  • 1. Data: 2005-11-18 13:56:07
    Temat: reklamacja
    Od: "robert" <s...@p...onet.pl>

    Witam grupe!
    Sprzedalem rzecz uzywana ponad 3 miesiace temu,gosc wnosi reklamacje do mnie
    ,choc potwierdzil emailem 3 miesiace temu iz nie ma zastrzezen co do towaru.
    Czy musze reklamacje uznac? I na jakiej podstawie prawa.
    pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2005-11-18 15:25:09
    Temat: Re: reklamacja
    Od: irekk <i...@w...pl>

    robert napisał(a):
> [...]
    > ,choc potwierdzil emailem 3 miesiace temu iz nie ma zastrzezen co do towaru.
    > Czy musze reklamacje uznac? I na jakiej podstawie prawa.
    Nawet jeżeli nie ma gwarancji funkcjonuje rękojmia
    Irek

  • 3. Data: 2005-11-18 18:43:51
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    irekk napisał(a):

    > Nawet jeżeli nie ma gwarancji funkcjonuje rękojmia
    > Irek

    Przy sprzedaży rzeczy używanej pomiędzy osobami prywatnymi?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2005-11-18 19:09:02
    Od: irekk <i...@w...pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Przy sprzedaży rzeczy używanej pomiędzy osobami prywatnymi?
    > Także,kupujcy mógłby odstąpić od u,mowy jedynie w sytuacji
    gdyby sprzedający zataił przed nim wady rzeczy.Zresztą opisane jest to w
    kc w rozdziale o rękojmi.

  • 5. Data: 2005-11-18 22:16:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <k8bdv7ywlnr5.vc0y82143sh2$.dlg@40tude.net>, Markus Sprungk wrote:
    > Przy sprzedaży rzeczy używanej pomiędzy osobami prywatnymi?

    W przypadku ogólnym jak najbardziej. Kupił np. 1-miesięczny telewizor za
    80% ceny sklepowej, popsuł się jakiś główny element, a sprzedawca nie
    wyłączył rękojmi.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2005-11-19 13:16:26
    Temat: Odp: reklamacja
    Od: "robert" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:j...@z...router...

    > W przypadku ogólnym jak najbardziej. Kupił np. 1-miesięczny telewizor za
    > 80% ceny sklepowej, popsuł się jakiś główny element, a sprzedawca nie
> [...]

    A jak sie ma to do 20 letniego uzywanego urzadzenia?
    Robert

  • 7. Data: 2005-11-26 15:42:47
    Temat: Re: Odp: reklamacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dln8iv$e3i$1@news.onet.pl>, robert wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:j...@z...router...
    > A jak sie ma to do 20 letniego uzywanego urzadzenia?

    Nie ma sie. Oceniając zdroworozsądkowo, może się pewnie popsuć w 10 min po
    włączeniu :)

    --
    Marcin