  • 1. Data: 2004-01-03 09:17:02
    Temat: Legalny Windows
    Od: Juras <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Chcialby zakupic Oryginalny windows XP w wersji OEM poprzez Allegro,na
    co powinienem zwrócic uwage aby system byl legalny?
    Co oprócz nosnika powinienem otrzymac od sprzedajacego.
    Czy musi byc faktura,rachunek czy tez jakis inny dokument np. umowa
    kupna-sprzedazy?
    Za kazda pomoc dziekuje
    Jurek

  • 2. Data: 2004-01-03 10:11:23
    Temat: Re: Legalny Windows
    Od: "N." <n...@n...buziaczek.pl>

    Wazna jest nalepka!

    Uzytkownik "Juras" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2004-01-03 10:13:16
    Od: "PesTYcyD" <p...@w...pl>

    > Chcialby zakupic Oryginalny windows XP w wersji OEM poprzez Allegro,na
    > Co oprócz nosnika powinienem otrzymac od sprzedajacego.

    Certyfikat z kluczem produktu, naklejany na obudowe. Ewentualnie mozesz
    poprosic o fakture, ale dla osoby fizycznej nie jest to niezbedne.

  • 4. Data: 2004-01-03 13:32:46
    Od: "KTMajew" <n...@w...pl>

    Witam
    Proponuje Ci zapoznanie sie najpierw z pewna sytuacja:
    Mianowicie...
    Instalujesz WXP na komputerze i musisz go zaktywizowac...
    System zostaje "przypisany" do plyty glównej...
    Wiec jak Ci ona padnie to musisz wymienic plyte, a wraz z nia system...
    Przynajmniej takie sa informacje jakie uzyskalem z M$...

    Jezeli masz zamiar kupowac system OEM za 500zl na Allegro to czy nie warto
    rozejrzec sie za BOXem w cenie do 900zl (sam takiego kupilem) z umowa
    kupna-sprzedazy?

    W przypadku BOXa M$ dopuszcza umowe K-S.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-01-03 13:33:40
    Od: "Rymasz" <m...@p...onet.pl>

    To ja moze podepne sie pod watek :)

    A czy taki legalny windows bedzie nadal legalny jesli
    przy rejestracji/aktywacji nie podam swoich prawdziwych
    danych osobowych, tylko jakies ogolne wpisy, czy nawet
    dowolne ciagi liter? (zalozenie ja kupilem, ja uzywam, nawet
    na mnie jest faktura)

    WBR Rymasz

  • 6. Data: 2004-01-03 13:35:11
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > Wazna jest nalepka!

    Nieprawda.
    Majc legalny OEM mozesz przeciez zmienić samą
    obudowę - wtedy nalepkę tracisz, ale wciaz jestes
    legalny. Zalecaja jednak przechowywac "szczatki naklejki".
    Tak mi powiedzili w BOK-u Microsoft.
    Sam zadzwon tam i sie zapytaj.

    Pozdrawiam,

    latet

  • 7. Data: 2004-01-03 13:38:12
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Rymasz wrote:

> [...]
    > danych osobowych, tylko jakies ogolne wpisy, czy nawet
    > dowolne ciagi liter? (zalozenie ja kupilem, ja uzywam, nawet

    Obowiązkowa jest tylko aktywacja, a nie rejestracja. W czasie aktywacji
    nie są przesyłane żadne dane o użytkowniku.

  • 8. Data: 2004-01-03 13:39:16
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    latet wrote:

    > Majc legalny OEM mozesz przeciez zmienić samą
    > obudowę - wtedy nalepkę tracisz, ....

    W takim wypadku polecam suszarkę do włosów - działa.

  • 9. Data: 2004-01-03 14:07:42
    Od: Juras <j...@p...onet.pl>

    A co w przypadku kiedy tego Windowsa zakupil ktos z zestawem
    komputerowym a teraz chce go sprzedac bez tego zestawu?
    Podobno wszystko tj. Nosnik,naklejka certyfikat sa zapakowane w
    oryginalnej foli.
    Podro

  • 10. Data: 2004-01-03 14:24:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    Juras rzecze:
    > Chcialby zakupic Oryginalny windows XP w wersji OEM poprzez Allegro,na
    > co powinienem zwrócic uwage aby system byl legalny?

    Na to czy jest to oryginalny egzemplarz czy też nie jest czasem piracki.
    I to wszystko.

    pozdrawiam
    Arek

    --