  • 201. Data: 2009-07-20 09:57:20
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 13:01:28 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Ale nie chcesz powiedzieć, że rząd polski powinien był przeciwdziałać i
    > np. zorganizować interwencyjny skup tychże dźwigów w celu ich
    > pozostawienia Narodowi Polskiemu?

    Nie, nie chciałem tego powiedzieć. Skąd Ci to przyszło do głowy?

  • 202. Data: 2009-07-20 10:02:53
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 15:50:12 +0200, Michał napisał(a):

    > Domyślam się, że nie ma ograniczeń prawnych w tej branży, więc albo
    > Niemcy przepłacili

    Przecież to napisałem. Przy "skupie" płacili niemalże każdą cenę jaką sobie
    życzył sprzedawca. W wielu przypadkach przepłacili. Ale to działanie celowe
    i zamierzone.

    > albo dość szybko powstanie konkurencja,

    Od czasu "skupu" już powstała konkurencja :)
    W zasadzie liczy się sprzęt tylko "ICH" :)

    > by zarabiać na intratnym rynku.

    No i dlatego też obecnie zarabiają :)

    > Może po prostu skupili złom, który był wynajmowany za niskie stawki
    > właśnie z powodu swojego stanu i możliwości.

    Eeee - nie znasz branży w takich sprzętach. Spójrz choćby na niegdysiejszą
    firmę PMUG, zwaną później PEMUG. Wiesz ile oni mają obecnie dźwigów?
    Zresztą co tu tłumaczyć, kto miał zrozumieć "temat" to zrozumiał" i zresztą
    zna mechanikę ukatrupienia konkurencji.

  • 203. Data: 2009-07-20 10:05:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > wiadomości news:h41ce7$kqa$1@news.onet.pl...

    > nie, ale jak ucza tego typu sprawy, trzeba liczyc sie z tym ze ucieczka
    > moze skonczyc sie przykro, policjanci to tez ludzie a nie cyborgi

    Sprawa jest raczej prosta.

    Załóżmy, że policjant idzie ulicą, i chce zatrzymać przechodnia. Ten
    jednak zaczyna uciekać. Istnieją dwa sposoby rozwiązania tego problemu:

    a/ można zacząć gonić tego człowieka
    b/ można wyjąć strzelbę, wycelować i strzelić w plecy - bo ucieka.

    Jak rozumiem, wszyscy broniący policjantów w tym wątku są za
    postępowaniem opisanym w b/?

    --
    Liwiusz

  • 204. Data: 2009-07-20 10:05:54
    Od: "Baloo" <n...@o...eu>

    "szerszen" <s...@t...pl> napisał

    > nadal nie rozumiesz, to ze policjant jest bez munduru, nie czyni z niego
    > cywila, nadal jest policjantem, ktroego polecen nalezy sluchac

    W jaki sposób rozpoznajesz takiego policjanta w cywilu z daleka i co
    sprawia, że zaczynasz słuchać jego poleceń?

  • 205. Data: 2009-07-20 10:12:43
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > nie ma, ale obywatel ma psi obowiazaek zatrzymac sie na ustne
    > polecenie policjanta, niezaleznie od tego czy jest w mundurze czy nie

    Pod rygorem "kary śmierci '*na miejscu*'"?

    Jak (słabo) pamiętam przez ile dni nie przesłuchano policjantów bo tego
    unikali a nikt ich mocno nie naciskał a wiec mieli możność "uzgadniania"
    wersji której "spójność" *teraz* tak bardzo podkreślił sąd w uzasadnieniu
    wyroku. Dla mnie oznacza to że są "niewinni *dla sądu*", na innych
    (niższych) poziomach udowadniania winy są winni (jak dla mnie) jak jasna
    cholera. Sąd ma obowiązek domniemania niewinności ja nie, nawet w
    stosunku do policjantów.

    Sąd decyduje wyłącznie o winie *udowadnialnej w świetle prawa*,
    a ni wuja o winie w większości innych aspektów.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Zazdrosny sobie samemu szkodzi.

  • 206. Data: 2009-07-20 10:12:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Liwiusz pisze:
    > Jak rozumiem, wszyscy broniący policjantów w tym wątku są za
    > postępowaniem opisanym w b/?

    No ba!
    Nawet za tym, że jak kierowca autobusu ucieka to można rozwalić
    wszystkich pasażerów w tymże autobusie.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 207. Data: 2009-07-20 10:14:52
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 16:59:40 +0200, Michał napisał(a):

    > Na wolnym rynku nie kupi poniżesz wartości

    Wszystko byłoby pięknie gdyby to co piszesz było stosowane. Ale u nas była
    "prywatyzacja".
    Wierzysz w dogmaty.

  • 208. Data: 2009-07-20 10:25:10
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem. [policjanci to ...]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "szerszen" <s...@t...pl> pisze:

    > wiadomości news:h41ce7$kqa$1@news.onet.pl...

    > nie, ale jak ucza tego typu sprawy, trzeba liczyc sie z tym ze
    > ucieczka moze skonczyc sie przykro, policjanci to tez ludzie a nie
    > cyborgi

    W twoim ujęciu policjanci to nadludzie strzelający do podludzi.
    Pomyłki muszą się (czasem) zdarzać ale *całkowita* bezkarność zachęca
    tylko do powtarzania/tworzenia "pomyłek".

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Pieniądz jest bezwonny, ale się ulatnia.

  • 209. Data: 2009-07-20 10:28:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Sprawa jest raczej prosta.

    nie sprawa nie jest prosta, bo czynisz bledne zalozenie ze policjant idzie
    ulica i sie nudzi, nie bierzesz pod uwage ze policja poluje na
    niebezpiecznego bandyte, probuje wylegitymowac podejzanego ktory nagle
    zaczyna uciekac, dodatkowo swoim zachowaniem stwarza zagrozenie, pewnie,
    mozna go gonic i powodowac jeszcze wieksze zagrozenie dla osob postronnych,
    ale mozna zaczac strzelac w jego kierunku

  • 210. Data: 2009-07-20 10:30:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > W twoim ujęciu policjanci to nadludzie strzelający do podludzi.

    nie, bynajmniej, wez tylko pod uwage, ze medialne doniesienia dotyczace
    zatrzelenia niwinnego przez policjantow, zawsze dotycza, dzialan policji
    majacych na celu ujecie niebezpiecznego bandyty i zawsze, niewiedziec czemu,
    niewinny i bogu ducha winny obywatel ucieka przed policja

    ciekawe skad ta zbierznosc faktow