1. Data: 2005-11-18 14:50:44
Temat:Jak napisać pismo do prokuratury
Od:"Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jak napisać pismo do prokuratury o zniesienie dozoru policyjnego? Możecie
coś podpowiedzieć?

Jacek

2. Data: 2005-11-18 14:55:34
Temat:Re: Jak napisać pismo do prokuratury
Od:"Lewis" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak napisać pismo do prokuratury o zniesienie dozoru policyjnego? Możecie
> coś podpowiedzieć?

Kredą na tablicy, sprayem na ścianie, długopisem na kartce bądź klawiaturą
"na komputerze" :)

BP MSPANC

A tak na serio jeżeli chodzi Ci o to jak ma to wyglądać to chyba jak zwykłe
podanie formalne...

Lewis
red GSF 400

3. Data: 2005-11-18 16:37:55
Od:"Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Jak napisać pismo do prokuratury o zniesienie dozoru policyjnego? Możecie
> coś podpowiedzieć?

Moim zdaniem to wygladać mniejwiecej tak:

_________________________________Miasto, data

Prok. Jan Kowalski
Prokuratura Rejonowa w ............... (miasto)

Jan Nowak
ul. bla bla
miasto bla bla kod pocztowy

_______________WNIOSEK O UCHYLENIE ŚRODKA ZAPOBIEGAWCZEGO

_____Zgodnie z art. (na mocy art.) 254 par 1 wnoszę o uchylenie
zastosowanego wobec mnie środka zapobiewczego w postaci dozoru policyjnego

______________Uzasadnienie

Tutaj piszesz dlaczego uchylenie dozoru byloby zasadne: np. bo masz stałe
miejsce zamieszkania, pracę, rodzinę co gwarantuję, że nie będziesz się
ukrywał się przed wymiarem sprawiedliwości i nie bedziesz utrudniał
postępowania. Napisz też jakie utrudnienia są związane z zastosowanym
środkiem zapobiegawczym, np. utrudnia Ci wykonywanie zawodu.

-----
Jestem dopiero studentem, więc nie traktuj tego jako porady prawnej.

4. Data: 2005-11-18 20:04:14
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam,
> Jak napisać pismo do prokuratury o zniesienie dozoru policyjnego?

Wnoszę o uchylenie środka zapobiegawczego w postaci dozoru policji.
Wniosek swój motywuję tym, że ....

5. Data: 2005-11-19 09:26:21
Od:"Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wnoszę o uchylenie środka zapobiegawczego w postaci dozoru policji.
> Wniosek swój motywuję tym, że ....

no właśnie, czym? Tym, że już nie chce mi się więcej chodzić? Łaże tam już 3
miesiące i nie widzę najmniejszego sensu dalszego chodzenia

Jacek

6. Data: 2005-11-19 12:42:43
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no właśnie, czym? Tym, że już nie chce mi się więcej chodzić? Łażę
tam
> już 3 miesiące i nie widzę najmniejszego sensu dalszego chodzenia
> Jacek

A z jakiego powodu kazali Ci łazić? Jak mam wymyślić uzasadnienie,
skoro nie wiem z jakiego powodu zastosowano środek zapobiegawczy.

7. Data: 2005-11-19 13:47:51
Od:"Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z jakiego powodu kazali Ci łazić? Jak mam wymyślić uzasadnienie,
> skoro nie wiem z jakiego powodu zastosowano środek zapobiegawczy.

za przestępstwo z art. 202 par. 4

Jacek

8. Data: 2005-11-19 14:22:37
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> za przestępstwo z art. 202 par. 4

Nie chodzi mi o to, o co Cię podejrzewają, tylko czemu zastosowano
środki zapobiegawcze. nie zgłaszałeś się na wezwania, ukrywałeś, nie
masz stałego meldunku? Bo przecież od tego zależy ewentualna motywacja
wniosku o uchylenie środka zapobiegawczego, a nie od zarzutu.

9. Data: 2005-11-19 14:31:10
Od:"Jacek" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi mi o to, o co Cię podejrzewają, tylko czemu zastosowano
> środki zapobiegawcze. nie zgłaszałeś się na wezwania, ukrywałeś, nie
> masz stałego meldunku?

Cytat z postanowienia prokuratorskiego:
"Uzasadnienie. Jacek... podejrzany jest o to, że: w dniu... w mieszkaniu...
posiadał zapisane na dysku twardym treści pornograficzne z udziałem
małoletnich w postaci zdjęć fotograficznych o raz filmów wideo tj. o czyn z
art.202 par. 4kk.
Zastosowanie środka zapobiegawczego jest uzasadnione potrzebą zabezpieczenia
prawidłowego toku postępowania przygotowawczego"
I tyle uzasadnienia.

Jacek

10. Data: 2005-11-19 15:16:21
Od:"Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszkaniu... posiadał zapisane na dysku twardym treści pornograficzne z
> udziałem małoletnich w postaci zdjęć fotograficznych o raz filmów wideo

twierdziles ze miales jedno foto z osoba maloletnia ponizej 15 lat.
klamiesz i oczekujesz pomocy?

p.