  • 1. Data: 2018-01-26 14:02:49
    Temat: Policja umarza, bo nie wykrywa
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Kolejna wiadomość niemająca nic wspólnego z prawem i potwierdzająca tezę,
    że młodzież hajlująca w lesie to tylko grupy zupełnie nieszkodliwych
    oszołomów, o których nie warto mówić:

    "Michał Tusk z żoną i trójką dzieci mieszka w kamienicy w Gdańsku
    Wrzeszczu. 3 września ub.r. , gdy razem z dziećmi wrócił do mieszkania,
    zobaczył na podłodze szkło. Po chwili zobaczył wybite okno i leżącą w
    kuchni kamień. Syn premiera natychmiast zgłosił sprawę na policję. Ta
    zabezpieczyła monitoring z pobliskich kamer. Jak się szybko okazało, jedna
    z nich zarejestrowała podejrzanych. Była to grupa mężczyzn z
    nacjonalistycznymi hasłami na ubraniach, którzy na nagraniach wymachują
    pięściami i wznoszą jakieś hasła.

    Na tym jednak skuteczność działań organów ścigania się skończyła. Bo choć
    na nagraniach dobrze widać bandytów, to nie zdecydowano się na
    upublicznienie ich wizerunku. I pod koniec grudnia umorzono śledztwo z
    powodu niewykrycia sprawców."

    całość:
    http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,229
    45642,cegla-w-okno-mieszkania-rodziny-tuska-policja-
    ma-wizerunek.html#a=190&c=8000
    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 2. Data: 2018-01-26 14:16:31
    Temat: Re: Policja umarza, bo nie wykrywa
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-01-26 o 14:02, Olin pisze:
    > Kolejna wiadomość niemająca nic wspólnego z prawem i potwierdzająca tezę,
    > że młodzież hajlująca w lesie to tylko grupy zupełnie nieszkodliwych
    > oszołomów, o których nie warto mówić:

    A nie był to przypadkiem wybryk chuligański? Ideologii bym z tym nie
    wiązał.
    Rozumiem, że skończyło się paliwo pt "ratujmy sądy", teraz jest moda na
    "nazizm w Polsce". Jakie paliwo będzie następne?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2018-01-26 14:40:19
    Od: j...@j...org

    On Friday, January 26, 2018 at 10:16:36 PM UTC+9, Wojtek wrote:

> [...]

    z nich zarejestrowała podejrzanych. Była to grupa mężczyzn z
    nacjonalistycznymi hasłami na ubraniach, którzy na nagraniach wymachują

    Brunatne szambo wybiło w złym miejscu?

  • 4. Data: 2018-01-26 14:47:43
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-01-26 o 14:40, j...@j...org pisze:

> [...]
    > z nich zarejestrowała podejrzanych. Była to grupa mężczyzn z
    > nacjonalistycznymi hasłami na ubraniach, którzy na nagraniach wymachują

    Jakby na ubraniach mieli inne napisy np. marki odzieżowe - to by była
    ideologia związana z daną firmą odzieżową a dana firma odzieżowa
    stanowiłaby jakieś zagrożenie dla nas?

    Oprócz mody na "nazizm w Polsce" komuś chyba zależy, by Polska była
    widziana jako siedlisko nazizmu.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 5. Data: 2018-01-26 14:51:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 26 Jan 2018 14:16:31 +0100, Wojtek napisał(a):

    > A nie był to przypadkiem wybryk chuligański?

    Bezsprzecznie.
    Chłopaki kupowali koszulki, a że akurat najtańsze były nacjonalistycznymi
    hasłami to wzięli akurat takie. Piwo skończyło się pod domem młodego Tuska,
    więc dali wyraz swej uzasadnionej frustracji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 6. Data: 2018-01-26 14:53:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 26 Jan 2018 14:47:43 +0100, Wojtek napisał(a):

    > komuś chyba zależy, by Polska była
    > widziana jako siedlisko nazizmu.

    Takie rzeczy finansuje zwyczajowo Soros, ale nie można wykluczyć, że
    Michnik też się dorzucił i pewnie w tym kierunku pójdzie śledztwo po
    ewentualnym wznowieniu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 7. Data: 2018-01-26 15:36:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2018 o 14:40, j...@j...org pisze:

    > Brunatne szambo wybiło w złym miejscu?

    Oj niepierdol - taki faszystowskie wdzianka można kupić w sklepie z
    faszystowskimi wdziankami albo nawet "odzieżą patriotyczną". Widać
    wyprzedaż było ze względu na koniec zimy to i magazyny wietrzyli na
    przykład z kominiarek zasłaniających twarz.

    Sprawa jest prosta - przypadkowi obywatele będą napierdalac nieporządany
    element, a władza i jej zbrojne ramie tego nie popiera ale rozumie.
    Zresztą co - przy każdym na przykład spacerowiczu ma postawić kulsona? A
    kto do chuja wafla będzie wtedy miesięcznic pilnować? Zresztą
    niedogodzisz - wcześniej jak kulsony łaziły żeby zapewnić bezpieczeństwo
    kijowi czy obywatelom RP to też się nie podobało, ze niby kulsony ich
    inwigilowały a nie chroniły:P

    Shrek

  • 8. Data: 2018-01-26 16:11:26
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2018-01-26 o 14:51, Olin pisze:
    > Chłopaki kupowali koszulki, a że akurat najtańsze były nacjonalistycznymi
    > hasłami to wzięli akurat takie. Piwo skończyło się pod domem młodego Tuska,

    Domyślam się, że kupili nie dlatego, że były tanie/drogie, tylko
    dlatego, że jest zakaz elementów nazistowskich/komunistycznych.

    Chyba, że uważasz, że ci dżentelmeni właśnie skończyli lekturę "Mein
    Kampf" i postanowili kamieniami w szybę, zademonstrować swój entuzjazm
    dla tej pozycji.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 9. Data: 2018-01-26 16:35:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Jan 2018 14:02:49 +0100, Olin napisał(a):

> [...]
    > na nagraniach dobrze widać bandytów, to nie zdecydowano się na
    > upublicznienie ich wizerunku. I pod koniec grudnia umorzono śledztwo z

    Jest oczywiste że to celowe zaniechanie pod zapotrzebowanie polityczne.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2018-01-26 20:33:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-01-18 o 14:02, Olin pisze:

> [...]
    > na nagraniach dobrze widać bandytów, to nie zdecydowano się na
    > upublicznienie ich wizerunku. I pod koniec grudnia umorzono śledztwo z

    Nie widząc tych materiałów zaryzykuję, ze na owym monitoringu widać
    skandujących hasła oszołomów, ale nie widać, czy, a jeśli już, to który
    z nich rzuca kamieniem. Publikacja wizerunku mogła by dotyczyć sprawcy,
    ale wiadomo, ze pewnie jeden kamieniem rzucał, a reszta co najwyżej była
    świadkami.