  • Data: 2008-02-14 14:16:29
    Temat: Re: Mandat za zakłucanie ciszy nocnej - pytanie
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to dostałeś w końcu ten mandat, czy nie dostałeś?

    Nie dostałem bo go nie przyjąłem. Policjant nie widział ze spozywalem
    alkohol. 2 kolegow pilo wodke i oni przyjeli a pozatym bylo 2 kubki. Opiera
    sie tylko na tym, ze wczesniej w domu wypilem wino wytrawne i wykazało mi
    0,7 promila.
    Noi teraz mi przyszlo z sadu, ale pisze odwołanie bo nie mam zamiaru płacic
    za cos, czego nie zrobilem.