    From: "Roman Gladysz" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Natrętny adorator
    Date: Sat, 3 May 2003 20:14:51 +0200

    1. Dopóki te telefony i sms nie mają charakteru groźby to w zasadzie nie ma
    na niego rady. Groźba jest karalna, gdy u Twojaej dziewczyny "zaloty" te
    mogą wzbudzić uzasadnioną obawę, że padnie ofiarą przestępstwa ona sama lub
    jej najbliższsi, oraz że jest to możliwe do spełnienia. Jest to przestępstwo
    ścigane na wniosek pokrzywdzonego.
    Podstwa prawna art. 190 kodeksu karnego
    2. Pomyślałem sobie, że to może jest wykroczenie, ale kodeksu wykroczeń nie
    mam przy sobie. Pamiętam, że jest tam takie wykroczenie, że kto natrętnie
    proponuje stosunek sekualny albo składa obsceniczne propozycje.
    3. Warto to sms zachować, moża skontaktować się z jakimś normalnym
    policjantem, może on coś praktycznego doradzi.
    4. Może zmienić numer telefonu?