  • 1. Data: 2018-01-25 23:00:49
    Temat: Gwarancja, bledna diagnoza i co dalej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    W czerwcu 2016 kupiłem uzywane auto z gwarancją.
    Pod koniec trwania gwarancji zgłosiłem usterke. auto nierowno pracowało
    jak było zimne. Nic strasznego, tylko na wolnych obrotach, nic innego sie
    nie działo. Mozna było jezdzic.

    Diagnoza serwisu-gwaranta: wtryski.
    Wtryski nie podlegają gwarancji.
    Mowiłem ze to podejrzane bo auto odpala bez problem, nie kopci, pali tyle
    ile trzeba - zadnych objawów usterki wtrysków.
    Pytam, jak sprawdzili. Odp: maja swoje sposoby :))))

    Serwis zaproponował naprawe w cenie 800zł za wtrysk (regenerowany) plus
    koszt wymiany) - odmowiłem.

    Po upływie gwarancji poprosiłem o sprawdzenie tegoż mechanika przy okazji
    wymiany oleju.
    Okazało sie ze uszkodzony był EGR - po wymianie objawy ustały.
    EGR podlegałby naprawie w ramach gwarancji.

    Pytanie: czy serwis powinien pokryć koszt naprawy w ramach gwarancji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 2. Data: 2018-01-25 23:13:54
    Temat: Re: Gwarancja, bledna diagnoza i co dalej
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-01-18 o 23:00, Budzik pisze:

    > Pytanie: czy serwis powinien pokryć koszt naprawy w ramach gwarancji?

    Powinien, tylko jak dowieść, że EGR było uszkodzone przed upływem gwarancji?

  • 3. Data: 2018-01-29 00:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Powinien, tylko jak dowieść, że EGR było uszkodzone przed upływem
    > gwarancji?

    Moge udowodnic ze wtryski nie zostały wymienione a usterki nie ma -
    sprzedawca załozył plomby na wtryskach i te jak były tak są.
    Czyli nie wprost moge udowodnic, ze diagnoza dotycząca wtrysków była
    błędna i ze naprawienie czegoś innego sprawiło ze usterka zostala
    usunieta.
    EGR to chyba jedna z najtanszych opcji...

    Ale zostawmy temat mozliwości dowodowych.
    Najwazniejsze, ze serwis powinien. Podjade i zobacze co powiedza.
    Z koniem sie kopac nie bede, jak mnie oleją to wystawienie opinii w kilku
    miejscach da mi wystarczająca satysfakcje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest