  • 1. Data: 2004-01-03 10:22:54
    Temat: Czy mozna sprzedac kase fiskalna?
    Od: news <s...@o...pl>

    hej,
    jak w temacie. Czy mozna sprzedac kase, ktorej sie wczesniej uzywalo we
    wlasnej firmie?
    A jak nie mozna, to co zrobic, zeby jakos odzyskac choc troche pieniedzy
    wydanych na jej zakup?

    Arek
    Nigdy nie odwołuj się do lepszej natury człowieka - być może wcale jej nie
    ma.

  • 2. Data: 2004-01-03 10:37:42
    Temat: Re: Można.
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "news" <s...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:opr0624gtgneu0ip@news.onet.pl

    > jak w temacie. Czy mozna sprzedac kase, ktorej sie wczesniej uzywalo we
    > wlasnej firmie?
    > A jak nie mozna, to co zrobic, zeby jakos odzyskac choc troche pieniedzy
    > wydanych na jej zakup?

    Jak w temacie. Możesz za nią uzyskać od 50 do 100 PLN
    w zależności od stopnia zużycia

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Człowiek pracujący z komputerem nigdy nie

  • 3. Data: 2004-01-03 13:08:43
    Temat: Re: Czy mozna sprzedac kase fiskalna?
    Od: "r21" <r...@o...pl>

> [...]
    > wlasnej firmie?
    > A jak nie mozna, to co zrobic, zeby jakos odzyskac choc troche pieniedzy

    sprzedac ja mozesz...
    tylko kto ja kupi? skoro za ponowna jej fiskalizacje musi zaplacic tyle ile
    za nowke ze sklepu?
    pozdro:))

  • 4. Data: 2004-01-03 13:34:20
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "r21" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > sprzedac ja mozesz...
    > tylko kto ja kupi? skoro za ponowna jej fiskalizacje musi zaplacic tyle
    ile
    > za nowke ze sklepu?

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    Podaj jakiś przykład. Jestem zainteresowany kupnem, dowiadywałem się, że
    wymiana modułu fiskalnego kosztuje 600 - 1000 zł, a kasa pow. 3500 zł

    pzdr

  • 5. Data: 2004-01-03 14:23:37
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    > Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    > Podaj jakiś przykład. Jestem zainteresowany kupnem, dowiadywałem się, że
    > wymiana modułu fiskalnego kosztuje 600 - 1000 zł, a kasa pow. 3500 zł

    To zdradz co to za kasa pow. 3500 zł (brutto czy netto)????

    Darek

  • 6. Data: 2004-01-03 14:41:13
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > To zdradz co to za kasa pow. 3500 zł (brutto czy netto)????

    Brutto http://www.kamsoft.pl/ks-cennik/

    pzdr

  • 7. Data: 2004-01-03 14:41:22
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Masz na myśli np. drukarke fiskalna ELZAB Omega?
    To jak sama nazwa wskazuje nie to samo co kasa fiskalna, bo KASY fiskalnej
    ja
    tam nie widze za 3.500

    Darek

  • 8. Data: 2004-01-03 14:49:26
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    _Mark_ napisał(a):

    > Podaj jakiś przykład. Jestem zainteresowany kupnem, dowiadywałem się, że
    > wymiana modułu fiskalnego kosztuje 600 - 1000 zł, a kasa pow. 3500 zł

    Żartujesz. Kasa fiskalna np. Optimusa kosztuje około 1350 netto zależnie od
    rodzaju kasy. Co to za kasa co kosztuje 3500? Wysadzana brylantami a może
    ma złotą szufladę? ;)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2004-01-03 14:51:15
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "_Mark_" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl> napisał w
    wiadomości

    > Drukarki fiskalne:
    > DRUKARKA FISKALNA ELZAB OMEGA 3 647,80
    > DRUKARKA FISKALNA POSNET THERMAL 3 414,78

    Czyli mylisz pojecia. Kasa to nie to samo co drukarka.
    W przypadku tej drugiej to ceny moga wlasnie byc takie.

    Darek

  • 10. Data: 2004-01-03 14:52:06
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>