  • 1. Data: 2005-11-18 15:01:43
    Temat: Sprzęt komputerowy (wymiana na inny, nie gwarancja)
    Od: alberht <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Przeszukałem archiwum grupy, ale znalazłem tylko temay dot. wymian
    gwarancyjnych uszkodzonego sprzętu.
    Ostatnio kupiliśmy z wujkiem karte graficzną na agp, płyt głównych nie
    było. Wczoraj wujek kupił płytę, ale nie taką jak mu powiedziałem (miała
    być K8N, a kupił K8N4) - nowa ma inne złącze karty graficznej - pci-e.
    Zdaje sobie doskonale sprawę z tego, że to nie błąd sprzedawcy, bo
    sprzedał to o co proszono, ale... czy istnieją jakieś regulacje prawne,
    które umożliwiają taką wymianę (oczywiście za dopłatą). Karta, którą
    kupiliśmy w sobotę jest nowa, nieużywana, nierozpakowana.
    Pozdrawiam,
    Łukasz 'alberht'

  • 2. Data: 2005-11-18 15:09:11
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > które umożliwiają taką wymianę (oczywiście za dopłatą). Karta, którą
    > kupiliśmy w sobotę jest nowa, nieużywana, nierozpakowana.

    prawnie nic nie zdzialasz, pozostaje liczyc na dobra wole sprzedawcy, albo
    sprzedac karte gdzies taniej i wyniesc nauki na przyszlosc...

  • 3. Data: 2005-11-18 15:19:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    czy istnieją jakieś regulacje prawne,
    > które umożliwiają taką wymianę

    jeszcze czego ..

  • 4. Data: 2005-11-18 15:22:57
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu alberht porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy istnieją jakieś regulacje prawne,
    > które umożliwiają taką wymianę (oczywiście za dopłatą). Karta, którą
    > kupiliśmy w sobotę jest nowa, nieużywana, nierozpakowana.
    Tylko dobra wola sklepu

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-11-18 21:57:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    alberht wrote:

    > Zdaje sobie doskonale sprawę z tego, że to nie błąd sprzedawcy, bo
    > sprzedał to o co proszono, ale... czy istnieją jakieś regulacje prawne,
    > które umożliwiają taką wymianę

    Na szczęście nie!

    > (oczywiście za dopłatą).

    To może ewentualnie zachęcić sprzedawcę do rozważenia propozycji ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 6. Data: 2005-11-18 22:33:27
    Od: alberht <a...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > To może ewentualnie zachęcić sprzedawcę do rozważenia propozycji ;)

    dzięki za wszystkie odpowiedzi;)

    pozostaje mieć tylko nadzieję, że sprzedawca z Grala będzie wyrozumiały...

    pozdrawiam,
    Łukasz

  • 7. Data: 2005-11-19 12:18:10
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > które umożliwiają taką wymianę (oczywiście za dopłatą). Karta, którą
    > kupiliśmy w sobotę jest nowa, nieużywana, nierozpakowana.

    Moja rada z punktu widzenia informatyka: jezeli masz pieniadze na sprzet
    komputerowy, to doloz do tej plyty pamiec i procesor, karte na agp sprzedaj
    (albo sprobuj zamienic w sklepie za doplata) i kup karte graficzna na
    pci-express. Na przyklad Gigabyte GeForce 6600 GT 128 MB RAM. Chodzi duzo
    lepiej, niz karty na agp, a roznica w cenie nie jest duza.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 8. Data: 2005-11-19 16:10:16
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > graficzna na pci-express. Na przyklad Gigabyte GeForce 6600 GT 128 MB RAM.
    > Chodzi duzo lepiej, niz karty na agp, a roznica w cenie nie jest duza.

    tylko po co?
    jesli wujek potrzebuje maszyny do pisania i do internetu, to zapewne
    poprzednia konfiguracja w zupelnosci mu wystarczy, a tak bedzie mial super
    sprzet do gier, ktorego nie wykorzysta, a ktory stanie sie przestarzaly za
    pol roku...