  • 21. Data: 2018-01-10 01:39:21
    Temat: Re: Morderstwo Iwony Cygan
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A co tam slychac w sprawie Ewy Tylman ?

    Jak ostatnio (n-miesięcy) coś ntt czytałem to wyglądało, że zamknął się
    krag świadków/oskarżonych i trwają prawniczo-procesowe przepychanki, kto
    mógł co a kto nie był gejem.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2018-01-10 01:46:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No wiesz, o ile latwo sobei wyobrazam, ze rodzina P. jest mocna w
    > tarnowskim wymiarze sprawiedliwosci/apracie ucisku, to do Krakowa jest
    > kawalek.

    Wyborcza sugeruje, że tam w tym hangarze to się bawiła normalnie "elita"
    i przyjeżdżali różni ludzi w tym posłowie itp. kalibru. Oni nagrywali te
    imprezy, tak jak nagrywali tez porno przymuszając różne babki.
    Generalnie głowni oskarżeni chwalili się że mają haki na wszystkich.
    Moge sobie wyobrazic, że nagrali i kogos z Krakowa, podsuwajac mu
    wczesniej jakąś panienkę.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2018-01-10 23:28:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 9 Jan 2018 14:49:20 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A co tam slychac w sprawie Ewy Tylman ?

    Bardziej ciekawi mnie co słychać w sprawie Iwony Wieczorek.
    Przesłuchanie. Latkowskiego na komisji Amber Gold było dość
    interesujące, poruszył ten wątek.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2018-01-21 09:50:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Ciąg dalszy sprawy.

    "Ireneusz Wilk, pełnomocnik rodziny zamordowanej Iwony Cygan: Zaistniało
    szereg okoliczności, które wzbudzają w rodzinie obawy co do bezstronności
    Sądu Okręgowego w Rzeszowie."

    http://www.rp.pl/Sadownictwo/301189892-Kto-osadzi-wi
    nnych-smierci-Iwony.html

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2018-01-22 10:10:51
    Od: p...@g...com

    kopac dalej:

    Na potrzebę wyłączenia właściwości Sądu w Rzeszowie wskazuje także fakt, iż sędziowie
    Sądu Okręgowego w Tarnowie - przypomnę, że tu najpierw trafił akt oskarżenia i ten
    sąd się wyłączył - bardzo często są delegowani do Rzeszowa, i odwrotnie.

    sama analiza tych delegacji pokaze skale zjawiska no i byc moze zainteresowanych
    umorzeniem sprawy