  • 1. Data: 2003-05-03 14:34:07
    Temat: o zniesławienie - pilne
    Od: "Tobi Van Kenobi" <t...@w...pl>

    Mam taki problem. Napisałem list do pewnego czasopisma. Podpisałem się z
    imienia i nazwiska, co jest w tym czasopiśmie równoznaczne z zgodą na
    publikacje. Ale jak raczej myślałem w tym momencie o dobrym wychowaniu. W
    każdym bądź razie mój list został wydrukowany i poprzedzony pewnym
    określeniem, które w dzisiejszym świecie ma troszke inne już znaczenie.
    W każdym bądź razie, mój list zawierał dwa pytania, na które de facto nie
    otrzymałem odpowiedzi. A pytania raczej nie są drukowane w tej gazecie w
    dziale listy.
    Teraz mam pytanie, czy coś takiego może być uznane za zniesławienie?

    Tobi Van Kenobi
    gg#5208996

  • 2. Data: 2003-05-03 15:31:22
    Temat: Re: o zniesławienie - pilne
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Tobi Van Kenobi" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziale listy.
    > Teraz mam pytanie, czy coś takiego może być uznane za zniesławienie?

    No tak, ale o co chodzi ? Zbyt mało danych. Jakie to słowo ?
    Zniesławienie może być interpretowane różnie. To wszystko zależy od Twojego
    odczucia.
    Złożyć pozew zawsze możesz, a co z tego wyniknie... oceni sąd.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 3. Data: 2003-05-03 16:29:42
    Od: "elais" <e...@p...fm>

> [...]
    > dziale listy.
    > Teraz mam pytanie, czy coś takiego może być uznane za zniesławienie?

    sprawa nie jest do rozwiazania jesli nie podasz tego slowa :-)natomist
    jezeli uwazasz ,ze to slowo stanowi forrme znieslawienia cie ,wedlug twojej
    subiektywnej opini ,to przysluguje ci ochorna na mocy art 23,24 KC ,za malo
    napisales o tym ,jezeli pojawila sie tam tresc nieco dorobiona przez nich to
    mozesz rowniez domagac sie umieszczenia stosownego sprostowania bezplatnie
    ,ale musisz napisac dokladnie o co chodzi