  • 1. Data: 2009-01-06 10:07:22
    Temat: prawo telekomunikacyjne
    Od: "Czytający Usenet" <n...@c...of.spam>

    Złożyłem u operatora gsm sprzeciw dotyczący otrzymywania smsów z
    informacjami handlowymi. Otrzymałem odpowiedź że uwzglęniono ten sprzeciw -
    na piśmie. Niestety nadal otrzymywałem parę dni smsy, które ustały po
    kolejnej reklamacji. W odpowiedzi na nią operator nie poczuwa się do winy
    gdyż cyt. "potwierdzamy że zgodnie z Pańskim pismem wniosek został
    potraktowany jako sprzeciw wobec otrzymywania informacji handlowych, który
    ZOSTANE (pogrubiono) uwzględniony dla numerów telefonów .... ..... ". Z tego
    by wynikało że mogą to uwzględnić od 1 stycznia równie dobrze od 31 grudnia.
    Żadnej daty i podstawy prawnej. Teraz meritum pytania - ile operator ma
    czasu zgodnie z prawem na zastosowanie sie do sprzeciwu?

  • 2. Data: 2009-01-06 10:11:32
    Temat: Re: prawo telekomunikacyjne
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 06 Jan 2009 11:07:22 +0100, Czytający Usenet napisał(a):

    > Teraz meritum pytania - ile
    > operator ma czasu zgodnie z prawem na zastosowanie sie do sprzeciwu?

    Od chwili otrzymania oświadczenia woli.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-01-06 10:33:29
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Czytający Usenet pisze:
    > Złożyłem u operatora gsm sprzeciw dotyczący otrzymywania smsów z
    > informacjami handlowymi.

    A jaki to operator?

  • 4. Data: 2009-01-06 12:18:28
    Od: "Czytający Usenet" <n...@c...of.spam>

    PLUS

  • 5. Data: 2009-01-06 12:24:02
    Temat: Napisałem reklamację
    Od: "Czytający Usenet" <n...@c...of.spam>

    Szanowna Pani!

    Z prawa które Państwa obowiązuje wynika, że operator uwzględniając sprzeciw
    ma obowiązek go uwzględnić od chwili otrzymania tegoż. Sprzeciw wpłynął
    zgodnie z waszym pismem z 10.12.08 na początku grudnia. Tak więc wysyłanie
    jakiejkolwiek niezamówionej informacji handlowej po tym czasie jest łamaniem
    obowiązującego prawa. Pani widzi-mi-się odnośnie terminu uwzględnienia
    sprzeciwu nie ma tu nic do rzeczy. Oczekuję sensownej rekompensaty za
    niewykonanie mojego zlecenia w trybie natychmiastowym. W przypadku braku
    takowej, sprawa zostanie przekazana do stosownych organów nadzorujących
    działalność operatorów GSM, które są znane z chętnego nakładania wysokich
    kar finansowych za łamanie prawa telekomunikacyjnego.

    Z poważaniem

    xxxxxx

    Ciekawe co odpiszą :)

  • 6. Data: 2009-01-06 12:50:27
    Od: reverso <r...@o...pl>

    Czytający Usenet pisze:
    > Złożyłem u operatora gsm sprzeciw dotyczący otrzymywania smsów z
    > informacjami handlowymi.

    Miałem to samo. Złożyłem pismo i po jakimś czasie uspokoili się.
    Myślę że musisz odczekać jeszcze chwilę.

  • 7. Data: 2009-01-06 14:14:17
    Temat: Re: Napisałem reklamację
    Od: Rafał Przetakowski <r...@g...com>

    Czytający Usenet pisze:
> [...]
    > działalność operatorów GSM, które są znane z chętnego nakładania wysokich
    > kar finansowych za łamanie prawa telekomunikacyjnego.

    To może ja wtrącę swoje z autopsji.

    Walka z pewnym operatorem o sms'y marketingowe trwała przez 2 miesiące
    telefonicznie i blisko 8 miesięcy mailowo i listownie. Ciągle okazywało
    się, że na moim koncie opcja ta jest włączona. Sprawa w końcu oparła się
    o UKE i... wielkie nic. Na szczęście do końca umowy miałem jeszcze kilka
    miesięcy, więc zacisnąłem zęby i pożegnałem się ozięble.

    Zgodnie z pismem, które otrzymałem od UKE, umowę mogłem rozwiązać
    wcześniej, ale koszt tego zabiegu musiałbym ponieść, gdyż rozwiązanie
    umowy nie nastąpiłoby z winy operatora.

    Dodam, że miało to miejsce w 2007 roku. Teraz może inaczej by się do
    tego zabrali.

    pozdrawiam

    Rafał

  • 8. Data: 2009-01-06 15:14:53
    Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl>

    ja też miałem problemy z plusem
    najpierw wymiana maili, później pismo i dali spokój
    mirek

  • 9. Data: 2009-01-06 16:19:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Czytający Usenet napisał/a: