  • 1. Data: 2018-01-09 08:13:07
    Temat: paczka inpost problem
    Od: menu <m...@g...com>

    witam
    zamawiałem paczke inpostem do domu, po paru dniach przyszedł mail ze mam
    sobie ja odebrac w jakims miejscu oddalonym od mojego domu o ok 10 km
    bylem caly czas w domu wiec jest niemozliwoscia ze byl kurier, dzwonilem
    do tego miejca to mowia ze zostawiaja im paczki bo maja cos tam z nimi
    podpisane i zeby stamtad odbierac. Nie po to zamawialem do dom zeby
    odbierac z jakiegos miejsca. Co robic w takim wypadku, nie popuszcze
    dziadom i nie bede jechał przez cale miasto po nia.

  • 2. Data: 2018-01-09 11:20:29
    Temat: Re: paczka inpost problem
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-09 o 08:13, menu pisze:
> [...]
    > odbierac z jakiegos miejsca. Co robic w takim wypadku, nie popuszcze
    > dziadom i nie bede jechał przez cale miasto po nia.

    Przeczytać regulamin przed zamówieniem przesyłki?

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2018-01-09 12:01:55
    Od: menu <m...@g...com>

    W dniu 2018-01-09 o 11:20, Sonn pisze:

    > Przeczytać regulamin przed zamówieniem przesyłki?

    dzięki bardzo za odpowiedz !!! bardzo pomogłas :)))) kazdemu tak
    odpowiadasz ? wyraznie napisalem - zamowilem kuriera do DOMU, a paczka
    jest w jakims biurze ....

  • 4. Data: 2018-01-09 12:11:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 12:01:56 UTC+1 użytkownik menu napisał:

    > dzięki bardzo za odpowiedz !!! bardzo pomogłas :)))) kazdemu tak
    > odpowiadasz ? wyraznie napisalem - zamowilem kuriera do DOMU, a paczka
    > jest w jakims biurze ....

    Próbowałeś na infolinii inpostu pogadać żeby kurier podjął ponowne doręczenie?
    Sprawdź na stronie śledzenia przesyłek kiedy ew awizował u Ciebie kurier przesyłkę.

  • 5. Data: 2018-01-09 12:13:12
    Od: p...@g...com

    u smierdziuchow zamawia sie tylko i wylacznie za pobraniem :-)

  • 6. Data: 2018-01-09 12:32:49
    Od: menu <m...@g...com>

    W dniu 2018-01-09 o 12:11, Kris pisze:

    > Próbowałeś na infolinii inpostu pogadać żeby kurier podjął ponowne doręczenie?
    > Sprawdź na stronie śledzenia przesyłek kiedy ew awizował u Ciebie kurier przesyłkę.

    na infolinii powiedzieli ze bede mial dzis dostarczona, ale zadzwoniłem
    po 3 godzinach z ciekawosci to powiedzieli ze przesylka jest do odbioru
    w jakiejs placowce hehe, nie dojdzie sie z nimi ładu.
    nie odbiore tej przesyłki w placowce, ciekawe co zrobia, bo reklamacje
    im napisalem

  • 7. Data: 2018-01-09 12:51:37
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 9 Jan 2018 03:11:13 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Próbowałeś na infolinii inpostu pogadać żeby kurier podjął ponowne doręczenie?
    > Sprawdź na stronie śledzenia przesyłek kiedy ew awizował u Ciebie kurier przesyłkę.

    Ta firma to jakies nieporozumienie.
    Jakiś czas temu miałem takiego geniusza/kuriera w okolicy.
    Geniusz podjeżdża pod posesję: nie dzwoni, nie trąbi
    tylko wrzuca awizo i jazda.
    Na drugi dzień próbuję odebrać przesyłkę
    a paniusia w "bazie": - Jeszcze nie wróciła... [od kuriera]
    No to co wymyślił geniusz... wrzucał do skrzynki awizo z "wczorajszą datą"
    i robił to "po godzinach"... nocą.

  • 8. Data: 2018-01-09 16:44:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-01-18 o 12:51, dantes pisze:

    > No to co wymyślił geniusz... wrzucał do skrzynki awizo z "wczorajszą datą"
    > i robił to "po godzinach"... nocą.

    Na zdrowy rozsądek, to gdyby wrzucił z wczorajszą datą, to powinna
    szybciej wrócić i już być.

  • 9. Data: 2018-01-09 17:46:27
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-09 o 12:01, menu pisze:

    > dzięki bardzo za odpowiedz !!! bardzo pomogłas :)))) kazdemu tak
    > odpowiadasz ? wyraznie napisalem - zamowilem kuriera do DOMU, a paczka
    > jest w jakims biurze ....

    No to zgadnij mądralo co to jest i gdzie to znalazłem

    10. W przypadku nieobecności Adresata, Operator w wybrany przez siebie
    sposób (poprzez pozostawienie pisemnej informacji w skrzynce oddawczej,
    na drzwiach wejściowych, lub w innym widocznym miejscu; w drodze
    wiadomości e-mail przesłanej na ujawniony adres poczty elektronicznej
    Adresata; w drodze wiadomości SMS na ujawniony numer telefonu Adresata)
    poinformuje go o podjęciu próby doręczenia. Stosownie do powyższego,
    Adresat może:
    a) odebrać Przesyłkę w ciągu kolejnych 3 dni roboczych we wskazanym
    przez Operatora miejscu i czasie, lub
    b) uzgodnić z Operatorem ponowną (drugą) próbę doręczenia Przesyłki.

    Polecam zwłaszcza podpunkt a)

    --
    Sonn

  • 10. Data: 2018-01-09 17:58:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-09 o 17:46, Sonn pisze:

> [...]
    > przez Operatora miejscu i czasie, lub
    > b) uzgodnić z Operatorem ponowną (drugą) próbę doręczenia Przesyłki.

    A ja polecam Sonnowi naukę czytania. Zwłaszcza:

    Liwiusz