  • 1. Data: 2024-02-12 17:19:48
    Temat: Winni z andrychowa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Robert pisał, że coś ujawnią i że generalnie wina szreka.

    So far - postępowania dyscyplinarne.

    k.o.mendant jest chory i leży w łóżeczku, więc nie da się prowadzić
    postępowania,

    Dyżurny - winny niedopełnienia,

    Przyjmujący zgłoszenie - umorzono - widać zrobił wszystko zgodnie z
    procedurami,

    Jednen kulson jeszcze trwa - zarzucają mu niedopełnienie i... odmowę
    wykonania rozkazu,

    Kulson z wadowickiej badający zachowanie tych z andychowa tez "źle
    wykonywał czynności", ale odstąpiono odukarania.

    Dwa pytania:

    1 - rozumiem, że skoro postępowanie dyscyplinarne wykazało
    niedopełnienie obowiązków to teraz sprawę będzie badał prokurator?

    2 - który z uznanych za niedopełniających obowiązków klusonów ma ksywkę
    szrek, bo robert pisał że winny jest szrek.

    Tfu, pismaki pierdolone;)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-02-12 18:28:03
    Temat: Re: Winni z andrychowa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Feb 2024 17:19:48 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    >
    > 2 - który z uznanych za niedopełniających obowiązków klusonów ma ksywkę
    > szrek, bo robert pisał że winny jest szrek.

    Ale ale - pojawiło sie też nowe info

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/krakow/andrych
    ow-smierc-14-letniej-natalii-sluzby-skupily-sie-na-i
    nnym-zaginieciu/8xwhwmr

    Niedobór policjantów, którzy szukali innej kobiety?

    Informacja, plotka, celowa dezinformacja ze strony policji ?

    J.

    J.

  • 3. Data: 2024-02-12 20:58:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2024 o 18:28, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Niedobór policjantów, którzy szukali innej kobiety?
    >
    > Informacja, plotka, celowa dezinformacja ze strony policji ?

    Dalej nie wiemy jak szrek był winny;) Poczekajmy na stanowisko Robera;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-02-12 23:52:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.02.2024 o 20:58, Shrek pisze:

    > Dalej nie wiemy jak szrek był winny;) Poczekajmy na stanowisko Robera;)

    Więcej cierpliwości.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2024-02-13 06:09:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Więcej cierpliwości.

    Ad mortem defecatium;)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-02-14 13:47:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Kulson z wadowickiej badający zachowanie tych z andychowa tez "źle
    > wykonywał czynności", ale odstąpiono odukarania.

    https://www.wprost.pl/kraj/11581309/smierc-14-latki-
    z-andrychowa-dwaj-funkcjonariusze-winni-w-sprawie.ht
    ml

    I jeszcze jeden z Kęt się załapał
    https://www.wprost.pl/kraj/11567722/smierc-14-latki-
    z-andrychowa-nieoficjalnie-ukarano-jednego-z-policja
    ntow.html

    > Dwa pytania:
    > 1 - rozumiem, że skoro postępowanie dyscyplinarne wykazało
    > niedopełnienie obowiązków to teraz sprawę będzie badał prokurator?

    Chyba niekoniecznie.
    Ale bada, a przynajmniej powinna, bo ojciec złożył zawiadomienie.
    Rezultaty jej badań mogą być chyba inne, a przekucie w akt oskarżenia
    to chyba osobny temat.

    Jakby tak prokurator miał opinie lekarza, ze już o 10-tej dziewczyny
    nie udałoby się uratować ... to o co oskarzyć tego, co nie wykonał
    rozkazu?
    Usiłowanie zabójstwa to chyba byłoby przegięcie ...

    krwotok i obrzęk mózgu ... a wiadomo, od czego ten krwotok?
    Poślizgnęła sie, przewróciła i uderzyła w głowę?

    > 2 - który z uznanych za niedopełniających obowiązków klusonów ma ksywkę
    > szrek, bo robert pisał że winny jest szrek.

    > Tfu, pismaki pierdolone;)

    No, gdyby nie te media różne, to kto by się tam jednym ojcem
    przejmował, nawet w roku wyborczym :-)

    J.

  • 7. Data: 2024-02-14 17:26:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.02.2024 o 13:47, J.F pisze:

    > Chyba niekoniecznie.
    > Ale bada, a przynajmniej powinna, bo ojciec złożył zawiadomienie.

    Bez zawiadomienia chyba też powinien się zainteresować z urzędu. Bo
    skoro zadecydowano o "niepełnej przydatności" to chyba niedopełnienie
    nie polegało na tym że zrobił błąd ortograficzny w raporcie.

> [...]
    > rozkazu?
    > Usiłowanie zabójstwa to chyba byłoby przegięcie ...

    Ovczywiście że nie o zabójstwo. Tu akurat rzeczywiście pasuje
    niedopełnienie obowiązków.

    > No, gdyby nie te media różne, to kto by się tam jednym ojcem
    > przejmował, nawet w roku wyborczym :-)

    Przecież Robert pisał, że tragedia się stała przez pismaków i szreków.
    Gdyby nie oni nikt by nie wiedział i nie byłoby tragedii:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2024-02-15 09:10:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Feb 2024 17:26:59 +0100, Shrek wrote:

    > Bez zawiadomienia chyba też powinien się zainteresować z urzędu. Bo
    > skoro zadecydowano o "niepełnej przydatności" to chyba niedopełnienie
    > nie polegało na tym że zrobił błąd ortograficzny w raporcie.

    No ale to wewnętrzne postępowanie policji.

    Normalnie ... nie wiem czy lekarze powinni wezwać policję/prokuratora,
    bo to jakis dziwny zgon, czy żadnej tajemnicy tu nie ma - śmierc z
    wychłodzenia, zgon prawie naturalny, ofiara w kurtce ...

    Zakładając, że wymyśli jakiś zarzut i zacznie śledztwo, to ustali,
    ze o 10:17 zgłoszono zaginięcie, policja zaczęła poszukiwania
    - był patrol z psem, ok 13-tej dziewczynę odnaleziono - szybko poszło,
    policjantom sie pochwała należy, a szukamy innego sprawcy :-)

    > Ovczywiście że nie o zabójstwo. Tu akurat rzeczywiście pasuje
    > niedopełnienie obowiązków.

    Ze skutkiem śmiertelnym.
    Jak jeszcze miał informacje o przypadku, można by dojść do wniosku,
    że celowo nie chciał pomóc.
    A to już zakrawa na usiłowanie zabójstwa, IMHO.

    Ale przecież dokładnie tak jest :-(

    J.

  • 9. Data: 2024-02-16 01:03:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-02-15, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ze skutkiem śmiertelnym.
    > Jak jeszcze miał informacje o przypadku, można by dojść do wniosku,
    > że celowo nie chciał pomóc.
    > A to już zakrawa na usiłowanie zabójstwa, IMHO.

    Nawet z zamiarem ewentualnym to MZ potrzebne by było przekonanie, że
    dziwczynka jest faktycznie w stanie zagrażającym życiu, ale mimo takiego
    przekonania policjant miał na to wywalone.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2024-02-16 06:35:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2024 o 09:10, J.F pisze:

    > No ale to wewnętrzne postępowanie policji.

    No i co z tego że wewnętrzne? Po pierwsze policjanci jak każdy obywatel
    mają obowiązek powiadomić prokuratora o podejrzeniu popełnienia czynu
    zabronionego, po drugie nie lećmy w chuja że prokurator o tym nie wie.

> [...]
    > - był patrol z psem, ok 13-tej dziewczynę odnaleziono - szybko poszło,
    > policjantom sie pochwała należy, a szukamy innego sprawcy :-)

    To czemu policja uważa że jednak dali dupy, niedopełnili obowiązków,
    dyżurny nie nadaje się na stanowisko, komendant się rozchorował, a
    badający sprawę "robił to źle" (brzmi trochę jak ukrywanie fakapów;)).
    No trochę się zebrało na standardowe "niedopełnienie obowiązków".

    > Ale przecież dokładnie tak jest :-(

    Czekam aż Robert ujawni sensację czym zawiniłem, że jestem winny śmierci
    tej nastolatki...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!