  • 1. Data: 2018-01-09 04:46:03
    Temat: Morderstwo Iwony Cygan
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Tego sie nawet nie da skomentować.
    http://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,22859432,mord
    ercy-iwony-cygan-byli-chronieni-przez-policje-przez.
    html

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2018-01-09 11:07:01
    Temat: Re: Morderstwo Iwony Cygan
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Tue, 09 Jan 2018 03:46:03 GMT, w <%VW4C.754211$UB2.259423@fx04.ams1>, Marcin
    Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

    > Tego sie nawet nie da skomentować.
    > http://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,22859432,mord
    ercy-iwony-cygan-byli-chronieni-przez-policje-przez.
    html

    Nom.
    Ale to od dawna wiadomo.

    Poza tym wklejaj całość - link do niedostępnej treści nie jest pomocny.

  • 3. Data: 2018-01-09 11:26:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-09, rg <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Nom.
    > Ale to od dawna wiadomo.
    >
    > Poza tym wklejaj całość - link do niedostępnej treści nie jest pomocny.

    Sorry, zapomniałem, że byłem zalogowany pod prenumeratą. Wkleić całości nie mogę,
    byłoby to ewidentne złamanie prawa. Streścić się tego nie da. To liczba układów,
    szczegółów i zaniedbań powala. Czytałem oczywiście wcześniej o sprawie, ale to jest
    po chyba pierwsze tak obszerne i systematyczne opracowanie sprawy.

    W sumie najbardziej szokuje, że nawet policjantów z Archiwum X udało im się na jakiś
    czas odsunąć.

    "Przez 18 lat lokalna policja i prokuratura nie były w stanie wskazać winnych tej
    zbrodni. Śledztwo było na zmianę wznawiane i umarzane. Gdy w 2011 roku Archiwum X
    było blisko rozwiązania sprawy, zostało od niej odsunięte decyzją Prokuratury
    Okręgowej w Tarnowie."

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2018-01-09 11:28:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 09 Jan 2018 03:46:03 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Tego sie nawet nie da skomentować.

    Przecie prenumeratorzy komentują pod artykułem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 5. Data: 2018-01-09 11:47:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-01-09, rg <n...@o...pl> wrote:
> [...]

    >roku Archiwum X
    >było blisko rozwiązania sprawy, zostało od niej odsunięte decyzją

    I jest ciag dalszy ?
    Nowe czasy mamy, Ziobro prokuratura rzadzi.

    Ale ... o ile dobrze pamietam - to sledztwo prowadzi prokuratura, wiec
    kto ich tak chronil ?

    J.

  • 6. Data: 2018-01-09 12:01:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I jest ciag dalszy ?

    Ponoć cały czas jest wyjaśniane, bo jak w okół sprawy zaczeło robić się goraco to
    pojawił się tzw. seryjny samobujca, tak że trupów do kupy jest chyba jak dotąd z 5-6.

    > Nowe czasy mamy, Ziobro prokuratura rzadzi.

    Nie trawie Ziobry, ale jeśli coś zrobi z takimi układami to ma moje błogosławieństwo.

    > Ale ... o ile dobrze pamietam - to sledztwo prowadzi prokuratura, wiec
    > kto ich tak chronil ?

    No to jest bodajże najcięzsze postawione bez odpowiedzi pytanie:

    "Dziś rodzina uważa, że w dalszym ciągu ktoś próbuje wpływać na sprawę. Wystosowała
    apel: ,,Przez wiele lat w walce o prawdę i sprawiedliwość byliśmy osamotnieni. Drzwi
    adwokatów były dla nas zamknięte - powtarzano nam, że za sprawcami stoją takie siły,
    że nigdy nie poznamy prawdy, nigdy winni tej okrutnej zbrodni nie zostaną ukarani. Do

    tej pory nie wiemy, co było przyczyną wyciszania sprawy przez tyle lat, odsuwania
    policjantów z grupy Archiwum X, próby wywierania nacisku na naszego pełnomocnika
    mecenasa Ireneusza Wilka, odrzucania naszych wniosków. Kto za tym wszystkim stoi?" "

  • 7. Data: 2018-01-09 12:08:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    > Tego sie nawet nie da skomentować.
    > http://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,22859432,mord
    ercy-iwony-cygan-byli-chronieni-przez-policje-przez.

    Rocznie gliniarze zabijają od lat kilka- kilkanaście osób rocznie. Nie
    sądźcie że o wszystkim media doniosą. Jak zabiją kolesia który otwiera
    ogień - OK, no problem. Ale sk... zabijają ( i o dwa albo 3 rzędy
    częściej biją) dla własnej przyjemności jak nikt nie widzi. W ciemnych
    korytarzach, w suce, w klopach, tam gdzie nie ma kamer. Są okrutni wobec
    ludzi mających kajdanki na rękach z tyłu. Popatrzcie w TV jak
    wyprowadzają podsądnych/aresztowanych z samochodów. Mają oni skute z
    tyłu ręce, są otoczeni przez kilku rosłych gliniarzy ale ci gliniarze
    wloką delikwenta pod wyłamywane ręce mimo tego że on nie ma szans na
    ucieczkę. Nawet jak delikwent jest kobietką wagi 50 kg w porywach. No i
    po co?
    Kiedyś tu wypowiedziałem sąd że każdy moment kontaktu obywatela z
    gliniarzem powinien być nagrywany na kamerę noszoną przez gliniarza.
    Jakoś pomysł nie znalazł tu poklasku :) Ale ostatnio słyszałem że w
    Usiech też wpadli na ten pomysł i wszysko ma być nagrywane na osobiste
    kamery. Czas by domagać się tego i u nas. Nawet sekundy bez nagrania!
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2018-01-09 12:11:41
    Od: p...@g...com

    Gdy w 2011 roku Archiwum X było blisko rozwiązania sprawy, zostało od niej odsunięte
    decyzją Prokuratury Okręgowej w Tarnowie.

    redaktorzy z GW podali kto sie pod tym podpisal ? czy musze wykupic prenumerate ?

  • 9. Data: 2018-01-09 12:20:01
    Od: p...@g...com

    http://www.policja.pl/pol/aktualnosci/137520,Przelom
    -w-sledztwie-dotyczacym-zabojstwa-17-letniej-Iwony-C
    ygan.html

    Zatrzymany wczoraj, 09.01.br., na terenie Austrii 46-letni mężczyzna poszukiwany był
    europejskim nakazem aresztowania pod zarzutem zabójstwa ze szczególnym okrucieństwem

  • 10. Data: 2018-01-09 12:21:41
    Od: p...@g...com

    no i nici z prenumeraty

    https://wiadomosci.wp.pl/koniec-sledztwa-ws-iwony-cy
    gan-oskarzono-17-osob-w-tym-policjantow-619379871395
    2385a