  • 71. Data: 2012-01-15 17:37:23
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Pan Zbyszek napisał(a):
    > POMOŻECIE ????
    Rewolucja juz była. Posrana ale była.
    Jak byś dostał tyle co chcesz i tysiące innych ludzi też by tyle miało dostać, to nie
    starczyło by
    dla "agenta tomka" który w wieku 34 lat dostał 4 tysie emeryturki i tudzież mu
    podobnym popaprańcom
    razem z UBekami, SBekami i zasłużonymi komuchami.

    Wiesz komu za to podziękować?
    --
    Krzysiek

  • 72. Data: 2012-01-15 18:49:41
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-15 18:01, t-1 pisze:

    > Użytkownik "Pan Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Panie Zbyszku
    > proszę bardzo
    > Ustawa z roku 1968.
    >
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1968003
    0006

    > Jest tam wprawdzie mowa o 80% ale dla pensji poniżej 1500zł.
    > Dla pensji większej wskaźnik spada nawet do 25% nadwyżki ponad 2000zł.
    > Proszę sobie wyliczyć emeryturę według ówczesnych warunków i obecnych.
    > (ja sobie wyliczę swoją)
    >
    > t-1

    wiem że nie pisze się dużymi literami ale ..
    DZIĘKUJĘ - TEGO WŁAŚNIE POTRZEBOWAŁEM
    teraz tylko poszukam mądrego adwokata

    P.s.ustawa jest z 23 stycznia 1968 , a ja mam pierwszą umowę o prace w
    lutym 1968 r.
    i g....no mnie obchodzi , że .osowie w sejmie wielokrotnie
    zmieniali prawo .Tak jak już pisałem nie liczę na skorumpowanych sędziów
    w Bolandii .
    Zbyszek

  • 73. Data: 2012-01-15 19:08:11
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    > Hm... A dlaczego sądzisz, że skoro zawarłeś umowę z firmą rezydującą na
    > (tu-podać-adres), to z tejże umowy powinna wywiązać się firma rezydująca
    > pod tym samym adresem 40 lat później?
    >

    > Bo firma o nazwie Rzeczpospolita Polska jest kontynuacją Polskiej Rzeczpospolitej
    Ludowej .

  • 74. Data: 2012-01-15 19:11:30
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    > Czy jesteś pewien, że spłacali?
    > A jeśli spłacali, to może tylko dlatego, aby móc zaciągnąć długi po
    > wielokroć większe?
    > Ja-tam słabo liczę, bo od tego podobno są komputery. Ale wydaje mi się,
    > że długi Gierka, to były letko licząc 100x mniejsze od długów Tuska

    E.... nie mieszajmy do tego polityki .

  • 75. Data: 2012-01-15 19:14:32
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Jan 2012 22:45:10 +0100, Zenek napisał(a):

    > Wałesa tez obiecal po 100 milionow i co ?

    No i 80 procent Polaków uwierzyło!
    O czym to świadczy?
    33333-)
    --
    XL

  • 76. Data: 2012-01-15 19:15:06
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Jan 2012 23:12:36 +0100, Pan Zbyszek napisał(a):

    > Ale za obiecanki nie kazał sobie płacić

    Jak to nie? - a w zwiazku z czym obiecywał?
    --
    XL

  • 77. Data: 2012-01-15 19:28:06
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-15 18:37, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > dostał 4 tysie emeryturki i tudzież mu podobnym popaprańcom razem z
    > UBekami, SBekami i zasłużonymi komuchami.

    Wiem
    ale wk..wia mnie że ten .oseł do sejmu dostał tyle za 15 lat pracy w
    policji, a ja pracowałem 35 lat , chyba zarabiałem więcej od tego
    .osła a jednak moja emerytura będzie o wiele niższa .
    Zbyszek

    P.s.przepraszam , ale moja klawiatura zacina się na literce "p"

  • 78. Data: 2012-01-15 19:47:41
    Od: Pan Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-13 19:01, Pan Zbyszek pisze:
    > Zbliżam się do 65 więc szykuje dokumenty do ZUS-u .
    > Pani / blondynka / wyliczyła mi wstępnie , że będę
    > " zarabiał " 1550 zł miesięcznie .
    > Pamiętam , że gdy rozpoczynałem swoją pierwszą w życiu
    > pracę obiecywano mi , że jak dożyję - to dostanę 80 % ostatniej
    > pensji .
    > Czy ktoś wie , gdzie można to znaleźć na piśmie ??
    > Chętnie bym się z ZUSem posądził , bo mnie mocno wku.wili .
    =========
    Kilka cytatów z Ustawy o Powszechnym Zaopatrzeniu Emerytalnym
    z dnia 23 stycznia 1968 r. :
    Art.17. 1.
    Podstawę wymiaru emerytury lub renty stanowi przeciętny miesięczny
    zarobek z okresu :
    1/ ostatnich 12 miesięcy zatrudnienia
    2/ kolejnych 24 miesięcy zatrudnienia dowolnie wybranych przez
    zainteresowanego z ostatnich 12 lat zatrudnienia .

    PROBLEM W TYM , ŻE NIKT MI TEJ UMOWY NIE WYPOWIEDZIAŁ

    Zbyszek

  • 79. Data: 2012-01-15 20:01:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-15 11:39, Nixe pisze:

    > To z jakiś środków dostają emeryturę?

    Z "państwowych" zapewne, a co to ma do rzeczy?

    --
    Liwiusz

  • 80. Data: 2012-01-15 20:05:13
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2012-01-15 17:22, sqlwiel pisze:

    > Hm... A dlaczego sądzisz, że skoro zawarłeś umowę z firmą rezydującą na
    > (tu-podać-adres), to z tejże umowy powinna wywiązać się firma rezydująca
    > pod tym samym adresem 40 lat później?

    A dlaczego oczekuje się od_dzisiejszych_pokoleń Rosjan rozliczenia za
    Katyń, a Niemców za II WŚ? Co oni mają wspólnego z tym, co narobili ich
    rodzice/dziadkowie?
    Dlaczego państwo polskie zwraca dziś nieruchomości skradzione ich
    właścicielom w latach 50tych przez państwo? Przecież to było inne
    państwo, prawda?

    N.