  • 1. Data: 2023-06-05 17:35:29
    Temat: Nastolatki w samochodzie cd
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Zakończono postępowanie dyscyplinarne.

    Jeden winny, ale nie powiedziano jaką karę poniósł, poza tym że "dotkliwą".

    Drugi przeniesiony na inny kulsonar^H^H^H na emkę, dlatego nie podlega
    już jurysdykcji dyscyplinarnej i nie można go pozbawić praw do emki...
    (par 22).

    Sprawa karna w toku, przedstawicielem nastolatki (albo obydwu) jest
    romek giertych, także pewnie się dowiemy jak się skończy, bo on to dla
    fejmu robi.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-06-06 11:51:28
    Temat: Re: Nastolatki w samochodzie cd
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Jun 2023 17:35:29 +0200, Shrek wrote:
    > Zakończono postępowanie dyscyplinarne.
    > Jeden winny, ale nie powiedziano jaką karę poniósł, poza tym że "dotkliwą".

    Cos slyszalem, ze uznano za nienadająceo sie do sluzby w policji,
    co jeszcze nie oznacza wyrzucenia, ale jest ostatnim ostrzezeniem.

    > Drugi przeniesiony na inny kulsonar^H^H^H na emkę, dlatego nie podlega
    > już jurysdykcji dyscyplinarnej i nie można go pozbawić praw do emki...
    > (par 22).

    Sam sie przeniósł, miał lata, miał prawo :-)

    Nie wiem tylko jak to z terminami - szybki był, czy potrzymali go pare
    miesięcy w zawieszeniu, i średnia spadła ...

    > Sprawa karna w toku, przedstawicielem nastolatki (albo obydwu) jest

    I jak wyjdzie wyrok, to różnie może być.

    > romek giertych, także pewnie się dowiemy jak się skończy, bo on to dla
    > fejmu robi.

    Ja bardzo jestem ciekaw, co tam naprawde zaszło, bo jakoś mediom nie
    wierzę. Ale czy Giertychowi uwierzyć?

    J.

  • 3. Data: 2023-06-06 18:50:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.06.2023 o 11:51, J.F pisze:

    > Cos slyszalem, ze uznano za nienadająceo sie do sluzby w policji,
    > co jeszcze nie oznacza wyrzucenia, ale jest ostatnim ostrzezeniem.

    No to jak się nie nadaje, to co tam robi?

    > Sam sie przeniósł, miał lata, miał prawo :-)

    IMHO skoro był zwieszony to powinien mieć również zawieszone prawo do
    przejścia na emkę.

    > Nie wiem tylko jak to z terminami - szybki był, czy potrzymali go pare
    > miesięcy w zawieszeniu, i średnia spadła ...

    Pewnie szybki był - obstawiam że mu powiedzieli że sprawa się rypła bo
    dał się złapać, więc niech spierdala...

    > I jak wyjdzie wyrok, to różnie może być.

    Będzie pełnomocnikiem dalej - czemu miałby nie być?

    > Ja bardzo jestem ciekaw, co tam naprawde zaszło, bo jakoś mediom nie
    > wierzę. Ale czy Giertychowi uwierzyć?

    A skąd - przecież to polityk i prawnik:P A jak mam do wyboru wierzyć
    kulsonom albo mediom to wynik jest oczywisty. IMHO kulsony naprawdę
    liczyły że za mundurem panny sznurem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-06-06 19:15:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jun 2023 18:50:38 +0200, Shrek wrote:

    > No to jak się nie nadaje, to co tam robi?

    Dokladniej to
    art. 134. Karami dyscyplinarnymi są:
    1) upomnienie;
    2) nagana;
    3) ostrzeżenie o niepełnej przydatności do służby na zajmowanym
    stanowisku;
    4) wyznaczenie na niższe stanowisko służbowe;
    5) obniżenie stopnia;
    6) ostrzeżenie o niepełnej przydatności do służby;
    7) wydalenie ze służby

    3 i 6 to takie "zawiasy" - kara i nie kara :-)

    Ale
    Art. 134c. Kara ostrzeżenia o niepełnej przydatności do służby na
    zajmowanym stanowisku oznacza wytknięcie ukaranemu niewłaściwego
    postępowania i uprzedzenie go, że jeżeli ponownie popełni przewinienie
    dyscyplinarne, zostanie wyznaczony na niższe stanowisko służbowe lub
    ukarany surowszą karą dyscyplinarną.

    Art. 134ea. Kara ostrzeżenia o niepełnej przydatności do służby
    oznacza wytknięcie ukaranemu niewłaściwego postępowania i uprzedzenie
    go, że jeżeli ponownie popełni przewinienie dyscyplinarne, zostanie
    wydalony ze służby

    Wiec lekko nie jest.

    > IMHO skoro był zwieszony to powinien mieć również zawieszone prawo do
    > przejścia na emkę.

    Moze był szybszy :-)
    Albo odpowiednie przepisy dają mu prawo.

    > Pewnie szybki był - obstawiam że mu powiedzieli że sprawa się rypła bo
    > dał się złapać, więc niech spierdala...

    Sam pewnie rozumiał.

    > Będzie pełnomocnikiem dalej - czemu miałby nie być?

    Dla policjantów różnie moze być.

    Eee ...
    Art. 134g. 1. Za popełnione przewinienie dyscyplinarne można wymierzyć
    tylko jedną karę dyscyplinarną

    no to jak sąd uzna, ze nalezy sie jakis wyroczek, np rok w zawiasach,
    to mozna wywalic ze słuzby, czy nie?
    A jak bedzie bez zawiasów, albo np zakaz prowadzenia pojazdów
    mechanicznych, albo zakaz wykonywania zawodu policjanta ?

    > A skąd - przecież to polityk i prawnik:P

    I na razie to chyba nic nie mówi o sprawie ...

    > A jak mam do wyboru wierzyć
    > kulsonom albo mediom to wynik jest oczywisty. IMHO kulsony naprawdę
    > liczyły że za mundurem panny sznurem.

    Ale w jakim sensie - że chcieli podwieźć dwie ładne dziewczyny i ciut
    poflirtować słownie ?

    No to chyba media przesadziły w opisie?

    J.

  • 5. Data: 2023-06-06 19:32:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.06.2023 o 19:15, J.F pisze:

> [...]
    > 6) ostrzeżenie o niepełnej przydatności do służby;
    > 7) wydalenie ze służby
    >

    > 3 i 6 to takie "zawiasy" - kara i nie kara :-)

    1 i 2 też.

> [...]
    > oznacza wytknięcie ukaranemu niewłaściwego postępowania i uprzedzenie
    > go, że jeżeli ponownie popełni przewinienie dyscyplinarne, zostanie

    No kurwa dramat - kulson musi prawa przestrzegać:P Żyć się nie da w tym
    kraju;)

    > Moze był szybszy :-)
    > Albo odpowiednie przepisy dają mu prawo.

    Zapewne - ja piszę jak _moim_zdaniem_ być powinno - jesteś zawieszony
    nie masz prawa przejść na policyjną emke bo jesteś zawieszony w prawach
    i obowiązkach funkcjonariusza. A emka wynika z praw funkcjonariusza.

    > Sam pewnie rozumiał.

    Rozumieć rozumiał, ale zapewne na początku myślał że "to się zateguje":P

    > Dla policjantów różnie moze być.

    Jak to w sądzie.

    > Eee ...
    > Art. 134g. 1. Za popełnione przewinienie dyscyplinarne można wymierzyć
    > tylko jedną karę dyscyplinarną

    A jakie oni w sumie numerki w sądzie mają? Klasycznie przekroczenie
    uprawnień?

    > no to jak sąd uzna, ze nalezy sie jakis wyroczek, np rok w zawiasach,
    > to mozna wywalic ze słuzby, czy nie?

    NIe wiem. Nie zdziwiłoby mnie gdyby został... Skoro jest coś takiego jak
    zakaz wykonywania zawodu policjanta, to pewnie... z innym wyrokiem można

    > A jak bedzie bez zawiasów, albo np zakaz prowadzenia pojazdów
    > mechanicznych,

    To będzie w pieszych. Albo go awansują za biurko.

    > Ale w jakim sensie - że chcieli podwieźć dwie ładne dziewczyny i ciut
    > poflirtować słownie ?

    No tak - z tym że trochę wykorzystali silniejszą pozycję a potem ten ich
    flirt okazał się na poziomie... kulsona - ponoć o kogutach było i
    stawianiu trójkątów ostrzegawczych. No jak do tego dodasz, że ustach
    umundurowanego funkcjonariusza "zapraszam do radiowozu" to wcale nie
    jest zaproszenie to robi się gruba sprawa. Jakby cię zaprosili do
    radiowozu i zaczęli opowiadać o stawianiu pały, jadąc w nieokreślonym
    kierunku na zadupiu to...

    > No to chyba media przesadziły w opisie?

    IMHO wcale nie bardzo. Dwóch kulsonów zabrało nie do końca dobrowolnie
    dwie nastolatki do radiowozu i zaczęli im robić końskie zaloty. Gdybyś
    to był ty to byś dawno siedział na komisariacie i miał pewnie
    prokuratorskie zarzuty (numerek jakiś się z dupy wymyśli na początek - a
    potem to kto wie - inne czynności, a może i porwanie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-06-06 20:01:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jun 2023 19:32:48 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > nie masz prawa przejść na policyjną emke bo jesteś zawieszony w prawach
    > i obowiązkach funkcjonariusza. A emka wynika z praw funkcjonariusza.

    Hm ... no i jak dlugo chcesz go tak trzymac?
    Bo moze 80-tki dożyć :-)

    > Rozumieć rozumiał, ale zapewne na początku myślał że "to się zateguje":P

    Mogł zrozumiec, ze sie nie da.

    > Jak to w sądzie.

    > A jakie oni w sumie numerki w sądzie mają? Klasycznie przekroczenie
    > uprawnień?

    Chyba tak, ale jeszcze spowodowowanie wypadku (to jeden raczej) i
    nieudzielenie pomocy ofiarom ..

    > NIe wiem. Nie zdziwiłoby mnie gdyby został... Skoro jest coś takiego jak
    > zakaz wykonywania zawodu policjanta, to pewnie... z innym wyrokiem można

    > To będzie w pieszych. Albo go awansują za biurko.

    No fakt, moze być wożony :-)

    Ale jesli wysokosc wyroku będzie sugerowała wyrzucenie ... to można,
    czy juz nie?

> [...]
    > umundurowanego funkcjonariusza "zapraszam do radiowozu" to wcale nie
    > jest zaproszenie to robi się gruba sprawa.

    Niby tak, ale jakos chyba uzgodnili, ze dziewczyny chcą podwózki.
    No chyba, ze im cos wczesniej napyskowały, i zamierzali wywieżć w
    nieznanym kierunku ...
    ale z mediow wynikało, że to jedna siedziała w radiowozie i krzyknęła
    na drugą, aby i ta wsiadła.

    > Jakby cię zaprosili do
    > radiowozu i zaczęli opowiadać o stawianiu pały, jadąc w nieokreślonym
    > kierunku na zadupiu to...

    Wiele sie nie naopowiadali, bo drzewo rosło za blisko :-)

    > IMHO wcale nie bardzo. Dwóch kulsonów zabrało nie do końca dobrowolnie
    > dwie nastolatki do radiowozu i zaczęli im robić końskie zaloty.

    Jeden stary :-)

> [...]
    > prokuratorskie zarzuty (numerek jakiś się z dupy wymyśli na początek - a
    > potem to kto wie - inne czynności, a może i porwanie.

    No tak, ale moje zaproszenie, to tylko zaproszenie.

    Za to usiłowanie można mi zarzucic dowolne :-)

    J.

  • 7. Data: 2023-06-06 22:20:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.06.2023 o 20:01, J.F pisze:

    > Hm ... no i jak dlugo chcesz go tak trzymac?
    > Bo moze 80-tki dożyć :-)

    Chyba jest określone jak długo może być zawieszony. A jak nie to trudno
    jak każdy - niech będzie do wyroku sądu. A że nie ma z czego żyć? A w
    czym on lepszy od kowalskiego czy kluski - do mospu.

    > Mogł zrozumiec, ze sie nie da.

    Pewnie zrozumiał, tylko nie od razu. I pewnie myśli, że to wina pismaków
    a nie jego - typowe u kulsonów;)

    > Chyba tak, ale jeszcze spowodowowanie wypadku (to jeden raczej) i
    > nieudzielenie pomocy ofiarom ..

    No to trochę mało - bo to mieliby nawet jakby wieźli dajmy na to
    legalnie świadków. To gdzie tu wina pismaków co rozdmuchali?

    > Ale jesli wysokosc wyroku będzie sugerowała wyrzucenie ... to można,
    > czy juz nie?

    Jak będzie siedział to w tym czasie nie będzie funkcjonariuszem - znaczy
    mam nadzieję. A potem - odpokutował? Znaczy ja żartuję, ale pewnie może...

    > Niby tak, ale jakos chyba uzgodnili, ze dziewczyny chcą podwózki.

    Się okaże...

    > No chyba, ze im cos wczesniej napyskowały, i zamierzali wywieżć w
    > nieznanym kierunku ...

    No podobno w kierunku w którym jechali nie ma żadnego kulsonariatu;)

    > ale z mediow wynikało, że to jedna siedziała w radiowozie i krzyknęła
    > na drugą, aby i ta wsiadła.

    Mogła się bać sama...

    > Jeden stary :-)

    Różne są kulsony;)

    > No tak, ale moje zaproszenie, to tylko zaproszenie.
    >
    > Za to usiłowanie można mi zarzucic dowolne :-)

    Usiłowanie jest karane na równi z czynem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-06-10 14:34:37
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    poniedziałek, 5 czerwca 2023 o 17:35:31 UTC+2 Shrek napisał(a):
> [...]
    >
    > Sprawa karna w toku, przedstawicielem nastolatki (albo obydwu) jest
    > romek giertych, także pewnie się dowiemy jak się skończy, bo on to dla

    Jak już zapodałeś nastolatki, zapodaj co o tym wyprowadzonych milyjonach
    gdzie Romek doradzał.

    Obyczajówka vs kasa. Szreku łasy na obyczajówkę (typowe mózgotrzepy),
    ale milyjony też są ciekawe.

    I Romek podobno już 2,5 roku nie odbiera wezwań od prokuratury.