    From: gazebo <g...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: do prokuratora z nimi!
    Date: Sun, 21 Sep 2003 19:07:53 +0200

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "gazebo" <g...@n...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jest do tego również rozporzšdzenie Ministra Zdrowia.

    a bylbys tak uprzejmy?

    > Jeśli nie to BEZ zgody pacjenta MUSI pobrać krew na wniosek
    > policji.

    owszem, byc moze, jak dla mnie zazebia sie tu pare spraw, bardzo chcialbym
    poznac ten przepis, na podstawie ktorego lekarz zobowiazany jest dokonac
    ingenrencji mimo jednoznacznego sprzeciwu doprowadzonego, co jest tym czynnikiem
    decydujacym? uczestnictwo w zdarzeniu czy tylko widzimisie policjanta?

    --
    Nie ma pan kompleksu niższosci. J e s t pan gorszy.
    -- psychiatra do pacjenta