  • 201. Data: 2013-07-09 23:55:25
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach? Pierwsze kary smieciowe!
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 09 Jul 2013 23:50:42 +0200 osobnik zwany hiki o!
    napisał:

    > 99,4% urzednikow dostalo w 2012 premie.
    >
    > Dostali je z.... budżetu.

    premia jest stałym składnikiem wynagrodzenia urzędnika. Mozna ja najwyzej
    częściowo lub w całości obciąć.

    Ten Typ Tak Ma

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 202. Data: 2013-07-10 00:14:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.07.2013 23:51, hiki o! pisze:

    > Po 2 taczki ni ebedzie im sie chcialo.

    Może nie są aż tak zdegenerowanymi leniami jak ktoś taki jak ty, który
    nie potrafi dostarczy jednego 240-litrowego (dwie taczki) pojemnika
    gruzu gdzie należy...

    > Nie chce mi sie przysylac.

    Tobie się nic nie chce - w szczególności myśleć.

    Podpowiedź: spytaj się w pobliskim skupie, ile dają za kilogram akumulatora.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 203. Data: 2013-07-10 00:21:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.07.2013 23:50, hiki o! pisze:

    > Ustawa po prostu precyzuje komu dawac, zeby jechac na wozie.
    >
    > Ci, co biorą, są na stanowisku legalnie.

    Nie mogą brać legalnie.

    [ciach]

    > Tak :)
    >
    > Bo zeby wygrac, trzeba oplacic wszystkich. A to si emoze okazac
    > ekonomicznie nieoplacalne.

    Wszystkich?

    ROTFL

    Twoja ignorancja poraża.

    W większych sklepach-korporacjach pojedyncze osoby decydują o towarach.
    Czasem się to zmienia - czy to ktoś w centrali, czy w danym sklepie -
    ale biegły przedstawiciel handlowy będzie wiedział z kim, ahem,
    porozmawiać na uboczu, żeby to właśnie jego towar, a nie konkurencji,
    trafił na półki.

    > Nie.

    Ależ tak.

    > Nie beda, jesli stroną będzie ktoś majacy za sobą ustawodawce.

    Ustawodawca jest pod publiczną kontrolą. Prywatna firma - w tym zakresie
    nie.

    > JEdną nowelizacją mozna uwalić niewygodny element.

    Jeśli ma się monopol na władzę.

    Ale opozycja tylko czyha na coś takiego.

    [ciach]

    > A premie?
    >
    > 99,4% urzednikow dostalo w 2012 premie.
    >
    > Dostali je z.... budżetu.

    Z budżetu, ale premie są uznaniowe, a nie zależne od wielkości budżetu,
    ignorancie.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 204. Data: 2013-07-10 02:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Hehehehe.
    >
    > Może w przypadku małego sklepiku prowadzonego osobiście przez
    > właściciela i sprzedającego dość ekskluzywny towar.

    ? Uwazasz, ze np. taka biedronka jest źle zarządzana?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 205. Data: 2013-07-10 05:46:16
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-09 21:48, hiki o! pisze:

    > Gmina kupi ziemniaki pod marka "ziemniaki" i nie masz wyboru co ci sie
    > trafi.

    Dawno temu, gdy zaczynałem moje "dorosłe" życie jako odrębna rodzina,
    ziemniaki załatwiała Rada Zakładowa (związki zawodowe) właśnie taką
    metodą. Przyjeżdżała ciężarówka (nie-wiadomo-skąd), objeżdżała adresy wg
    listy i każdemu wywalali w piwnicy te 100-200-300 kg ziemniaków. Limit
    był 150kg/osobę. (Nie śmiać się! Takie czasy wtedy były.) Fakt, było
    tanio. Jednak po paru takich dostawach stwierdziłem, że wolę podjechać
    na giełdę warzywną, z resztą - takie ciężarówki stały wtedy przy
    większości dróg, nie trzeba było aż na giełdę. Kupić (albo dostać) 2 kg
    ziemniaków, w domu ugotować, zjeść - i wrócić po 2-3 worki.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 206. Data: 2013-07-10 08:21:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.07.2013 23:04, hiki o! pisze:

    > Nie to samo.

    Korupcja, niekompetencja, spychologia - w dużej korporacji masz to samo.

  • 207. Data: 2013-07-10 08:25:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.07.2013 02:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > ? Uwazasz, ze np. taka biedronka jest źle zarządzana?

    Nie wiem, nigdy nie kupowałem ani nie pracowałem w Biedronce, ale wiem
    jak to wygląda w dużych korporacjach, także z branży handlu (na
    szczęście obecnie pracuję w niedużej firmie ;) )

    Odwracając twoje pytanie: uważasz, że gmina Nadarzyn jest źle zarządzana?

    I pytanie dodatkowe: jak wg ciebie właściciele dużej, międzynarodowej
    korporacji mogą sprawować bezpośredni nadzór nad tą korporacją?
    Zwłaszcza w świetle tego, że właściciele mają problemy z zarządzaniem
    budynkiem mającym więcej jak jednego właściciela ;)

  • 208. Data: 2013-07-10 08:34:31
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    > Jeszcze ta statystyka powinna obejmować podział na tych, którzy płacili
    > "faktycznie za siebie" (domki jedno+ i dwurodzinne, małe wspólnoty)
    > i tych którzy płacili "ryczałtem od osoby" w blokach.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Ale do tych ryczłtowców nikt nie doopłacał! Mamy tu jedynie do czynienia z
    uśrednieniem opłaty w ramach wspólnoty/spółdzielni. U mnie (wspólnota)
    płaciliśmy miesięcznie ryczałt. Śmieci były wywożone w miarę zapełniania
    pojemników. Wspólnota płaciła za faktycznie wywiezione pojemniki. Poniesione
    koszty były raz do roku rozliczane z pobranymi ryczałtowo zaliczkami. System
    dokładnie taki jak przy rozliczaniu kosztów ciepła. Wychodziło 5 zł
    miesięcznie od osoby. Teraz będę płacił 12 zł miesięcznie od osoby. Śmieci
    sortowałem tak samo jak teraz. Częstotliwość wywozu - na razie nieznana.
    Michał

  • 209. Data: 2013-07-10 08:42:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-09 21:56, masti pisze:

    > z tego co powyżej osobno płatny jest tylko gruz. Jak zwykle piszesz nie
    > wiedząc o czym

    Ponieważ nie ma obowiązku odbioru wielkogabarytowych śmieci przez gmine,
    toteż w wielu nie odbierają... a jak bliżej jest do lasu niż do punktu w
    którym mozna oddać taki złom, dodatkowo wiekszość punktów pracuje w
    godzinach 9-15, to resztę dopisz sobie sam...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 210. Data: 2013-07-10 08:50:02

    Mam nową informację od pracowników wywożących.
    Do tej pory przyjeżdżali w miarę potrzeby 3-4 razy w tygodniu.
    Teraz mają twardy harmonogram - 2 razy i kropka.
    To oczywiście w ramach nowych "lepszych" cen.

    Tak wiem... Mam pójść do lokalnych władz z "twardymi" argumentami w
    ręku. Ustawa jest czysta jak łza i jakoś się to unormuje. :-)