  • 1. Data: 2009-01-06 11:57:12
    Temat: kontrola z zus
    Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl>

    witam
    właśnie zapowiedział mi się pan z ZUS na kontrolę
    jakieś 4 lata wstecz
    na co taki kontroler zwraca uwagę, sądzę, że mam wszystko w porządku, ale
    może o czymś nie wiem??
    Mirek

  • 2. Data: 2009-01-06 12:21:27
    Temat: Re: kontrola z zus
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-01-2009 o 12:57:12 Mirek <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > witam
    > w?a?nie zapowiedzia? mi sie pan z ZUS na kontrole
    > jakie? 4 lata wstecz
    > na co taki kontroler zwraca uwage, s?dze, ?e mam wszystko w porz?dku, ale
    > mo?e o czym? nie wiem??
    > Mirek

    Jak Ty nie wiesz to skad my mamy wiedziec :-) ?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-01-06 13:19:56
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 6 Jan 2009 12:57:12 +0100, Mirek napisał(a):

> [...]
    > jakieś 4 lata wstecz
    > na co taki kontroler zwraca uwagę, sądzę, że mam wszystko w porządku, ale

    Kawę zrób, ciasteczka dobre, itd.
    Dobry nastrój to podstawa dobrej współpracy :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-01-06 19:30:58
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kapsel w <news:1uu66xo5jbz4w.dlg@kapselek.net>:

    > Kawę zrób, ciasteczka dobre, itd.

    Zrobić kawę trzymaną od 4 lat w otwartym pudełku, i ciasteczka tez z
    podobnych czasookolic...

    > Dobry nastrój to podstawa dobrej współpracy :)

    Z ZUS? Oni tam cały czas nastrój robią, ile razy nie zajdę, to coś ze
    szklanek piją...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2009-01-06 20:49:34
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 6 Jan 2009 19:30:58 +0000 (UTC), 'Tom N' napisał(a):

    > Z ZUS? Oni tam cały czas nastrój robią, ile razy nie zajdę, to coś ze
    > szklanek piją...

    Miałem kiedyś nieszczęście pracować w US, tam szybko się człowiek uczy pić
    jakieś 5 kaw dziennie ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2009-01-06 20:51:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kapsel wrote:

    > Miałem kiedyś nieszczęście pracować w US, tam szybko się człowiek uczy pić
    > jakieś 5 kaw dziennie ;)

    No bo co mu innego pozostaje do roboty. Inaczej by się zanudził.