  • Data: 2008-02-14 13:26:51
    Temat: Mandat za zakłucanie ciszy nocnej - pytanie
    Od: Ja_Nul^ <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koleżanka dostała wczoraj mandat za zakłócanie ciszy nocnej 200zł. Nie
    radziłbym nie przyjmować, w końcu grzywna mogłaby być wyższa, no i można
    zostać ukaranym wyrokiem sądu, a to już nieciekawa historia.
    Zdziwiło mnie jednak, że mandat dostała ona, będąca jedynie gościem,
    zdawało mi się, że ukarany powinien być tylko posiadacz mieszkania i to
    na nim ciąży odpowiedzialność, jestem w błędzie?

    --
    ."" ""
    |oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|