  • 1. Data: 2004-01-02 22:50:21
    Temat: oszukany w sklepie internetowym ?
    Od: "hello" <h...@n...space.pl>

    witam,

    poltora miesiaca temu zamowilem w sklepie internetowym swiatfilmu.net dwie
    plyty DVD. Tego samego dnia dokonalem przelewu za zamowienie. Do tej pory
    nie dostalem zamowionych plyt. Kilka razy pisalem w tej sprawie maile (tylko
    taki kontakt widnieje na stronie) jednak ani razu nie dostalem konkretnej
    odpowiedzi. Poprosilem o zwrot gotowki. Nie otrzymalem wtedy odpowiedzi.

    Co moge w takiej sytuacji zrobic ?

    pozdrawiam,
    P.

    ---

  • 2. Data: 2004-01-02 23:51:37
    Temat: Re: oszukany w sklepie internetowym ?
    Od: "Bartlomiej" <B...@S...poczta.onet.pl>

    > Co moge w takiej sytuacji zrobic ?

    :) Naglowek strony: "Filmy VCD oraz DVD - KOPIE ZAPASOWE" innymi slowy
    zakupiles piraty :) . Z poczatku w ciezkim szoku bylem ze maja trylogie DVD
    Indiany Jones za 50 zl ale doczytalem o tych kopiach... :)))
    Pozdrawiam
    Bartlomiej

  • 3. Data: 2004-01-03 01:44:46
    Od: "°TEO creative°" <{DELTHIS}mail@megapolis.pl>

    a czy nie jest tak ze kupno piratów jest legalne zato ich sprzedaż nie ?

    Użytkownik "Bartlomiej" <B...@S...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bt509j$n7i$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2004-01-03 07:41:52
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "°TEO creative°" <{DELTHIS}mail@megapolis.pl> napisał w
    wiadomości news:bt56t0$as7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > a czy nie jest tak ze kupno piratów jest legalne zato ich sprzedaż nie ?

    A kupno rzeczy pochodzącej z kradzieży jest legalne? :-)))

    HaNkA

  • 5. Data: 2004-01-03 09:54:32
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik hello napisał:

> [...]
    > odpowiedzi. Poprosilem o zwrot gotowki. Nie otrzymalem wtedy odpowiedzi.

    Nastepnym razem zamawiac z opcja "platne przy odbiorze".

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 6. Data: 2004-01-03 10:19:45
    Od: "hello" <h...@n...space.pl>

    Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał w wiadomości

    > Nastepnym razem zamawiac z opcja "platne przy odbiorze".

    narazie bardziej interesuje mnei "ten raz". Tymbardziej, ze plyty ktore
    zamowilem mam w wersjach oryginalnych i sam nie mam nagrywarki dvd, zeby
    zrobic sobie kopie.

    pozdrawiam, Przemek

    ---

  • 7. Data: 2004-01-03 22:17:40
    Od: "Vladi" <v...@i...pl>

    >narazie bardziej interesuje mnei "ten raz". Tymbardziej, ze plyty ktore
    >zamowilem mam w wersjach oryginalnych i sam nie mam nagrywarki dvd, zeby
    >zrobic sobie kopie.

    stary, ale zes pojechal.... :))))))

    --
    Vladi
    v...@i...pl

  • 8. Data: 2004-01-21 19:20:58
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    hello <h...@n...space.pl> wrote:
> [...]
    > odpowiedzi. Poprosilem o zwrot gotowki. Nie otrzymalem wtedy odpowiedzi.

    Poczekać na koniec śledztwa?
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,18437
    41.html

    p.