  • 81. Data: 2014-05-09 17:39:58
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" napisał w wiadomości grup
    > 20 minut spóźnił się na maturę, a teraz całą winę zrzuca na krakowskie MPK -
    > dowiedziało się "Radio Kraków". Maturzysta z Krakowa, nie został dziś
    > wpuszczony na salę, w której miał napisać rozszerzony egzamin z języka
    > polskiego. Twierdzi, że nie dojechał na czas przez naprawę trakcji na ul.
    > Lubicz. Po godzinie ósmej na 40 minut wstrzymany został tam ruch tramwajowy.

    Mógł dupsko ruszyć wcześniej, a nie czekał na ostatni autobus.

  • 82. Data: 2014-05-09 18:07:49
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    PT Adam Wysocki scripsit:

    > Zastanawiam się czy komisja miała prawo nie wpuścić kolesia. Ale może
    > miała.

    Zgodnie z procedurą egzaminu po jego rozpoczęciu nikt już nie może wejść na
    salę egzaminacyjną.

    --
    Jacek Skowroński

  • 83. Data: 2014-05-09 18:13:50
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    PT Malpy i Delfiny scripsit:

    > 20 miut to nie "na ostatnia minute".

    On się spóźnił dwadzieścia minut. Gdyby tramwaj jechał zgodnie z rozkładem
    miałby, doliczając czas na przejście z przystanku do szkoły, tylko jakieś 2-3
    minuty zapasu.

    --
    Jacek Skowroński

  • 84. Data: 2014-05-09 18:29:02
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 17:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Ano.
    > Sadziłem, iż twierdzisz, ze nie da się lepiej planować.

    Twierdze, ze warto czasem podyskutowac ;)

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 85. Data: 2014-05-09 18:31:35
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 17:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

    > Wysyłam przelew i zapominam. Przelewy nie gina.

    Oj, zebys sie nie zdziwil...

    1) byla afera z punktami, co mozna bylo zaplacic np. za gaz. KAse
    wzieli, nigdy nie dotarla

    2) byla afera z dzirawymi ruterami, podstawiajacymi strony "niby bankowe".

    3) byla afera z podmienianiem przez malware numeru konta przy przeklejaniu

    w tych wszystkich przypadkach kasa szla w pizdu, a nadawca dalej byl
    winien prawdziwemu odbiorcy kase.

    > A jak beda mieli jakis problem z zaksiegowaniem (ale dlaczego mieliby
    > miec?) to oni dzwonia a nie ja biegam.

    Kiedy ostatnio sprawdzales to w praktyce?

  • 86. Data: 2014-05-09 18:32:42
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 16:33, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Wezmę drugą taksę? Jak to naprawdę ważne spotkanie, to jakoś to nie jest
    > problem. Nie jadę "na styk".

    Ciagle pytam i ciagle nie dostaje odpowiedzi.

    Ile to nie jest na styk?

    Bo juz wiem, ze 20 minut to "na styk".

    > I co będziesz tak zmieniał temat?

    A zmieniam?

  • 87. Data: 2014-05-09 18:33:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-09 14:00, Użytkownik Budzik napisał:

    > A to akurat nie problem - skoro im coś walnęło to prosze o spisanie danych,
    > podanie numeru konta i umawiam się na płatnośc przelewem.

    Optymista.
    A jak walnie 30 minut wcześniej i zdążą się oflagować napisami
    że tylko gotówka ?
    Pojedziesz szukać następnego, a jak nie dojedziesz to pójdziesz.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2014-05-09 18:33:41
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 17:00, Budzik wrote:

    > Na maturze byłem circa godzine wczesniej, pomimo ze miałem pol godziny
    > pieszo.

    Hmmm, to powiedz, co takiego moglo sie przydazyc, ze wyszedles tak wczesnie?

  • 89. Data: 2014-05-09 18:34:38
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 17:00, Budzik wrote:

    > Ale to nie ten przypadek - gośc miał tylko rpzejechac przez miasto.
    > Zadne samoloty czy pociągi stajace w polu nie miały tu miejsca...

    Ano wlasnie. Prosta trasa. Ktora pokonywal przez lata codziennie.

  • 90. Data: 2014-05-09 18:36:19
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 16:37, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Brak myślenia? W tym wypadku tym że gość ma problem. To też kara.

    JEstesmy na pl.soc.prawo - jak piszesz "karalne" to nie pisz mi potem,
    ze dostal nauczke i ma niewygodnie po prostu przez glupote.

    > Czy uważasz, że jakby pomyślał i przewidział że należy wyjść z sensownym
    > zapasem, to doszłoby do sytuacji?

    Nie.

    Co nie zmienia faktu, ze to co zaszlo nie jest karalne.

    > Ironii nie łapiesz bez uśmieszka jak widzę.

    Niebardzo.

    Bo trasa nie jest zablokowana.