1. Data: 2004-01-02 20:54:34
Temat:Mandat karny na poczcie czy przelewem?
Od:Jakub Furkal <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Krótkie pytanie: czy madat karny kredytowany można opłacic przelewem z
konta internetowego, czy też warto mieć dowód w postaci stempelka
pocztowego? Policjani stwierdzili, że tylko na poczcie, ale czy na
pewno?

Jeśli można to samo zrobić przelewem to w tytule operacji wystarczy
wpisać numer blankietu? Niby wyląda to na czteroodcinkowy druczek
przelewu, jednak odbiega on nieco od standardów.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wyjaśnienia,
Jakub Furkal

2. Data: 2004-01-02 21:27:12
Temat:Re: Mandat karny na poczcie czy przelewem?
Od:"Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Furkal" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wpisać numer blankietu? Niby wyląda to na czteroodcinkowy druczek
> przelewu, jednak odbiega on nieco od standardów.

Bez różnicy.
Aby kasa doszła tam gdzie trzeba, a kwestia potwierdzenia to kwestia wtórna.