    From: Rafał Przetakowski <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Napisałem reklamację
    Date: Tue, 06 Jan 2009 15:14:17 +0100

    Czytający Usenet pisze:
    > Szanowna Pani!
    >
    > Z prawa które Państwa obowiązuje wynika, że operator uwzględniając sprzeciw
    > ma obowiązek go uwzględnić od chwili otrzymania tegoż. Sprzeciw wpłynął
    > zgodnie z waszym pismem z 10.12.08 na początku grudnia. Tak więc wysyłanie
    > jakiejkolwiek niezamówionej informacji handlowej po tym czasie jest łamaniem
    > obowiązującego prawa. Pani widzi-mi-się odnośnie terminu uwzględnienia
    > sprzeciwu nie ma tu nic do rzeczy. Oczekuję sensownej rekompensaty za
    > niewykonanie mojego zlecenia w trybie natychmiastowym. W przypadku braku
> [...]

    To może ja wtrącę swoje z autopsji.

    Walka z pewnym operatorem o sms'y marketingowe trwała przez 2 miesiące
    telefonicznie i blisko 8 miesięcy mailowo i listownie. Ciągle okazywało
    się, że na moim koncie opcja ta jest włączona. Sprawa w końcu oparła się
    o UKE i... wielkie nic. Na szczęście do końca umowy miałem jeszcze kilka
    miesięcy, więc zacisnąłem zęby i pożegnałem się ozięble.

    Zgodnie z pismem, które otrzymałem od UKE, umowę mogłem rozwiązać
    wcześniej, ale koszt tego zabiegu musiałbym ponieść, gdyż rozwiązanie
    umowy nie nastąpiłoby z winy operatora.

    Dodam, że miało to miejsce w 2007 roku. Teraz może inaczej by się do
    tego zabrali.

    pozdrawiam

    Rafał