  • 1. Data: 2005-11-18 14:50:44
    Temat: Jak napisać pismo do prokuratury
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    Witam,

    Jak napisać pismo do prokuratury o zniesienie dozoru policyjnego? Możecie
    coś podpowiedzieć?

    Jacek

  • 2. Data: 2005-11-18 14:55:34
    Temat: Re: Jak napisać pismo do prokuratury
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    > Jak napisać pismo do prokuratury o zniesienie dozoru policyjnego? Możecie
    > coś podpowiedzieć?

    Kredą na tablicy, sprayem na ścianie, długopisem na kartce bądź klawiaturą
    "na komputerze" :)

    BP MSPANC

    A tak na serio jeżeli chodzi Ci o to jak ma to wyglądać to chyba jak zwykłe
    podanie formalne...

    Lewis
    red GSF 400

  • 3. Data: 2005-11-18 16:37:55
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Jak napisać pismo do prokuratury o zniesienie dozoru policyjnego? Możecie
    > coś podpowiedzieć?

    Moim zdaniem to wygladać mniejwiecej tak:

    _________________________________Miasto, data

    Prok. Jan Kowalski
    Prokuratura Rejonowa w ............... (miasto)

    Jan Nowak
    ul. bla bla
    miasto bla bla kod pocztowy

    _______________WNIOSEK O UCHYLENIE ŚRODKA ZAPOBIEGAWCZEGO

    _____Zgodnie z art. (na mocy art.) 254 par 1 wnoszę o uchylenie
    zastosowanego wobec mnie środka zapobiewczego w postaci dozoru policyjnego

    ______________Uzasadnienie

    Tutaj piszesz dlaczego uchylenie dozoru byloby zasadne: np. bo masz stałe
    miejsce zamieszkania, pracę, rodzinę co gwarantuję, że nie będziesz się
    ukrywał się przed wymiarem sprawiedliwości i nie bedziesz utrudniał
    postępowania. Napisz też jakie utrudnienia są związane z zastosowanym
    środkiem zapobiegawczym, np. utrudnia Ci wykonywanie zawodu.

    -----
    Jestem dopiero studentem, więc nie traktuj tego jako porady prawnej.

  • 4. Data: 2005-11-18 20:04:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Witam,
    > Jak napisać pismo do prokuratury o zniesienie dozoru policyjnego?

    Wnoszę o uchylenie środka zapobiegawczego w postaci dozoru policji.
    Wniosek swój motywuję tym, że ....

  • 5. Data: 2005-11-19 09:26:21
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > Wnoszę o uchylenie środka zapobiegawczego w postaci dozoru policji.
    > Wniosek swój motywuję tym, że ....

    no właśnie, czym? Tym, że już nie chce mi się więcej chodzić? Łaże tam już 3
    miesiące i nie widzę najmniejszego sensu dalszego chodzenia

    Jacek

  • 6. Data: 2005-11-19 12:42:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > no właśnie, czym? Tym, że już nie chce mi się więcej chodzić? Łażę
    tam
    > już 3 miesiące i nie widzę najmniejszego sensu dalszego chodzenia
    > Jacek

    A z jakiego powodu kazali Ci łazić? Jak mam wymyślić uzasadnienie,
    skoro nie wiem z jakiego powodu zastosowano środek zapobiegawczy.

  • 7. Data: 2005-11-19 13:47:51
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > A z jakiego powodu kazali Ci łazić? Jak mam wymyślić uzasadnienie,
    > skoro nie wiem z jakiego powodu zastosowano środek zapobiegawczy.

    za przestępstwo z art. 202 par. 4

    Jacek

  • 8. Data: 2005-11-19 14:22:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > za przestępstwo z art. 202 par. 4

    Nie chodzi mi o to, o co Cię podejrzewają, tylko czemu zastosowano
    środki zapobiegawcze. nie zgłaszałeś się na wezwania, ukrywałeś, nie
    masz stałego meldunku? Bo przecież od tego zależy ewentualna motywacja
    wniosku o uchylenie środka zapobiegawczego, a nie od zarzutu.

  • 9. Data: 2005-11-19 14:31:10
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > Nie chodzi mi o to, o co Cię podejrzewają, tylko czemu zastosowano
    > środki zapobiegawcze. nie zgłaszałeś się na wezwania, ukrywałeś, nie
    > masz stałego meldunku?

    Cytat z postanowienia prokuratorskiego:
    "Uzasadnienie. Jacek... podejrzany jest o to, że: w dniu... w mieszkaniu...
    posiadał zapisane na dysku twardym treści pornograficzne z udziałem
    małoletnich w postaci zdjęć fotograficznych o raz filmów wideo tj. o czyn z
    art.202 par. 4kk.
    Zastosowanie środka zapobiegawczego jest uzasadnione potrzebą zabezpieczenia
    prawidłowego toku postępowania przygotowawczego"
    I tyle uzasadnienia.

    Jacek

  • 10. Data: 2005-11-19 15:16:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > mieszkaniu... posiadał zapisane na dysku twardym treści pornograficzne z
    > udziałem małoletnich w postaci zdjęć fotograficznych o raz filmów wideo

    twierdziles ze miales jedno foto z osoba maloletnia ponizej 15 lat.
    klamiesz i oczekujesz pomocy?

    p.