  • 1. Data: 2004-01-03 01:40:13
    Temat: Link w internecie
    Od: "°TEO creative°" <{DELTHIS}mail@megapolis.pl>

    Mam pytanie dotyczące sprzedaży informacji ..
    a dokładnie czy według polskiego prawa mozna legalnie sprzedać komus
    informacje
    o adresie internetowym pod którym znajdują sie pirackie programy.
    np. na stronie takiej i takiej można zassać np. pełna wersje windows xp.
    ktoś kto podaje link nie jest właścicielem strony.

    szukałem informacji na ten temat ale nic konkretnego nie znajduje.
    odnośnie właśnie takiej sytuacji.

  • 2. Data: 2004-01-03 12:25:10
    Temat: Re: Link w internecie
    Od: "Maciej Szylke" <m...@w...pl>

    Oczywiście, że tak. Przecież równie dobrze mógłbyś informować
    (za odpowiednim wynagrodzeniem, np. pracując na umowę-zlecenie)
    producenta o miejscach, w których nielegalnie rozpowszechnia
    się jego oprogramowanie.

    Pozdrawiam!
    Maciek
    http://infobroker.twoja-firma.pl/