  • 1. Data: 2003-05-03 14:53:20
    Temat: Natrętny adorator
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    Witam
    Moja luba dostaje sms-y z "różnymi takimi "propozycjami od osobnika, który
    wysyła jej co jakiś czas.
    Numer tel jego jest oczywiście znany.
    Co z tym dalej?
    Zadzwonić do niego?
    Jobów i panienek mu nawsadzać?
    Może to nie odniesie skutku.
    Czy tylko przez policję takie rzeczy się załatwia?
    Jacek

  • 2. Data: 2003-05-03 16:32:50
    Temat: Re: Natrętny adorator
    Od: "Marg" <m...@c...pl>

    Pomyśl trochę - dzwonisz z innego stacjonarnego telefonu, albo komórki - tak
    żeby na ekranie telefonu mu się pokazało "Numer prywatny". Przedstawiasz się
    jako np. - "dzień dobry, PTK Centertel - departament obsługi klienta - Piotr
    Menferd z tej strony. Czy rozmawiam z właścicielem numer telefonu 50555555?
    W związku z wejściem w życie ustawy o ochronie danych osobowych musimy
    uzyskać Pana zgodę na przetwarzanie Pana danych osobowych w celach
    marketingowych przez PTK Centertel itd... Czy zgadza się Pan itd... Dziękuję
    Poproszę teraz o Pana dokładne dane. Proszę mi podać Pana imię, nazwisko,
    aktualny adres zamieszkania itd... "
    A wtedy jak naprawdę kochasz swoją lubą to napierd**** do kolesia z gołymi
    rękoma/siekierą/baseballem/patrolem prewencji (zależy od stopnia Twojej
    odwagi) i grzecznie mu tłumaczysz, że źle robi.

    Ewentualnie - jak chcesz, żeby się mścił potem - to składasz doniesienie o
    popełnieniu przestępstwa - zastraszanie, zakłócanie spokoju, prywatności
    itp. - koleś się tłumaczy na policji, że już nie będzie - że to pomyłka
    itp. - kupi sobie telefon w prepaidzie i nie da Wam spokoju.

    Wybór należy do Ciebie :)

  • 3. Data: 2003-05-03 17:37:08
    Od: "Russar" <j...@a...email.pl>

    Ciekawe metody mozna tutaj poznac :)

    Jezeli juz o takich metodach mowimy to jest cos takiego jak sms-bombing :)
    (dla osob posiadajacych stale lacze z internetem lub troche bardziej
    doswiadczonych informatycznie) uproszczajac, dziala na tej podstawie ze
    delikwent bedzie regularnie np. co 5 sekund dostawal
    sms'a z internetu z pewna dowolnie ustalona trescia...
    Nie wszystkie komorki maja blokade sms'ow od pewnych numerow lub wylaczanie
    sms'ow z internetu.

    Delikwent albo sie porzadnie wkurzy i przestanie albo odpowie tym samym :))

    Russar

  • 4. Data: 2003-05-03 17:45:02
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Nie wszystkie komorki maja blokade sms'ow od pewnych numerow
    > lub wylaczanie sms'ow z internetu.

    Za to wszystkie bramki mają limity.

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezalezny broker informacji
    Nie trac czasu na samodzielne szukanie danych!

  • 5. Data: 2003-05-03 17:58:59
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl>

    On Sat, 3 May 2003 16:53:20 +0200, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:

    >wysyła jej co jakiś czas.
    >Numer tel jego jest oczywiście znany.
    >Co z tym dalej?
    >Zadzwonić do niego?

    Zadzwon i spokojnie mu wytlumacz, ze panna jest "zajeta" i ze nie
    zyczycie sobie takich SMSow (ale spokojnie, bez nerwow - moze to jakas
    pomylka, albo gosciu jest zwyczajnie nieswiadomy).
    Grzegorz

  • 6. Data: 2003-05-03 17:59:36
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Macias napisał:
    > Za to wszystkie bramki mają limity.

    nie wszystkie.. tylko te, które odostępniają operatorzy :)
    np z ICQ moge sobie wyslac 100 smsów i nie ma limitu

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2003-05-03 18:14:51
    Od: "Roman Gladysz" <r...@p...onet.pl>

    1. Dopóki te telefony i sms nie mają charakteru groźby to w zasadzie nie ma
    na niego rady. Groźba jest karalna, gdy u Twojaej dziewczyny "zaloty" te
    mogą wzbudzić uzasadnioną obawę, że padnie ofiarą przestępstwa ona sama lub
    jej najbliższsi, oraz że jest to możliwe do spełnienia. Jest to przestępstwo
    ścigane na wniosek pokrzywdzonego.
    Podstwa prawna art. 190 kodeksu karnego
    2. Pomyślałem sobie, że to może jest wykroczenie, ale kodeksu wykroczeń nie
    mam przy sobie. Pamiętam, że jest tam takie wykroczenie, że kto natrętnie
    proponuje stosunek sekualny albo składa obsceniczne propozycje.
    3. Warto to sms zachować, moża skontaktować się z jakimś normalnym
    policjantem, może on coś praktycznego doradzi.
    4. Może zmienić numer telefonu?

  • 8. Data: 2003-05-03 18:36:40
    Od: "Russar" <j...@a...email.pl>

    > Za to wszystkie bramki mają limity.

    jest wiele bramek "nieoficjalnych"...
    nie wiem na jakiej zasadzie to wyglada ale kiedys wysylalem
    dosc duzo sms'ow ta metoda i nie spotkalem sie z zadnym limitem....

    Russar

  • 9. Data: 2003-05-03 18:38:07
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Roman Gladysz napisał:
    > 1. Dopóki te telefony i sms nie majš charakteru groźby to w zasadzie nie ma
    > na niego rady.

    a nagabywanie to niby nie jest karalne w Polsce?

    PS. Ustaw sobie kodowanie.
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2003-05-03 20:36:14
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > jest wiele bramek "nieoficjalnych"...
    > nie wiem na jakiej zasadzie to wyglada ale kiedys wysylalem
    > dosc duzo sms'ow ta metoda i nie spotkalem sie z zadnym limitem....

    Chętnie poproszę o adresy takich "nieoficjalnych" bramek.
    Jeśli mówisz o operatorach płatnych, czyli SMS przychodzący nie
    pochodzi z numeru np. 102 (Idea), to już zupełnie inna bajka...

    Pozdrawiam!
    Maciek