  • 1. Data: 2024-02-10 16:24:40
    Temat: Zna ktoś namiary na ekipę?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Witam,

    Szukam namiarów na ekipę kulsonów, co gabinet komendanta po odjebaniu
    blutufem za 17 tysi zrobiła.

    Mam kawalerkę do zrobienia - tylko nie wiem czy trzeba najpierw coś w
    środku odpalić, czy można się dogadać że nierozjebane też zrobio w tej
    cenie:P

    Gebelsukładapłytkiwpitublu.jpeg:)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-02-10 18:02:17
    Temat: Re: Zna ktoś namiary na ekipę?
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 10.02.2024 o 16:24, Shrek pisze:
> [...]
    >
    > Mam kawalerkę do zrobienia - tylko nie wiem czy trzeba najpierw coś w
    > środku odpalić, czy można się dogadać że nierozjebane też zrobio w tej

    Zrezygnuj z kuchni, łazienki, toalety, przedpokoju i 17 tysi starczy.
    No chyba że przegapiłem jakieś info że ten gabinet to jednak kawalerka była?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2024-02-10 18:14:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2024 o 18:02, RadosławF pisze:

    > Zrezygnuj z kuchni, łazienki, toalety, przedpokoju i 17 tysi starczy.

    Po tym jak podkręce bas w blutufie i wyjebię dziurę w podłodze? Nie sondze:P

    > No chyba że przegapiłem jakieś info że ten gabinet to jednak kawalerka
    > była?

    Wygląda lepiej niż kawalerka:P

    https://dziennikpolski24.pl/w-takim-gabinecie-pracuj
    e-szef-wszystkich-policjantow-mamy-zdjecia-z-wnetrza
    -budynku-komendy-glownej-policji/ga/c1-15571309/zd/4
    9090983

    Dobrze że stacjonarnych głośników nie odpalił, bo wyglądają jakby takim
    sprzętem to zabić można było;)

    https://www.wnp.pl/parlamentarny/wydarzenia/wicemini
    ster-jaroslaw-zielinski-kompleks-gabinetow-komendant
    a-glownego-policji-kosztowal-ponad-3-mln-zl,4188.htm

    I tak - on ma tam kibel własny kibel i chyba łazienkę - nie myślisz
    chyba że sra z szeregowymi kulsonami?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-02-10 18:24:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2024 o 18:14, Shrek pisze:

    > I tak - on ma tam kibel własny kibel i chyba łazienkę - nie myślisz
    > chyba że sra z szeregowymi kulsonami?

    https://tvn24.pl/polska/nowy-szef-policji-oskarza-bi
    zancjum-w-kgp-poprzednik-odpowiada-ra610774

    Drugi filmik od góry możesz sobie łazienkę komendanta obejrzeć... Żeby
    nie było - nie widzę w tym nic złego, że komendant do swojego gabinetu
    ma przyklejoną małą "kawalerkę".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2024-02-11 18:41:44
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 10.02.2024 o 18:24, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Drugi filmik od góry możesz sobie łazienkę komendanta obejrzeć... Żeby
    > nie było - nie widzę w tym nic złego, że komendant do swojego gabinetu

    Zniszczył tylko gabinet więc nawet jak ma łazienkę to nie widzę
    powodu aby ją remontować jak i inne "przybudówki" tego gabinetu.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2024-02-12 06:46:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2024 o 18:41, RadosławF pisze:

    > Zniszczył tylko gabinet więc nawet jak ma łazienkę to nie widzę
    > powodu aby ją remontować jak i inne "przybudówki" tego gabinetu.

    I pomieszczenie pod spodem. Sama wymiana podłogi będzie ponad 20k.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2024-02-12 09:31:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Feb 2024 18:02:17 +0100, RadosławF wrote:

    > Zrezygnuj z kuchni, łazienki, toalety, przedpokoju i 17 tysi starczy.
    > No chyba że przegapiłem jakieś info że ten gabinet to jednak kawalerka była?

    Łazienke ponoć miała.
    No ale jej nie trzeba było remontować :-)

    Swoją drogą ... nie jest ona z jakiegos słabego betonu?
    Jaką predkość powinien mieć ten pocisk po 2-5 metrach?

    W ogole opis jakis dziwny ...

    P.S. a tu inne zdarzenie: przypadkowy strzał na komendzie
    https://www.fakt.pl/wydarzenia/przypadkowy-wystrzal-
    na-komisariacie-w-radomiu-prokuratura-bada-sprawe/1y
    62tqh

    Uszkodzona szyba, a postępowanie dyscyplinarne, prokurator prowadzi
    śledztwo ... no ale przeciez od wieków wiadomo, ze co wolno wojewodzie

    J.

  • 8. Data: 2024-02-12 16:23:06
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 12.02.2024 o 06:46, Shrek pisze:

    > I pomieszczenie pod spodem. Sama wymiana podłogi będzie ponad 20k.

    A są jakieś fotki to potwierdzające?
    Ten remont pomieszczenia niżej.

    Pozdrawiaj

  • 9. Data: 2024-02-12 17:26:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2024 o 16:23, RadosławF pisze:

    > A są jakieś fotki to potwierdzające?
    > Ten remont pomieszczenia niżej.

    Myślisz że dziurę w suficie zostawili?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2024-02-12 18:20:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Feb 2024 17:26:32 +0100, Shrek wrote:

    > Myślisz że dziurę w suficie zostawili?

    Regipsem zasłonili? :-)

    Z dziurą stosunkowo najmniej roboty, przyłozyc jakąs płyte,
    podeprzec, zalać betonem i po dziurze ...

    J.