  • 81. Data: 2012-01-15 20:10:12
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-01-15 21:01, Liwiusz pisze:

    > Z "państwowych" zapewne, a co to ma do rzeczy?

    Pytam z ciekawości. Skoro nie odprowadza składek emerytalnych, to
    zastanawiałam się skąd bierze się jego emerytura.

    N.

  • 82. Data: 2012-01-15 20:46:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2012 20:47, Pan Zbyszek pisze:

    > Podstawę wymiaru emerytury lub renty stanowi przeciętny miesięczny
    > zarobek z okresu :
    > 1/ ostatnich 12 miesięcy zatrudnienia
    > 2/ kolejnych 24 miesięcy zatrudnienia dowolnie wybranych przez
    > zainteresowanego z ostatnich 12 lat zatrudnienia .
    >
    > PROBLEM W TYM , ŻE NIKT MI TEJ UMOWY NIE WYPOWIEDZIAŁ

    Zrozum, trollu, że to nie jest umowa tylko prawo.

    Umowy zawierasz podmiotami w miarę równorzędnymi. A prawo jest odgórnie
    narzucane - przez podmiot nadrzędny zwany państwem.

    Ustaw nie trzeba wypowiadać - one się po prostu zmieniają.

    Załóż partię, wejdź do sejmu i przywróć stare przepisy. Tylko potem się
    nie zdziw, że dostaniesz te 5 czy ileś tysięcy emerytury, ale wywołasz
    taki kryzys, że za to sobie kupisz waciki.

  • 83. Data: 2012-01-15 20:47:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2012 16:29, Pan Zbyszek pisze:
    > Szanowni Państwo .
    > Nie jestem Trolem , jak ktoś mnie tu nazwał. Sytuacja , jaką

    Jeśli nie jesteś trollem, to jesteś zwykłym ignorantem, który nie
    rozumie różnicy pomiędzy umową a prawem.

    Pewnie tobie się także wydaje, że za podatki coś ci się w zamian należy?

    [ciach]

    > Ja z Rządem kierowanym przez premiera Cyrankiewicza zawarłem określoną
    > umowę i uważam , że rządy się zmieniają , ale umowa nadal powinna
    > obowiązywać .

    To rozmawiaj z Cyrankiewiczem.

  • 84. Data: 2012-01-15 20:49:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2012 17:22, sqlwiel pisze:

    > Hm... A dlaczego sądzisz, że skoro zawarłeś umowę z firmą rezydującą na
    > (tu-podać-adres), to z tejże umowy powinna wywiązać się firma rezydująca
    > pod tym samym adresem 40 lat później?

    Podstawowy błąd w rozumowaniu: prawo to NIE JEST umowa!!!

    To jest coś narzucane z góry. Rękami ludzi wybranych przez samych
    obywateli (teoretycznie).

  • 85. Data: 2012-01-15 20:49:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2012 18:01, t-1 pisze:

    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1968003
    0006

    > Jest tam wprawdzie mowa o 80% ale dla pensji poniżej 1500zł.
    > Dla pensji większej wskaźnik spada nawet do 25% nadwyżki ponad 2000zł.
    > Proszę sobie wyliczyć emeryturę według ówczesnych warunków i obecnych.
    > (ja sobie wyliczę swoją)

    Tylko nie zapomnij wyniku podzielić przez 10 000 ;->

  • 86. Data: 2012-01-15 21:44:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2012 15:17, Animka pisze:

    > Mam pretensje do niesprawiedliwości, nierówności itd.

    W tym momencie przytoczę cytat:

    NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI - JESTEM TYLKO JA (powiedział Śmierć)

  • 87. Data: 2012-01-15 22:06:34
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-15 21:47, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > rozumie różnicy pomiędzy umową a prawem.
    >
    > Pewnie tobie się także wydaje, że za podatki coś ci się w zamian należy?

    WYŁĄCZ SIĘ

  • 88. Data: 2012-01-15 22:24:53
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    > Zrozum, trollu, że to nie jest umowa tylko prawo.

    =============
    Szanowny Panie Andrzej Lawa ja Pana nie obraziłem
    więc nie rozumiem czemu pan obraża mnie . Jestem na tym
    forum dopiero od wczoraj , nie czytałem regulaminu
    więc może to nie jest forum "p.s.prawo" tylko forum
    dla .............dopowiedz sobie sam .

    Proponuje zamknięcie tematu .
    ja już skończyłem i nie będę tu zaglądał.
    Zbyszek

  • 89. Data: 2012-01-15 22:41:54
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    > Zrozum, trollu, że to nie jest umowa tylko prawo.

    A tak przy okazji w/g Wikipedii :

    Trollowanie (trolling) - antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla
    forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się
    dyskusje. Osoby uprawiające trollowanie nazywane są trollami.

    Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w
    celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie
    kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często
    nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu
    zabiegów erystycznych. Podstawą tego działania jest upublicznianie tego
    typu wiadomości jako przynęty[1], która doprowadzić mogłaby do wywołania
    dyskusji.

    W Google wystarczy wpisać "andrzej lawa" i każdy magiel się chowa .
    Pozdrawiam
    Zbyszek

  • 90. Data: 2012-01-15 23:35:02
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-15 23:41, Pan Zbyszek pisze:
    > W Google wystarczy wpisać "andrzej lawa" i każdy magiel się chowa .

    Wrzuć go do filtra i będziesz miał spokój.

    --
    animka