z 80 lat temu ...

    J.

  • 7. Data: 2024-02-13 19:00:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Feb 2024 18:33:34 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    >
    > Albo zapytam inaczej - to palestyńczycy uganiaja się po całym świecie za
    > żydami, czy żydzi się wpierdalają paletyńczykom do na chate?

    No, w ostatnim czasie to właśnie Palestynczycy sie wpakowali Żydom
    na chatę ... te pierwsze ataki ...

    J.

  • 8. Data: 2024-02-13 19:13:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2024 o 19:00, J.F pisze:

    > No, w ostatnim czasie to właśnie Palestynczycy sie wpakowali Żydom
    > na chatę ... te pierwsze ataki ...

    Żydzi się wpierdalają na chatę Palestyńczykom od ponad 100 lat.

    Jeszcze raz zapytam - to Palestyńczycy się uganiają po całym świecie za
    Żydami czy Żydzi się wpiedalają do Palestyny? Więc to nie jest tak że
    Palestyńczycy nienawidzą żydów, oni ich po prostu nie lubią u siebie.
    Ich prawo. Jak na to patrzę to też nie lubię Żydów u siebie - nigdy nie
    wiadomo co im do łba strzeli. A to sobie wymyślą że to ich państwo, a to
    że Polacy im holokaust zrobili. Jak tak patrzę to o ile wcześniej byli
    mi obojętni to teraz ich po prostu u siebie nie lubię. W sumie w ogóle
    ich nie lubię bo nie lubię hipokrytów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2024-02-13 20:57:07
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 13.02.2024 o 18:29, nadir pisze:

    > Czy zanim Palestyńczycy zaczęli się wysadzać w izraelskich kinach i
    > restauracjach, itp., itd., to przypadkiem niejacy Syjoniści nie
    > wpierdolili im się na kwadrat?

    "Syjoniści" mieszkają na Syjonie od jakichś 3 tysięcy lat. Tyle że
    dopiero ostatnio się zawzięli i postanowili sobie zrobić państwo. Wcale
    im się nie dziwię, zważywszy zaszłości 20-wieczne. I tak wykazali się
    cierpliwością, bo czekali z tym jakieś 2000 lat :)

  • 10. Data: 2024-02-13 21:40:16
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > No ale Ukraina nie napadła na Rosję niedawno.
    >
    > Natomiast Rosja napadła na Ukrainę :-)

    <advocatus-diaboli> Czyż Rosja nie podjęła kroków w celu "zapobieżenia
    ludobójstwu" niczym NATO w Serbii? Czy USA jak się okazało że
    (oficjalny) powód podboju Iraku "nie znajduje potwierdzenia" to
    przywróciło stan sprzed "wtargnięcia" czy zostawiło u władzy swoich
    Irakijczyków? </advocatus-diaboli>

    Czyli czym się ma różnić napaść Rosji na Ukrainę od napaści USA na Irak
    poza _bezpośrednią_ aneksją zamiast "zainstalowania swoich"?
    Dla mnie _bezpośrednia_ aneksja zamiast baz wojskowych jak USA w Kosowie
    wydaje się być jedyną naprawdę znaczącą różnicą. Ktoś coś dorzuci?

    --
    A. Filip