    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nastolatki w samochodzie cd
    Date: Tue, 6 Jun 2023 11:51:28 +0200

    On Mon, 5 Jun 2023 17:35:29 +0200, Shrek wrote:
    > Zakończono postępowanie dyscyplinarne.
    > Jeden winny, ale nie powiedziano jaką karę poniósł, poza tym że "dotkliwą".

    Cos slyszalem, ze uznano za nienadająceo sie do sluzby w policji,
    co jeszcze nie oznacza wyrzucenia, ale jest ostatnim ostrzezeniem.

    > Drugi przeniesiony na inny kulsonar^H^H^H na emkę, dlatego nie podlega
    > już jurysdykcji dyscyplinarnej i nie można go pozbawić praw do emki...
    > (par 22).

    Sam sie przeniósł, miał lata, miał prawo :-)

    Nie wiem tylko jak to z terminami - szybki był, czy potrzymali go pare
    miesięcy w zawieszeniu, i średnia spadła ...

    > Sprawa karna w toku, przedstawicielem nastolatki (albo obydwu) jest

    I jak wyjdzie wyrok, to różnie może być.

    > romek giertych, także pewnie się dowiemy jak się skończy, bo on to dla
    > fejmu robi.

    Ja bardzo jestem ciekaw, co tam naprawde zaszło, bo jakoś mediom nie
    wierzę. Ale czy Giertychowi uwierzyć?

    J.