    From: "°TEO creative°" <{DELTHIS}mail@megapolis.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Link w internecie
    Date: Sat, 3 Jan 2004 02:40:13 +0100

    Mam pytanie dotyczące sprzedaży informacji ..
    a dokładnie czy według polskiego prawa mozna legalnie sprzedać komus
    informacje
    o adresie internetowym pod którym znajdują sie pirackie programy.
    np. na stronie takiej i takiej można zassać np. pełna wersje windows xp.
    ktoś kto podaje link nie jest właścicielem strony.

    szukałem informacji na ten temat ale nic konkretnego nie znajduje.
    odnośnie właśnie takiej sytuacji.