  • 31. Data: 2005-11-19 17:52:17
    Temat: Re: Jak napisać pismo do prokuratury
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:dlncum$rmi$1@opal.icpnet.pl...

    Wnoszę o uchylenie środka zapobiegawczego w postaci dozoru policji,
    albowiem jest on nieuzasadniony. Nigdy nie utrudniałem postępowania
    przygotowawczego i nie mam zamiaru tego robić. Miejsce mojego pobytu
    zawsze było znane organom ścigania. W trakcie dokonanych dotąd
    czynności procesowych zabezpieczono u mnie cały możliwy do
    zabezpieczenia materiał dowodowy oraz wykonano wszystkie prawem
    przewidziane czynności procesowe wymagające mojego udziału. Termin
    procesu sądowego nie jest znany i nie widzę podstaw do utrzymywania
    środka zapobiegawczego który postrzegam nie jako narzędzie mające
    zapewnić prawidłowy bieg postępowania (które w chwili obecnej nie
    wymaga mojego bezpośredniego udziału), tylko szykanę wobec mojej
    osoby.

    Może chwyci. Powodzenia.

  • 32. Data: 2005-11-19 17:53:44
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R... napisał/a:
    >czyli 89 z malolata? ladne kilka.
    Radio Erewań odpowiada:
    - Czy to prawda, że w Moskwie rozdają samochody.
    - Prawda, tylko trzeba uściślić kilka drobnych szczegółów. Nie w
    Moskwie, a w Leningradzie; nie samochody a rowery i nie rozdają a
    kradną. :-)
    Po prostu Jacuś musi uściślić kilka szczegółów. :-)

  • 33. Data: 2005-11-19 18:46:41
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > Wnoszę o uchylenie środka zapobiegawczego w postaci dozoru policji,

    dziękuję, o to chodziło, choć boję się, że w niektórych momentach trochę
    zbyt ostro :-)

    ps. do PT pozostałych dyskutantów: proste pytanie, prosta odpowiedź a wy tu
    o czym innym

    Jacek

  • 34. Data: 2005-11-19 18:50:53
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    niniejszym zamykam dyskusję.

    Amen

  • 35. Data: 2005-11-19 19:03:47
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    jeszcze tylko słowo:
    prokuratorka, która mnie skarży ma córkę, córka coś przeskrobała i mój
    kolega, który jest psem prezydenta (straż miejska - dla niekumatych) zgodnie
    z prawem wlepił jej mandat. Pani prokurator zrobila awanturę u komendanta i
    chłopak o mało zroboty by wyleciał.

    --
    Jacek

  • 36. Data: 2005-11-19 19:49:55
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zgodnie z prawem wlepił jej mandat. Pani prokurator zrobila awanturę u
    > komendanta i chłopak o mało zroboty by wyleciał.

    no i ?