    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja, bledna diagnoza i co dalej
    Date: Thu, 25 Jan 2018 22:00:49 +0000 (UTC)

    W czerwcu 2016 kupiłem uzywane auto z gwarancją.
    Pod koniec trwania gwarancji zgłosiłem usterke. auto nierowno pracowało
    jak było zimne. Nic strasznego, tylko na wolnych obrotach, nic innego sie
    nie działo. Mozna było jezdzic.

    Diagnoza serwisu-gwaranta: wtryski.
    Wtryski nie podlegają gwarancji.
    Mowiłem ze to podejrzane bo auto odpala bez problem, nie kopci, pali tyle
    ile trzeba - zadnych objawów usterki wtrysków.
    Pytam, jak sprawdzili. Odp: maja swoje sposoby :))))

    Serwis zaproponował naprawe w cenie 800zł za wtrysk (regenerowany) plus
    koszt wymiany) - odmowiłem.

    Po upływie gwarancji poprosiłem o sprawdzenie tegoż mechanika przy okazji
    wymiany oleju.
    Okazało sie ze uszkodzony był EGR - po wymianie objawy ustały.
    EGR podlegałby naprawie w ramach gwarancji.

    Pytanie: czy serwis powinien pokryć koszt naprawy w ramach gwarancji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie