następny post »
From: Ja_Nul^ <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Mandat za zakłucanie ciszy nocnej - pytanie
Date: Thu, 14 Feb 2008 14:26:51 +0100

Koleżanka dostała wczoraj mandat za zakłócanie ciszy nocnej 200zł. Nie
radziłbym nie przyjmować, w końcu grzywna mogłaby być wyższa, no i można
zostać ukaranym wyrokiem sądu, a to już nieciekawa historia.
Zdziwiło mnie jednak, że mandat dostała ona, będąca jedynie gościem,
zdawało mi się, że ukarany powinien być tylko posiadacz mieszkania i to
na nim ciąży odpowiedzialność, jestem w błędzie?

--
."" ""
|oo Pozdrawiam GyGy:1314046 oo|