  • 1. Data: 2005-11-18 14:13:55
    Temat: Czy sa regulacje UE dot. ekspozycji towarow?
    Od: "wHiSpEr" <m...@S...NIE.o2.pl>

    Witam grupe, jestem tu nowy.
    Interesuje mnie, czy sa jakies dyrektywy UE dot. np. ekspozytorow, czy
    lodowek firmowych. Slyszalem od kogos, ze prawo pozwala np. w lodowce Zywca
    ustawic 30 proc. towarow innych marek. Ja nigdy o czyms takim nie slyszalem,
    a wygooglowac jakis konkretny przepis jest ciezko. Czy ktos z Was moglby
    mnie odeslac do jakiegos paragrafu badz ustawy?
    Z gory dziekuje.

    Pozdrawiam, wHiSpEr

  • 2. Data: 2005-11-18 15:27:20
    Temat: Re: Czy sa regulacje UE dot. ekspozycji towarow?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    wHiSpEr napisał(a):

> [...]
    > a wygooglowac jakis konkretny przepis jest ciezko. Czy ktos z Was moglby
    > mnie odeslac do jakiegos paragrafu badz ustawy?

    A lodowka jest czyja? Pewnie ich, tak? A Ty sobie wymysliles, ze nie moga
    sami decydowac co ma stac w ICH lodowce, tak? ;)

    j.

  • 3. Data: 2005-11-18 19:01:16
    Od: "dp" <b...@b...pl>

    Zywca

    > A lodowka jest czyja? Pewnie ich, tak? A Ty sobie wymysliles, ze nie moga
    > sami decydowac co ma stac w ICH lodowce, tak? ;)

    mówiąc szczerze nie byłbym szczególnie zaskoczony gdyby UE chciała decydować
    ile czego ma stać w mojej lodówce

  • 4. Data: 2005-11-19 22:10:23
    Od: "wHiSpEr" <m...@S...NIE.o2.pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message

    > A lodowka jest czyja? Pewnie ich, tak? A Ty sobie wymysliles, ze nie moga
    > sami decydowac co ma stac w ICH lodowce, tak? ;)

    Eee, ja tam sobie nic nie wymyslilem. Kierownictwo jest ciekawe, bo chce
    pokombinowac troche. Mnie osobiscie ten przepis wydaje sie glupi, ale coz...

    Pozdrawiam, wHiSpEr