  • 11. Data: 2018-01-09 12:24:20
    Temat: Re: Morderstwo Iwony Cygan
    Od: p...@g...com

    ciag dalszy

    https://wiadomosci.wp.pl/nowe-informacje-ws-tajemnic
    zej-i-bestialskiej-smierci-iwony-cygan-6169476331325
    569a

  • 12. Data: 2018-01-09 14:30:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >no i nici z prenumeraty
    >https://wiadomosci.wp.pl/koniec-sledztwa-ws-iwony-c
    ygan-oskarzono-17-osob-w-tym-policjantow-61937987139
    52385a

    Ale najwazniejszego nie ma - kim jest Jozef K ?

    Tak swoja droga - myslicie, ze po 20 latach mozna kogos rzetelnie
    skazac ?
    No dobra - bywaja czasem "twarde" dowody, ale to chyba nie tu ?
    Czy "oskarzony mataczy w sledztwie, bo nie chce powiedziec gdzie byl
    13 sierpnia 1998 roku.

    Zwoj drutu ktos trzymal 20 lat w szopie ? Moze i tak, ale jak ustalic,
    ze to ten konkretny zwoj ...

    J.

  • 13. Data: 2018-01-09 14:36:04
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Tue, 9 Jan 2018 14:30:28 +0100, w
    <5a54c3f4$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > 13 sierpnia 1998 roku.
    >
    > Zwoj drutu ktos trzymal 20 lat w szopie ? Moze i tak, ale jak ustalic,

    Gdzieś niedaleko Wrocławia też było podobne zabójstwo i sprawcy nie złapano.
    A sprawa głośna do dziś.
    Oczywiście podejrzenia co do sprawców są (lokalne układziki).

  • 14. Data: 2018-01-09 14:49:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rg" napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]

    >złapano.
    >A sprawa głośna do dziś.
    >Oczywiście podejrzenia co do sprawców są (lokalne układziki).

    Takich spraw jest pelno, tylko mozna je rzetelnie wyjasnic po 20
    latach.
    Oskarzony nie ma alibi. Albo mowi ze ma, ale swiadkowie nie
    potwierdzaja.

    A oni nie mowia ze go nie widzieli, tylko mowia, ze nie pamietaja z
    kim pili 20 lat temu.

    A co tam slychac w sprawie Ewy Tylman ?

    J.

  • 15. Data: 2018-01-09 15:09:34
    Od: p...@g...com

    --Ale najwazniejszego nie ma - kim jest Jozef K ?

    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/krakow/zabojstw
    o-iwony-cygan-pawel-k-probowal-zgwalcic-nastolatke/e
    r7tyst

    poczytaj komentarze kilkunastu umoczonych policjantow to tylko plotki

  • 16. Data: 2018-01-09 15:31:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    er7tyst
    >poczytaj komentarze kilkunastu umoczonych policjantow to tylko plotki

    W Fakcie nie ma faktow :-)

    Ale zeby rodzinne koneksje z Tarnowa siegaly do krakowskiej policji ?

    http://forum.echodnia.eu/zmowa-milczenia-t378452/
    Ale ile w tym faktow to nie mam pojecia.

    J.

  • 17. Data: 2018-01-09 15:44:30
    Od: p...@g...com

    --Ale zeby rodzinne koneksje z Tarnowa siegaly do krakowskiej policji ?

    tak masz racje to zupelnie niewiarygodne facet pewnie sam sie odsunal od sprawy :-)

    Szefa krakowskiego Archiwum X, podinspektora Bogdana Michalca, odsunięto jednak od
    sprawy. Dokładnie w tym momencie, gdy uznał, że dowody są wystarczające, by dokonać
    zatrzymań. Dotknęły go też inne konsekwencje - zabrano mu inne sprawy, którymi się
    zajmował, odstawiono na boczny tor.

    --Ale ile w tym faktow to nie mam pojecia.

    to pewnie bujdy na resorach :-)

    Szczegóły aresztowania Pawła K, są zaskakujące. Poszukiwany Europejskim Nakazem
    Aresztowania, został zatrzymany w swoim wiedeńskim mieszkaniu przez antyterrorystów.
    Jak podała największa austriacka gazeta ,,Kronen Zeitung", zachowywał się spokojnie
    i powiedział, że się tego spodziewał, bo jego powinowata -- wysokiej rangi polski
    polityk - nie może już użyć swych wpływów.

    Przez lata on i jego ojciec tworzyli legendę rodzinnych związków z byłym mężem Ewy
    Kopacz, Markiem. Miał być to bliski stopień pokrewieństwa. To uwiarygadniało ich
    pozycję osób nietykalnych, którą budowały też inne kontakty i znajomości.

  • 18. Data: 2018-01-09 18:08:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Ale zeby rodzinne koneksje z Tarnowa siegaly do krakowskiej policji
    >?
    >tak masz racje to zupelnie niewiarygodne facet pewnie sam sie odsunal
    >od sprawy :-)

    No wiesz, o ile latwo sobei wyobrazam, ze rodzina P. jest mocna w
    tarnowskim wymiarze sprawiedliwosci/apracie ucisku, to do Krakowa jest
    kawalek.

> [...]
    >dowody są wystarczające, by >dokonać zatrzymań. Dotknęły go też inne
    >konsekwencje - zabrano mu inne sprawy, którymi się zajmował,

    Z drugiej strony widzisz jaka sluzba - czlowiek w blocie buty straci i
    juz odstawiaja na boczny tor :-)

> [...]

    >pokrewieństwa. To uwiarygadniało ich pozycję osób nietykalnych, którą
    >budowały też inne kontakty i znajomości.

    A wydawaloby sie ze Kopacz to calkiem inna opcja polityczna niz
    sugerowana ... a moze i nie, wszak ona z ZSL :-)

    J.

  • 19. Data: 2018-01-09 19:39:05
    Od: p...@g...com

    Szefa krakowskiego Archiwum X,pod
    inspektora Bogdana Michalca,odsunięto jednak od sprawy

    Ktoś musiał się pod tym podpisać szansa że zrobił to przypadkowo jest musisz przyznać
    raczej niewielka ;-)

    Smród robi się niesamowity myślę że już pora na seryjnego samobójcę bo zatrzymani
    zaraz zaczną sypać ;-)

  • 20. Data: 2018-01-10 01:36:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > No dobra - bywaja czasem "twarde" dowody, ale to chyba nie tu ?
    > Czy "oskarzony mataczy w sledztwie, bo nie chce powiedziec gdzie byl

    Według Wyborczej po pierwsze była zmowa milczenia, która w końcu zaczeła
    pękac, po drugie, jest najprawdopodobniej świadek koronny. Kupa ludzi
    widziała i wiedziała, więc jesli zdecydowali się mówić to wystarczy
    porównac ich zeznania. W sumie wynika, że dużo osób pamięta i po tych 20
    latach.

    Dziewczynę skatowali, wyprowadzili skatowaną z knajpy na oczach wielu
    świadków w tym policjantów. To nie jest coś takiego, że ktoś zapyta o
    jakis mało znaczący wypadek przed n-laty, a o coś co w ludziach siedzi i
    będą to pamiętać do usr. smierci. Inni pamietaja bo wiedzieli co się z
    nimi stanie jeśli komus o tym powiedza.

    > Zwoj drutu ktos trzymal 20 lat w szopie ? Moze i tak, ale jak ustalic,
    > ze to ten konkretny zwoj ...

    Myślę, ze to aż tak na badaniach nie jest tu oparte bo i tak na dobrą
    sprawę chyba żadnego prawidłowego zabezpieczenia nie było.

    Generalnie autor spekuluje, że wątpliwe jest aby ci bezpośrednio
    wskazani jako mordercy zorganizowali i wykonali całą tę masakrę na
    właśne bezpośrednie seksualne potrzeby i może wchodzi w grę, albo że
    Iwona miała być sprzedana albo wystawiona dla kogoś kto czekał w
    hangarze. Ta druga wersja o tyle mnie nie przekonuje, że oni ją
    zmasakrowali już przed zawiezieniem do hangaru.

    --
    Marcin