  • 11. Data: 2005-11-19 15:21:07
    Temat: Re: Jak napisać pismo do prokuratury
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R... napisał/a:
    >twierdziles ze miales jedno foto z osoba maloletnia ponizej 15 lat.
    >klamiesz i oczekujesz pomocy?
    Powinien się cieszyć, że nie zastosowali tymczasowego aresztowania -
    gdyby koledzy z celi się dowiedzieli.:-)

  • 12. Data: 2005-11-19 15:57:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:kkgun1temjs969ppnqhsk9jj1p9jmsf2rq@4ax.com...
    > Powinien się cieszyć, że nie zastosowali tymczasowego aresztowania -
    > gdyby koledzy z celi się dowiedzieli.:-)

    :-)
    A wiesz ze pan Ziobro ma wplanach podwyzszenie granicy z 15 do 18?
    Z jednej strony to dobre rozwiazanie (oczywiscie jezlei granica dotyczy nie
    stosunkow a
    przechpowywania , udostepniania itd pornografii) ale z drugiej jest bezsensu
    bo nic nie zmieni, dalej bedzie problem
    czy kobieta (facet ) ma 17,18, czy 19. Dobrym rozwiazaniem jest takie jak w
    stanach zastosowali
    (oczywiscie nie dotyczy to wieku) osoba umieszcajaca takie zdjecia na
    stronach musi posiadac
    dowod ze osoby maja powyzej jakiejs tam wiekowej grancy. Gdyby taki zapis
    powstal w prawie kazdego kraju, skutecznie by sie zwalczylo pedofilstwo i
    "pedofilstwo *". Tak wiec uwazam ze zla droge wybral.

    P.

    ps.
    * wedlug def, dziennkarzy interwencji, choc Ci - glowe dam ze mialem w tym
    udzial - zaczeli ostatnio
    nazywac te 14 letnie dzieci nastolatkami i zacytowalu przepis.

  • 13. Data: 2005-11-19 16:21:15
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > twierdziles ze miales jedno foto z osoba maloletnia ponizej 15 lat.
    nie twierdziłem

    > klamiesz i oczekujesz pomocy?
    nie kłamię, a pomocy od Ciebie nie oczekuję bo już kiedyś zauważyłem, że
    jesteś złośliwy.

    Jacek

  • 14. Data: 2005-11-19 16:27:50
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemek R... napisał/a:
    >A wiesz ze pan Ziobro ma wplanach podwyzszenie granicy z 15 do 18?
    Wiem. :-)

  • 15. Data: 2005-11-19 16:36:23
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Przemek R

    czy Ty jesteś prawnikiem?

    Jacek

  • 16. Data: 2005-11-19 16:41:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:5fkun1hc7npenhhanpe5opuhopkh8nv8n7@4ax.com...
    > Wiem. :-)

    a wiesz moze czy do wszystkiego czy tylko do materialow pornograficznych?

    p.

  • 17. Data: 2005-11-19 16:41:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek R
    >
    > czy Ty jesteś prawnikiem?

    czemu pytasz?

  • 18. Data: 2005-11-19 16:42:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie twierdziłem

    twierdziles, moge ID posta podac, twierdziles tez ze posiadales legalne
    oprogramowanie
    a po kilku dniach/tgodniach pislaes ze znalezli u CIebie nielegalne kopie

    > nie kłamię, a pomocy od Ciebie nie oczekuję bo już kiedyś zauważyłem, że
    > jesteś złośliwy.

    nie jestem zlosliwy tylko mam zwyczaj pisac jezlei cos misi enie podoba,
    piszac na grupe nalezy
    sie z tym pogodzic.
    prawda boli?

    p.

  • 19. Data: 2005-11-19 16:44:04
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > czemu pytasz?

    bo jesteś bardzo nieobiektywny, więc jako prawnik byłbyś do bani

  • 20. Data: 2005-11-19 16:47:34
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a wiesz moze czy do wszystkiego czy tylko do materialow pornograficznych?

    narazie tylko materiałów pornograficznych. Potem rozciągną na "wszystko"
    a potem będzie wolno tylko ze swoją ślubna małżonką :-P

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine