    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nastolatki w samochodzie cd
    Date: Tue, 6 Jun 2023 20:01:44 +0200

    On Tue, 6 Jun 2023 19:32:48 +0200, Shrek wrote:

    > 1 i 2 też.

    > No kurwa dramat - kulson musi prawa przestrzegać:P Żyć się nie da w tym
    > kraju;)

    > Zapewne - ja piszę jak _moim_zdaniem_ być powinno - jesteś zawieszony
    > nie masz prawa przejść na policyjną emke bo jesteś zawieszony w prawach
    > i obowiązkach funkcjonariusza. A emka wynika z praw funkcjonariusza.

    Hm ... no i jak dlugo chcesz go tak trzymac?
    Bo moze 80-tki dożyć :-)

    > Rozumieć rozumiał, ale zapewne na początku myślał że "to się zateguje":P

    Mogł zrozumiec, ze sie nie da.

    > Jak to w sądzie.

    > A jakie oni w sumie numerki w sądzie mają? Klasycznie przekroczenie
    > uprawnień?

    Chyba tak, ale jeszcze spowodowowanie wypadku (to jeden raczej) i
    nieudzielenie pomocy ofiarom ..

    > NIe wiem. Nie zdziwiłoby mnie gdyby został... Skoro jest coś takiego jak
    > zakaz wykonywania zawodu policjanta, to pewnie... z innym wyrokiem można

    > To będzie w pieszych. Albo go awansują za biurko.

    No fakt, moze być wożony :-)

    Ale jesli wysokosc wyroku będzie sugerowała wyrzucenie ... to można,
    czy juz nie?

    > No tak - z tym że trochę wykorzystali silniejszą pozycję a potem ten ich
    > flirt okazał się na poziomie... kulsona - ponoć o kogutach było i
    > stawianiu trójkątów ostrzegawczych. No jak do tego dodasz, że ustach
    > umundurowanego funkcjonariusza "zapraszam do radiowozu" to wcale nie
    > jest zaproszenie to robi się gruba sprawa.

    Niby tak, ale jakos chyba uzgodnili, ze dziewczyny chcą podwózki.
    No chyba, ze im cos wczesniej napyskowały, i zamierzali wywieżć w
    nieznanym kierunku ...
    ale z mediow wynikało, że to jedna siedziała w radiowozie i krzyknęła
    na drugą, aby i ta wsiadła.

    > Jakby cię zaprosili do
    > radiowozu i zaczęli opowiadać o stawianiu pały, jadąc w nieokreślonym
    > kierunku na zadupiu to...

    Wiele sie nie naopowiadali, bo drzewo rosło za blisko :-)

    > IMHO wcale nie bardzo. Dwóch kulsonów zabrało nie do końca dobrowolnie
    > dwie nastolatki do radiowozu i zaczęli im robić końskie zaloty.

    Jeden stary :-)

    > Gdybyś
    > to był ty to byś dawno siedział na komisariacie i miał pewnie
    > prokuratorskie zarzuty (numerek jakiś się z dupy wymyśli na początek - a
    > potem to kto wie - inne czynności, a może i porwanie.

    No tak, ale moje zaproszenie, to tylko zaproszenie.

    Za to usiłowanie można mi zarzucic dowolne :-)

    J.