  • 31. Data: 2003-09-20 11:57:46
    Temat: Re: do prokuratora z nimi!
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    <ciach brednie>

    Jedno pytanko - jestes moze anarchista czy kims w tym rodzaju?

    pdr
    Olo

  • 32. Data: 2003-09-20 11:59:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > <ciach brednie>
    >
    > Jedno pytanko - jestes moze anarchista czy kims w tym rodzaju?

    Komu odpowiadasz?? Skonfiguruj sobie czytnik bo siejesz zamęt;).

    Pozdr
    Leszek

  • 33. Data: 2003-09-20 12:01:32
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Dlatego ja przyznałbym kanarom w wypadku napotkania w autobusie
    > gapowicza prawo do tzw. zatrzymania obywatelskiego (vide: art. 243
    > k.p.k. w zw. z art. 45 § 2 k.p.w.)
    > Sam powiadasz że jazda na gapę po dwóch uprzednich ukaraniach za
    > to jest wykroczeniem. A zatem kanar ma prawo zasadnie podejrzewać
    > że zatrzymany na gorącym uczynku jazdy bez biletu może to właśnie
    > czynić trzeci raz po uprzednim dwukrotnym ukaraniu karą z taryfy.
    > Dlatego moim zdaniem zawsze ma prawo dokonać obywatelskiego
    > zatrzymania. Ale zatrzymanego winien bezwzględnie niezłocznie
> [...]

    Oczywiscie i tak tez sie robi. Wierz mi ze kontrolerowi jest wysoce nie na
    reke tracenie czasu na szarpanie sie godzinami z gapowiczem....najchetniej
    widzielibysmy patrol policji na kazdym przystanku - wowczas nawet nie
    trzebaby nikogo zatrzymywac...

    pdr
    Olo

  • 34. Data: 2003-09-20 12:02:17
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Nie to nie przesada! Zgłoś sprawę do prokuratury tak przeciwko kanarom
    > jak i MPK. Spróbuj też skontaktować się z innymi pasażerami.
    > Właśnie zarobiliście tonę kasy :)

    Pfffff
    Lepiej kasuj bilety cwaniaczku bo jak sie spotkamy to innym tonem bedziesz
    spiewal...

    pdr
    Olo

  • 35. Data: 2003-09-20 12:06:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Lepiej kasuj bilety cwaniaczku bo jak sie spotkamy to innym tonem bedziesz
    > spiewal...

    Masz uprawnienia do kontroli na cały kraj??? Nie Twoje nazwisko
    brzmi...Dredd? Sędzia Dredd? O k....a!
    Przyrzekam że będę zawsze miał bilet !!!;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 36. Data: 2003-09-20 12:16:20
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> popełnił 20 wrz 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:bkhej2$ou6$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > I masz czelnosc pisac ze to Tobie przydarzyla sie nieprzyjemna sytuacja?
    > Wyludziles przejazd, okradles przewoznika i w normalnym Panstwie Prawa za
    > takie cos trafilbys do kryminalu...
    Masz rację, gapowicz powinien zapłacić za przejazd bez biletu, zmianę trasy
    - a kontrolerzy odpowiadać za bezprawne zatrzymanie i ograniczenie
    wolności. A może uważasz, że wszystko było OK _po_ odjeździe z posterunku?

    > Wystarczy Ci numer jednego z nich, poza tym i tak jest on na mandacie.
    Może, a czy kontroler MOŻE odmówić podania numeru służbowego?
    Wymagasz od drobnych naciągaczy (gapowicze) poszanowania prawa - OK,
    dlaczego nie postulujesz tego samego od kotrolerów? Państwo _naszego_
    prawa?

    --
    pozdro
    poreba

  • 37. Data: 2003-09-20 12:22:20
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    Dredd <...@...pl> wrote:
    > To że rzekomo masz w domu sieciówkę nie zmienia faktu, że kanary
    > mogą Cię zatrzymać by całe zajście wyjaśnić. Tym bardziej że nasz
    > autor wątku nie miał przy sobie żadnych dokumentów a zatem
    > należało jeszcze przy pomocy Policji ustalić jego tożsamość
    w takim przypadku kanar ma prawo spisać, a większość MPK daje prawo
    do odwołania się w ciągu 3 dni bodajże jeśli to sieciówka imienna.

    W moim przypadku jakiś czas temu zatrzymali mnie za brak legitymacji.
    zapomniałem zabrać z plecaka mojej dziewczyny.
    wystarczy okazać stosowny dokument i zapłacić opłatę manipulacyjną.

    czy wysokość opłaty manipulacyjnej jest regulowana przez prawo?

    i czy jest z prawem zgodna?

    Artur Górniak

  • 38. Data: 2003-09-20 12:30:40
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Komu odpowiadasz?? Skonfiguruj sobie czytnik bo siejesz zamęt;).

    Wskazuje na to uklad tzw. "drzewka" - odpowiedz byla do "Rodriga von costam"

    pdr
    Olo

  • 39. Data: 2003-09-20 12:31:56
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Olo Kwasniak napisał:
    > I masz czelnosc pisac ze to Tobie przydarzyla sie nieprzyjemna sytuacja?
    > Wyludziles przejazd, okradles przewoznika i w normalnym Panstwie Prawa za
    > takie cos trafilbys do kryminalu...

    pokaz mi jedno panstwo na swiecie gdzie za jazde bez biletu idzie sie do
    wiezienia

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 40. Data: 2003-09-20 12:32:06
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Masz uprawnienia do kontroli na cały kraj???

    Nie, choc dosc szerokie - caly GOP, Jaworzno, Zawiercie...w zamierzchlych
    czasach takze Bielsko Biala i Tychy...

    > Nie Twoje nazwisko
    > brzmi...Dredd? Sędzia Dredd? O k....a!

    Mowia na mnie Brudny Harry (a takze Krol Tramwajow itd), ale moze byc i
    Sedzia Dredd - nawet mi sie podoba :-)))

    pdr
    Olo