  • 301. Data: 2017-09-05 10:14:51
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-09-05 o 08:22, Kris pisze:

    > A dlaczego miałby zająć wszystkie?
    > Słyszałeś o takim przypadku?

    Bo komornik ponoć, podczas egzekucji, nie ma czasu na sprawdzenie kto
    jest właścicielem pojazdu na terenie zadłużonego rolnika/szpitala/miasta.

    > Mojego nie zajmie. Nie dlatego ze to Multipla tylko dlatego że nie należy do
    dłużnika.

    A skąd to komornik wie, skoro nie bada kto jest właścicielem pojazdu?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 302. Data: 2017-09-05 12:38:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 21:20:21 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    >Od tego są parkingi żeby auta na nich stały

    >A dlaczego miałby zająć wszystkie?
    >Słyszałeś o takim przypadku?

    A dlaczego mialby nie zajac, przeciez caly czas perorujesz, ze to
    prawidlowe.

    >Mojego nie zajmie. Nie dlatego ze to Multipla tylko dlatego że nie
    >należy do dłużnika.

    No i co z tego ?
    Caly czas przeciez piszesz, ze najpierw zajac, a potem sie wyjasni.

    >Tak Sobie gdybasz. Jak zwykle.

    W zasadzie tak. Nie mam doswiadczenia z komornikami.

    Ale patrzac po przykladzie z Mlawy - to tez sobie gdybasz.

    >Nawet jak prowadzą to co z tego.
    >Większe prawdopodobieństwo jest ze mi zwykły złodziej multiple
    >ukradnie niż to że komornik ją zajmie bo stała na szpitalnym parkingu

    Ale w warsztacie, to juz nie takie wieksze.

    >Ale ok poteoretyzuj Sobie dalej jakie tam zagrożenie dla zwykłych
    >obywateli niosą komornicy

    No widzisz jakie - przyjda do sasiada, zabiora ci samochod,i
    sprzedadza, w d* majac przepisy.
    A potem sie jeszcze dowiesz, ze wcale nie mieli w d* - wszystko
    zgodnie z przepisami.

    Masz znajomosci w telewizji, to moze ci pomoga.

    J.

  • 303. Data: 2017-09-05 12:47:31
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-09-05 o 08:22, Kris pisze:

    > Nawet jak prowadzą to co z tego.
    > Większe prawdopodobieństwo jest ze mi zwykły złodziej multiple ukradnie niż to że
    komornik ją zajmie bo stała na szpitalnym parkingu

    Ale gdyby Twoje auto stało na podwórzu zadłuzonego nieogarniętego
    rolnika, to prawdopodobieństwo zajęcia go wzrosłoby. Zgadza się? (bo
    komornik nie sprawdza kto jest właścicielem w przypadku egzekucji)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 304. Data: 2017-09-05 13:02:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 09:55, Liwiusz pisze:

    > Po jakim terminie?

    Po terminie jaki mamy aby wnieść wnieść powództwo przeciw egzekucyjne o
    zwolnienie zajętego przedmiotu od egzekucji.

    Pozdrawiam

  • 305. Data: 2017-09-05 13:07:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    komornik ją zajmie bo stała na szpitalnym parkingu
    > Ale ok poteoretyzuj Sobie dalej jakie tam zagrożenie dla zwykłych obywateli niosą

    A ty dalej piszesz o czymś o czym bladego pojęcia nie masz.
    https://fakty.tvn24.pl/aktualnosci,59/komornik-zajal
    -samochod-za-dlugi-wlasciciela-warsztatu-obok,601150
    .html
    https://www.wykop.pl/link/1363171/komornik-zajal-sam
    ochod-klienta-za-dlug-wlasciciela-warsztatu-lakierni
    czego/
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/komorni
    k-zabral-mi-auto-za-dlugi-cudzego-warsztatu/204g4gj

    Pozdrawiam

  • 306. Data: 2017-09-05 13:31:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-05 o 13:02, RadoslawF pisze:

    > Po terminie jaki mamy aby wnieść wnieść powództwo przeciw egzekucyjne o
    > zwolnienie zajętego przedmiotu od egzekucji.

    Niemożliwe, aby termin upłynął, skoro jeszcze nie zaczął biec.

    --
    Liwiusz

  • 307. Data: 2017-09-05 17:11:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 23:46:23 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > I dostarczyłeś?

    Chyba oczywistym jest że lepiej dostarczyć
    Samochód bez kompletu kluczyków osiągnie na licytacji niższą cenę nż taki z
    kluczykami. A dłużnikowi przecież też zależy żeby wylicytowana kwota była jak
    najwyższa.

  • 308. Data: 2017-09-05 17:24:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 września 2017 12:38:54 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A dlaczego mialby nie zajac, przeciez caly czas perorujesz, ze to
    > prawidlowe.

    Ty tak na poważnie czy trolujesz?

    > No i co z tego ?
    > Caly czas przeciez piszesz, ze najpierw zajac, a potem sie wyjasni.

    No
    A słyszałeś o przypadku że komornik za długi szpitala zajął auta pacjentów?
    Czy może jednak zajmuje się to do czego jest podejrzenie że należy do dłużnika?
    > W zasadzie tak. Nie mam doswiadczenia z komornikami.
    >
    > Ale patrzac po przykladzie z Mlawy - to tez sobie gdybasz.

    Tam było działanie niezgodne z prawem, komornik został ukarany straty wyrównał.

    > Ale w warsztacie, to juz nie takie wieksze.

    Jak komornik wkracza na teren firmy "Prywatna Straż Pożarna" to raczej nie przesadzi
    jak zajmie stojące tam wozy strażackie. A że jeden czy dwa należałyn do okolicznej
    OSP to się wyjaśniło i zlicytowane nie zostały
    Tak samo z warsztatem- w jednostkowych przypadkach może coś niesłusznie zająć. Ale że
    zajmie to nie znaczy że właściciel nie może z tego korzystać a i poźniej po
    wyjasnieniu sprawy licytacji nie podlegają.

    > No widzisz jakie - przyjda do sasiada, zabiora ci samochod,i
    > sprzedadza, w d* majac przepisy.

    Jeśli piszemy o opcji "w dupie mają przepisy" to inna dyskusja.
    Na takich co w "w dupie mają przepisy" natrafisz wszędzie nie tylko u komornika.
    > A potem sie jeszcze dowiesz, ze wcale nie mieli w d* - wszystko
    > zgodnie z przepisami.

    Podaj ile znasz takich przypadków

    > Masz znajomosci w telewizji, to moze ci pomoga.
    Tia

  • 309. Data: 2017-09-05 17:32:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 września 2017 13:08:00 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
    czego/
    > http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/komorni
    k-zabral-mi-auto-za-dlugi-cudzego-warsztatu/204g4gj

    Znowu manipulujesz- podajesz 3 linki dla 2 sprawa
    To po pierwsze
    A po drugie- poszukaj może jak się te sprawy zakończyły?
    Czy Panowie Dariusze z Legnicy i Głogowa odzyskali auta czy moze jednak zostały
    zlicytowane.

  • 310. Data: 2017-09-05 17:49:44
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No na pewno komornik odnajdzie w ten "inny sposób" i to jeszcze poparty kpc osobę
    trzecią właściciela zajętych ruchomości.

    -----