  • 1. Data: 2018-01-25 11:32:38
    Temat: przedterminowe zwolenienie
    Od: karwafak <k...@g...com>

    czy osoba ktora dostała 1,5 roku wiezienia, odbywa juz kare, moze po
    polowie kary skladac wniosek o przedterminowe zwolnienie ?

  • 2. Data: 2018-01-25 19:27:01
    Temat: Re: przedterminowe zwolenienie
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-25 o 11:32, karwafak pisze:
    > czy osoba ktora dostała 1,5 roku wiezienia, odbywa juz kare, moze po
    > polowie kary skladac wniosek o przedterminowe zwolnienie ?

    Zależy za co siedzi i czy sąd w wyroku zawęził jej prawo do ubiegania
    się o warunkowe.

    Jeśli siedzi za udział w grupie przestępczej, musi odbyć 3/4 kary

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2018-01-25 22:42:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-01-18 o 19:27, Sonn pisze:

    > Zależy za co siedzi i czy sąd w wyroku zawęził jej prawo do ubiegania
    > się o warunkowe.
    >
    > Jeśli siedzi za udział w grupie przestępczej, musi odbyć 3/4 kary

    Ale przy wyroku 1,5 roku owe 25%, to będzie 4 miesiące, więc składać w
    sumie może czekając na rozpatrzenie.

  • 4. Data: 2018-01-25 22:48:26
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Ale przy wyroku 1,5 roku owe 25%, to będzie 4 miesiące, więc składać w
    > sumie może czekając na rozpatrzenie.

    Zgadza się.

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2018-01-27 15:08:54
    Od: karwafak <k...@g...com>

    W dniu 2018-01-25 o 22:48, Sonn pisze:

    > Zgadza się.

    a jak grypsuje tez ma taka mozliwosc ?

  • 6. Data: 2018-01-27 15:53:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-01-18 o 15:08, karwafak pisze:

    > a jak grypsuje tez ma taka mozliwosc ?

    A co przynależność o subkultury więziennej, lub jej brak mają tu do
    rzeczy? Chyba, że zostanie złapany na naruszeniu regulaminu, to
    faktycznie może mieć negatywny wpływ na decyzje, ale wniosek nadal
    składać może, a o to było pytanie.

  • 7. Data: 2018-01-27 18:04:36
    Od: karwafak <k...@g...com>

> [...]
    > rzeczy? Chyba, że zostanie złapany na naruszeniu regulaminu, to
    > faktycznie może mieć negatywny wpływ na decyzje, ale wniosek nadal

    bo gdzies czytałem ze jak nalezy do subkultury wieziennej to go nie zwolnia

  • 8. Data: 2018-01-28 19:21:30
    Od: Kviat

    Czyli 75%?

    75% to 13,5 m-ca.