  • 21. Data: 2005-11-19 16:47:52
    Temat: Re: Jak napisać pismo do prokuratury
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:dlnknt$6k9$1@opal.icpnet.pl...

    > bo jesteś bardzo nieobiektywny, więc jako prawnik byłbyś do bani

    nieobiektywny w czym dokladnie ? Prosze konretnie moja wypowiedz.

    p.

  • 22. Data: 2005-11-19 16:49:52
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > twierdziles, moge ID posta podac,
    to podaj

    twierdziles tez ze posiadales legalne
    > oprogramowanie
    > a po kilku dniach/tgodniach pislaes ze znalezli u CIebie nielegalne kopie
    ja? w życiu nie miałem legalnych programów, oprócz darmowych

    > nie jestem zlosliwy tylko mam zwyczaj pisac jezlei cos misi enie podoba,
    ale ja nie pytam czy podoba Ci się moje postępowanie, tylko o pomoc w
    sformułowaniu pisma do prokuratury, a to jest pewna różnica.
    Wydaję mi się, że ta grupa istnieje po to, żeby ludzie nie znający prawa
    pytali o prawo znających, a nie o osbiste odczucia. Prywatnie to ja mogę z
    kolegami podyskutować.

    Jacek

  • 23. Data: 2005-11-19 16:53:22
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > nieobiektywny w czym dokladnie ? Prosze konretnie moja wypowiedz.

    nazwałeś mnie debilem. Nie wyobrażam sobie, żeby sedzia coś takiego
    powiedział na sali sądowej.

  • 24. Data: 2005-11-19 16:53:46
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Jacek napisał(a):

    > nazwałeś mnie debilem. Nie wyobrażam sobie, żeby sedzia coś takiego
    > powiedział na sali sądowej.

    Głośno może i nie... ale co sobie pomysli to jego

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 25. Data: 2005-11-19 17:00:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    ==========================
    "
    > Kluczowym problemem w takiej sytuacji jest możliwość udowodnienia, że
    > modelka w chwili robienia zdjęcia nie miała 15-tu lat,

    sęk w tym, że jedna modelka napewno nie miała jeszcze 15 lat. To widać,ale
    nie jest to żadne porno, to znaczy nie było tam żadnego bzyku. Ot, po prostu
    stała sobie na golasa i tyle.
    Mi się wydaje, że sprawa rozejdzie się po kościach. U prokuratora byłem
    raptem parę minut, dotałem dozór policyjny bez ustalonych terminów.
    Przedstawiłem dokładnie sprawę znajomemu prokuratorowi i powiedział mi, że
    mogę spać spokojnie.

    Jacek "

    o oprogramowaniu nic wtedy nie pisales.

    > Wydaję mi się, że ta grupa istnieje po to, żeby ludzie nie znający prawa
    > pytali o prawo znających, a nie o osbiste odczucia. Prywatnie to ja mogę z
    > kolegami podyskutować.

    pomyliles grupe z kancelaria prawna. Grupa dyskusyjna jak sama nazwa na to
    wskazuje sluzy do dyskusji.

    p.

  • 26. Data: 2005-11-19 17:03:20
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > Głośno może i nie... ale co sobie pomysli to jego

    owszem, ale sąd będzie mnie sądził na podstawie kk a nie własnych
    sentymentów.
    Ostatnio w moim mieście złapali faceta, który umawiał się przez internet z
    małolatką. Moim zdaniem gośc za głupotę powinien dostać kopa w dupę, ale
    takiej kary kk nie przewiduje. Na nic więc osobiste odczucia.

    Jacek

  • 27. Data: 2005-11-19 17:06:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > nazwałeś mnie debilem.

    i to ma swiadczyc o braku obiektywizmu?

    Nadal twerdze ze jestes debilem, bo debil uwaza ze gdy go nie stac na
    mercedesa to moze go ukrasc
    i jest n atyle bezczelny ze sie pozniej tlumaczy faktem ze biedni maja
    gorzej, i w przeciwienstwie do tych
    z pieniedzmi wedruja przed sad, co jest bzdura bop kazdego te samoprawo
    obowiazuje (i moralnosc) .

    >Nie wyobrażam sobie, żeby sedzia coś takiego powiedział na sali sądowej.

    to ze na grupie nazwe Cie debilem nie oznacza ze nazwal bym CIe tak na sali
    sadowej,
    ale co bym sobie pomyslal to inna sprawa

  • 28. Data: 2005-11-19 17:08:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > owszem, ale sąd będzie mnie sądził na podstawie kk a nie własnych
    > sentymentów.

    badz laskaw przypomniec innym w jakimkontekscie nazwalem cie debilem

    > Ostatnio w moim mieście złapali faceta, który umawiał się przez internet z
    > małolatką. Moim zdaniem gośc za głupotę powinien dostać kopa w dupę, ale
    > takiej kary kk nie przewiduje. Na nic więc osobiste odczucia.

    co to ma do obiektywizmu?

  • 29. Data: 2005-11-19 17:09:53
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > sęk w tym, że jedna modelka napewno nie miała jeszcze 15 lat. To widać,ale
    i gdzie tu jest napisane, że miałem jedno zdjęcie? Jednej modelce można
    zrobić kilka zdjęć, nie wpadłeś na to?
    Wyjaśniam więc: zdjęć miałem około 700, w tym 611 sztuk z bardzo ładną,
    golusieńką panną powyżej 15 lat (moim zdaniem około 20 lat)
    Pozostałe foty to małolata, w ubraniu, bez ubrania ale żadne porno

    > pomyliles grupe z kancelaria prawna. Grupa dyskusyjna jak sama nazwa na to
    > wskazuje sluzy do dyskusji.
    tak, ale ja nigdy nie inicjowałem dyskusji pt: "czy jestem debilem"

  • 30. Data: 2005-11-19 17:12:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > golusieńką panną powyżej 15 lat (moim zdaniem około 20 lat)
    > Pozostałe foty to małolata, w ubraniu, bez ubrania ale żadne porno

    czyli 89 z malolata? ladne kilka.

    > tak, ale ja nigdy nie inicjowałem dyskusji pt: "czy jestem debilem"

    a gdzie ja zainicjowalem taka dyskusje?