  • 161. Data: 2003-09-21 13:31:17
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Wcale nei ubolewam z tego powodu. Tylko jestem mza testami
    psychologicznymi
    > co jakis czas bo jak widac ten zawod moze zrobic czlowiekowi w glowie
    > spustoszenie. To calkiem normalne bo to stresujaca praca.

    Panuje nad stresem. Nie obgryzam paznokci i nie miewam atakow szalu -
    przynajmniej na razie...

    > Widze, ze jestes zwolennikiem anarchii w panstwie...albo pzynajmniej UB
    > ...te sprawy...kara smierci za kradziez w sklepie...powodzenia...Proponuje
    > przeprowadzke do Chin...

    Nie wiem na ile poszanowanie porzadku ma cos wspolnego z anarchia...raczej
    wrecz przeciwnie - zadnej wladzy i robta co chceta (bliskie Tobie,
    nieprawdaz?). Natomiast UB, ChRL i te sprawy...pewnie! Ciekawe ilu w Chinach
    jest drobnych naciagaczy i zlodziei kieszonkowych...

    pdr
    Olo

  • 162. Data: 2003-09-21 13:34:59
    Temat: Re: Kanary i co dalej.... [OT]
    Od: "Pracus" <m...@w...pl>

    > Skoro będąc kontrolerem nie mam bladego pojęcia o przepisach
    > to proponuję zlozyc donos:

    Może to Twój sposób rozwiązywania problemów...

    > (...) a insynuacje kilku gowniarzy majacych o Prawie Przewozowym
    > i Regulaminach przewoznikow dosc metne pojecie zwyczajnie mi
    > ublizaja.

    Wybacz, ale Twoje prostackie odzywki niestety zniechęcają mnie
    do jakiejkolwiek polemiki. Wcale nie poprawiasz obrazu (powiesz,
    że stereotypu?) kontrolerów MPK.

    Ubliża?
    Wybacz, podałem Ci źródło regulaminu, który przeczy Twoim słowom.
    Coś jeszcze, czy będziemy się rozwodzić i rozpływać nad Twoją
    świetnością?

    Pozdrawiam!

  • 163. Data: 2003-09-21 13:37:12
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    EOT
    bez komentarza

  • 164. Data: 2003-09-21 13:41:26
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Wybacz, ale Twoje prostackie odzywki niestety zniechęcają mnie
    > do jakiejkolwiek polemiki. Wcale nie poprawiasz obrazu (powiesz,
    > że stereotypu?) kontrolerów MPK.

    Heh moze to dlatego ze nie jestem i nigdy nie bylem kontrolerem MPK?
    Kolejne potwierdzenie Twego nieskazitelnego geniuszu...istotnie szkoda
    slow...

    pdr
    Olo

  • 165. Data: 2003-09-21 13:43:17
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    > Panuje nad stresem. Nie obgryzam paznokci i nie miewam atakow szalu -
    > przynajmniej na razie...
    Ale systemy z PRLu sa CI coraz blizsze...przynajmniej wyznaniowo...

    > Nie wiem na ile poszanowanie porzadku ma cos wspolnego z anarchia...raczej
    > wrecz przeciwnie
    Poszanowanie porzadku powinno byc z obu stron...A nie jest nim moim zdaniem
    tluczenie kogos palka na posterunku za brak biletu ...czy niecheci do
    wylegitymowania sie kanarowi...

    >zadnej wladzy i robta co chceta (bliskie Tobie,
    > nieprawdaz?).

    nigdy tego nie powiedzialem. Moglbys napisac skad wyciagnales takie wnioski.
    Ze wszystkich moich postow jaso wynika, ze jestem jak najbardziej za
    poszanowaniem prawa. Jesli Ty wladze pojmujesz jako stawianie pod murem i
    rozstrzeliwanie za najmniejsze przewinienia to gratuluje...no ale tu wracamy
    do punktu pierwszego o spustoszeniu jakie w glowie sieje taka praca.
    Jezdzenie bez biletow NIE, oplaty specjalne za to TAK, tluczenie palka za
    byle gowno NIE..., poszanowanie prawa z OBU stron TAK...moze teraz jasno
    napisalem swoje poglady i prosze o nie przekrecanie i nei wmawianie mi
    rzeczy jakich nie napisalem.

    >Natomiast UB, ChRL i te sprawy...pewnie! Ciekawe ilu w Chinach
    > jest drobnych naciagaczy i zlodziei kieszonkowych...
    Jesli takie metody sprawowania wladzy Ci sie podobaja to naprawde nie ma o
    czym dalej dyskutowac. EOT.

  • 166. Data: 2003-09-21 13:49:03
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Ale systemy z PRLu sa CI coraz blizsze...przynajmniej wyznaniowo...

    Alez oczywiscie. Nie wszysko, ale porzadek i poszanowanie prawa na pewno.

    pdr
    Olo

  • 167. Data: 2003-09-21 14:01:25
    Od: "Piwek" <p...@i...pl>

    poszanowanie prawa...?:-) Jestes zwolennikiem jednostronnego poszanowania
    prawa? Tylko ze strony obywateli? A co z osobami pilnujacymi prawo? Oni sa
    ponad prawem?

  • 168. Data: 2003-09-21 14:20:52
    Od: "Pracus" <m...@w...pl>

    > Heh moze to dlatego ze nie jestem i nigdy nie bylem kontrolerem MPK?
    > Kolejne potwierdzenie Twego nieskazitelnego geniuszu...istotnie szkoda
    > slow...

    Doprawdy? Za to Ty wciąż pozostajesz boski, więc idź już upajaj się
    tym po wieki wieków... a na rzeczowe argumenty potrafisz coś
    odpowiedzieć, czy interesują Cię tylko przedszkolne zaczepki, których
    jesteś niewątpliwie królem?

  • 169. Data: 2003-09-21 14:24:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Piwek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > EOT
    > bez komentarza

    Mojego postu również by nie było gdyby nie twoje idiotyczne stwierdzenie:
    "Sam widzisz...skoro Twoim idolem jest tow. Dzierzynski..."
    Pomyśl zanim coś napiszesz, to naprawdę nie boli.

    Pozdr
    Leszek

  • 170. Data: 2003-09-21 14:28:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > poszanowanie prawa...?:-) Jestes zwolennikiem jednostronnego poszanowania
    > prawa? Tylko ze strony obywateli? A co z osobami pilnujacymi prawo? Oni sa
    > ponad prawem?

    Oni stoją na jego straży.
    Normalni , przestrzegający prawa obywatele nie mają z tym żadnych problemów
    i są przeciwko łamiącym prawo.

    Pozdr
    Leszek