  • 281. Data: 2009-07-20 19:17:33
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: spp <s...@o...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Relacje prasowe sa bardzo niepelne...

    Co, jak widzisz, nie pozwala bić piany kilku osobom przez kilka dni. :)

    --
    spp

  • 282. Data: 2009-07-20 19:33:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    spp <s...@o...pl> writes:

    > Co, jak widzisz, nie pozwala bić piany kilku osobom przez kilka dni. :)

    Ale z drugiej strony - o niczym by sie nie dalo pisac...

    MJ

  • 283. Data: 2009-07-20 19:56:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dlatego tez umundurowanego policjanta w radiowozie bede uwazal za
    > policjanta.
    > A w rzeczonej sprawie - skad wiemy, ze policja wolala "policja, stac"?
    > Z zeznan policjantow wylacznie? A nawet jesli wolala, to skad wiesz,
    > ze tamten kierowca uslyszal? Trup zeznan nie zlozy. Moze myslal, ze
    > chca mu ukrasc samochod i ze zwyczajnie im ucieknie, moze nawet broni
    > nie widzial, dopoki nie padly strzaly...
    > Powaznie pytam - skad wiemy, co tam sie zdarzylo? Skad sad wiedzial?
    > Byli jacys swiadkowie? Relacje prasowe sa bardzo niepelne...

    Może właśnie nie wiedział i stąd uniewinnienie.

  • 284. Data: 2009-07-20 20:46:17
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > nie ma, ale obywatel ma psi obowiazaek zatrzymac sie na ustne polecenie
    > policjanta, niezaleznie od tego czy jest w mundurze czy nie

    A z czego ten obowiazek wynika?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 285. Data: 2009-07-20 20:46:18
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > oba zachowania sa prawidlowe, wszystko zalezy od okolicznosci, a ty masz
    > stac i czekac co dalej

    Bzdura. Oba zachowania sa sprzeczne z prawem.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 286. Data: 2009-07-20 20:46:18
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > nie, nie powinni zaczac uciekac, a policja zareagowala zgodnie do swoich
    > podejrzen,

    Policja ma dzialac zgodnie z prawe, a nie swoimi podejrzeniami.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 287. Data: 2009-07-20 20:46:19
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    szerszen <s...@t...pl> napisali:

    > a skad wiesz ze nie postapili

    To proste - zginela niewinna osoba, a druga zostala ranna.
    Gdyby dzialali prawidlowo, to sie by to nie stalo.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 288. Data: 2009-07-21 06:25:55
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem. [policjanci to ...]
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A jakie to ma znaczenie? To nie byli umundurowani policjanci, jechali
    > nieoznakowanymi samochodami. Czyli - dla każdego obywatela była to po
    > prostu
    > grupa bandytów.

    no i widzisz, jak mozna z toba gadac, skoro pleciesz bzdury, otoz dla twojej
    wiadomosci ma to wlasnie zasadnicze znaczenie

    > A krzyk cokolwiek ma zmienić?

    otoz wlasnie tak

    > Takie, dzięki którym normalny obywatel może mieć jakieś zaufanie do
    > policji.
    > Na początek niech policja nie udaje bandytów, bo tak będzie traktowana.
    > Gdyby np. ten kierowca widząc tych "policjantów" z bronią rozjechał ich -
    > powinien zostać uniewinniony.

    pierniczysz

    dla twojej wiadomosci, policja na terenie zabudowanym nie musi byc
    umundurowana, nie musi miec radiowozu, nie musi miec koguta, ma oswiadczyc
    ze jest policja, miec w widocznym miejscu blache, a ty masz sie stosowac do
    jej polecen, to tak na przyszlosc, abys i ty kiedys niechcacy kulki nie
    zarobil, a jesli zatrzymuje samochod, wystarczy jej lizak i tyle

  • 289. Data: 2009-07-21 06:28:29
    Temat: Re: Jako? cicho nad dzisiejszym wyrokiem. [policjanci to ...]
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Wiem. Ale go nie zatrzymuje. Zatrzymać może strzał w blok silnikowy albo w
    > istotny element zawieszenia. Tam akurat rozważaliśmy szanse na zatrzymanie
    > samochodu z bombą szarżującego na Check Point. Chodzi o zatrzymanie w
    > miejscu, jak to było konieczne w Poznaniu w sytuacji, gdy kierowca
    > usiłował porozjeżdżać policjantów.

    no do tego to tylko gatling gun, ale to co zostanie trudno bedzie nazwac
    samochodem ;)

  • 290. Data: 2009-07-21 06:29:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Bzdura. Oba zachowania sa sprzeczne z prawem.

    poza terenem zabudowanym, tak
    na terenie zabudowanym nie masz racji